Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind het wel beter alleen tog is het niet iets wat ik heel graag neem ja heel af een toe ff voor een keertjuh dusz !! ik mixte het meestal in water of wat dan ook gewoon een klein beetjuh drinken !! ik heb het ook welles gesnoven maar GEEN AANRADER !!!!"
"hmmzz ik heb nu de hele nacht en ochtend op pep geleefd"