Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en tandarts.

xtc en tandarts.

48 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
moet je ook nie gaan knagen, zomige mensen kunnen zichelf nie blijven met drugs...als ej van strakstaan houd doe ej dat:P k laad liefer over me heen komen:wink: gevoel van kruipen over de grond
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vriend was 5 of 6 jaar niet meer naar de tandarts geweest, toen ik hem met moeite en pijn mee kreeg, had hij maar 1 gaatje!! En dat na behoorlijk veel gebruik!!!
We hadden ook verwacht dat zijn gebit behoorlijk achteruit was gegaan..
Ma dat bleek helemaal niet zo te zijn...

Dus t valt echt wel mee

:wave: :wave:
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#3
:flushed: Ik ben wat ouder, en ja, het heeft op mijn tanden wel invloed gehad. Door het klemmen van je kaken, slijt je glazuur sneller! Mijn voortanden begonnen stukjes te verliezen, en kwam dus zo weer in de tandarts stoel (terwijl ik een ijzersterk gebit altijd had, spierwit, en kaarsrecht) Hij vertelde me, dat ik knarste en klemde met mijn kaken, (waar nu het schaamrood op verscheen, want ik wist gelijk wat de boosdoender was) Heb een anti-knars plaatje gekregen wat ik nu 'nachts in moet doen, en het helpt!!! Helemaal blij, want stel je voor,... een stukje tand verliezen oke,... maar helemaal geen tanden meer!!! :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sommige mensen kunnen ook niet typen.. of praat je ook zo? Wees gewoon jezelf op een forum, met of zonder drugs op.
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha me toetsenbord heeft typtyfus, maar voor jouw eff alles gechekt...k kan wel mezelf blijven, gaf het aleen maar aan...nu ben jij buiten jezelf aan gaan door die mening weer tegeven en nog een onzin.com te lullen...., maar goed had jezelf zeker niet door:P
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vraag me alleen af of je in geval van een verdoving bijv., je tandarts niet beter in kan lichten. Bij coke gebruik is dat wel verstandig heb ik begrepen. Omdat de verdoving anders niet goed zou werken. En dat lijkt me geen geen groot feest als je in die stoel zit.
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
auw....:Plijkt me zeker niet leuk:confused:
had jaar geleden ook een operatie moete ondergaan..


alleen wat ik minder vind aan coke, is dat de molecule gewoon zow agresief is:confused:

dats de rede dat soms eff goed doe, gelukkig nog nooit voor betaald , dure shit en zow speciaal vind k ut verder niet:P wel lekker verdovend op je tandvlees, en het snuiven vind ik ook lekker net als wat anders:P
maar geef me tog maaar een echte trip, laads op ruigoord 2pilletjes gram speed en 2 zegels pff ging wel lekker 2 dagen tripppingggg...

maar goed, wie stappen er alemaal hier¿ *iligale feestjes)goa,tek,d&bas
k
knoestLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou, tandarts van mij adviseerde me om een box-bitje in te doen als ik sliep, ik knarsetand volgens haar :grin:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik nog XTC nam heb ik eens 2 hoekjes van mijn tanden gebeten, letterlijk.
Mijn tandarts heeft er nooit iets van gezegd of nooit gevraagd hoe dat kwam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."