Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
anders dan wat? hoeveel heb je gekocht?
ik zou het oftewel in een capsule/bommeke doen oftewel in je drinken
tips en adviezen vidn je overal op het forum
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.jiho zei:
anders dan wat? hoeveel heb je gekocht?
ik zou het oftewel in een capsule/bommeke doen oftewel in je drinken
tips en adviezen vidn je overal op het forum
Klik om te vergroten...
anders dan xtc pillen bedoelde ik :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
baarsjesbewoner zei:
Mr.jiho zei:
anders dan wat? hoeveel heb je gekocht?
ik zou het oftewel in een capsule/bommeke doen oftewel in je drinken
tips en adviezen vidn je overal op het forum
Klik om te vergroten...
anders dan xtc pillen bedoelde ik :)
Klik om te vergroten...
ligt eraan of je goeie pillen hebt of niet...
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
baarsjesbewoner zei:
Mr.jiho zei:
anders dan wat? hoeveel heb je gekocht?
ik zou het oftewel in een capsule/bommeke doen oftewel in je drinken
tips en adviezen vidn je overal op het forum
Klik om te vergroten...
anders dan xtc pillen bedoelde ik :)
Klik om te vergroten...
ligt eraan of je goeie pillen hebt of niet...
Klik om te vergroten...
de pillen die ik heb gebruikt waren 106 mg per pil. Ik heb nooit meer dan 1.5 genomen.

Ik heb trouwens een kwart gram gekocht
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
deel die kwart gr in 2 giet de ene helft in je water, drink het op en als je later op de avond nog nodig hebt slik je die andere helft, als je genoeg hebt gekregen zou het dus 0.125 gr moeten zijn 2x. vind ik een perfecte dosis om eens mee te beginnen, en je kan nog altijd bijpakken he
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ik merk niet zo heel erg veel verschil tussen poeder en pillen, alleen heb ik wel ooit eens gehad dat mijn hele maag vol zat met schuim na het pakken van het poeder, had het in mijn cola gedaan en met de vingertoppen bijgelikt. Alleen poeder is ook moeilijk te doseren, je pakt al snel meer dan nodig is. Let daarmee op!
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
in principe weet ik hoeveel ik heb dus meer kan ik niet nemen, een likkie nemen lijkt me het makkelijkst. Ben iig erg benieuwd om het over 2 weken te proberen :)
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook mdma poeder. Het is eigelijk geen poeder te noemen want het zijn kristallen.
Het is echt heel zuiver en je staat er van te kijken hoe weinig je eigelijk maar nodig hebt, het grootste gedeelte van een pil is opvulling.

Dus pas op, probeer eerst een sleutelpunt in je drinken en kijk even hoe dat werkt. Het werkt toch heel snel dus als het niet genoeg was dan kan je altijd nog wat meer nemen.
Ik begon het na 10 minuten ofzo al te merken.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Endymion zei:
Ik heb ook mdma poeder. Het is eigelijk geen poeder te noemen want het zijn kristallen.
Het is echt heel zuiver en je staat er van te kijken hoe weinig je eigelijk maar nodig hebt, het grootste gedeelte van een pil is opvulling.

Dus pas op, probeer eerst een sleutelpunt in je drinken en kijk even hoe dat werkt. Het werkt toch heel snel dus als het niet genoeg was dan kan je altijd nog wat meer nemen.
Ik begon het na 10 minuten ofzo al te merken.
Klik om te vergroten...
minder als 10 min soms ook al hier....
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een sleutelpuntje is wel weinig hoor; hooguit 50 mg ofzo, en dan moet je echt een flinke ijsberg nemen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd,ik neem gewoon altijd 200mg als 1ste
maar voor een onervaren iemand moet 100/125/150 mg toch ZEKER voldoen...mits goeie en pure mdma offcourse,maar dat spreekt voor zich!!!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
idd onervaren mensen nemen het best 0.125, dit is trouwens ook de hoeveelheid die je gemiddeld/normaal voor een capke krijgt
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
idd,ik neem gewoon altijd 200mg als 1ste
Klik om te vergroten...


Maar da's toch enorm veel als je bedenkt dat in de gemiddelde pil zo'n 80 mg zit als je mazzel hebt ..... space je, ook als ervaren gebruiker, hem dan niet enorm, of is't ook goed te doen voor op een feestje, kan je hardgaan dan?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss-Behaviour zei:
Frisko zei:
idd,ik neem gewoon altijd 200mg als 1ste
Klik om te vergroten...


Maar da's toch enorm veel als je bedenkt dat in de gemiddelde pil zo'n 80 mg zit als je mazzel hebt ..... space je, ook als ervaren gebruiker, hem dan niet enorm, of is't ook goed te doen voor op een feestje, kan je hardgaan dan?
Klik om te vergroten...
mjah,ligt eraan...
ik heb in de 5j dat ik drugs pak nu ongeveer dik 3j overdreven...dus elke week pillen slikken aan de lopende band enz enz...dus kan er al wel goed tegen!!!
maar idd,200mg is wel heftig mits je goed spul hebt,en is niet aan te raden voor een onervaren persoon...
ikzelf zou op 200mg goed kunnen doorkomen op een feest ja,dat wel!!
maar ben al zeer fel geminderd ondertussen... :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
need^weed zei:
Ik denk dat het van die grammen gewoon niet klopt, want als jij zegd dat als je het in een fluwtje draait 1 gram dat het dan een prop van 1,5 cm word dt dt niet klopt met het fluwtje wat ik had.... dus dat zal wel niet kloppen dan, Maar de kwaliteit zal voor de rest wel goed zijn geweest dan...


Kortom de grammen die ik noemde (die mij genoemd zijn) kloppen dus gewoon niet . (punt) :wink: :) :mrgreen:
Klik om te vergroten...
jah kan zijn
het fijt is gewoon da je nooit van je leven 0.75 gram kan pakken als het goed spul is
je bent idd wss fel geript met de hoeveelheid da je gehad hebt
echt een weeg kopen
kameraad van mij overtijd ook ging een gram sos kopen
komt bij mijn thuis aan met die gram
d8 ik van we zullen het eens wegen
was da gewoon 0.4 gram :confused: :confused: :confused:
dealers zijn vettige rippers zeker met van die mannekes gelijk u die der nie gek veel vanaf weten
want een gram is eig best wel veel
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
need^weed zei:
Ja maar toch vind ik het vreemd, ergens moet gewoon een fout zitten OF het is troep wat me heel sterk lijkt, of dat van die grammen klopt niet.... ergens moet iets fout zijn, ik zou het liefst willen dat je nu hier heen komt en dezelfde doses doet die ik heb gedaan, en kijken of je het dan nog rotzooi vind, want miss moeilijk te geloven (nadat k dat had geschreven van dat eerste stukje) maar het ws egt TOP!!!! Dus ergens moet een fout gemaakt zijn dan......... k snap het zelf ook niet meer nou :confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
tja als je beweert 3/4 gram te hebben genomen in een keer moet het wel slecht spul zijn geweest. Vorige week had ik nog geeneens een derde deel daarvan op en ik stond de hele avond lekker te spacen..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

goede voornemens :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#19
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
is ook voor je eigen veiligheid! :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed heb een paar dagen geleden voor het eerst MDMA poeder gekocht. Ik heb het zelf nooit eerder gebruikt maar ben er erg benieuwd naar. Ik heb besloten over een paar weken het met een feestje te proberen.


Ik heb daarom een paar vragen :

Is het gevoel anders, of is het precies hetzelfde?

Wat is beter? Het op je vinger doen en likken of mixen met je drankje?

Als iemand anders nog adviezen/tips heeft hoor ik ze graag :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."