Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDAG ERNA

DAG ERNA

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
carps4everLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon de dag erna (s morgens) zoveel mogelijk freten dan voel je je binnen een uurtje of twee weer kip-lekker!
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik voel me onrustig en lusteloos drna niet echt kiplekker.. ook btj schuldig tegenover kameraden vn me die liever niet hebben dat ik doe.. maar op de avond zelf is het echt mega fyn gaan! :stoned: ..
maar goed eten vn tevoren en er na.. en goed blijven door drinken en sinasappelsap de dag erna.. liters :)! helpt ook wel.. en veel slapen..! wanneer je dat weer btj gaat.. afgelopen nacht lukte het klein btj duurde ff voordat ik in slaap viel en sliep btj oppervlakkig.. vaak wkkr enzo.. kging gister wel superfyn op 2 pilletjes...! kdoe het niet zo heelvaak, maar gister was echt meesterlijk mooi!
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pijn in je kaken is van die gezichten en al dat je daar altijd van trekt.
Voordat ik ga slapen drink ik dan zo'n wortelsapje van de aldi, dat helpt wel :)
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de dag dr op voel ik me nog bijna net zo als ik me voelde toen in ging slapen .. word na een uur of 4 ook weer wakker en ben uitgeslapen.. voel me die dag ok .. wel een droge mond en de binnenkant van mn lippen zijn een beetje stuk net of ik steeds op mn lippen bijt of zo maar merk daar dus niks van...is meestal pas dinsdag dat ik me gaar voel maar dat is meestal ook wel weer zo over.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben beetje suf, traag van begrip en kaken doen pijn tijdens het eten.

Als ik de vorige avond echt vol ben gegaan kan het zijn dat ik nog een beetje wazig ben. Maar met een beetje fruit verdwijnt het weer.



En dat was het zo'n beetje. :mrgreen:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vruchtenbal

Ik heb afgelopen maandagochtend toen ik terugkwam veel water gedronken.
Heb niet echt goed geslapen.
Voor het slapen met een vriend zitten praten en sigaretjes gerookt, tot ik helemaal kalm was.
Even geslapen, mandarijntjes gegeten, vruchtendrank gedronken, alles heel rustig aan gedaan. Eenmaal thuis vanuit Antwerpen lekker gegeten,
vroeg gaan slapen. 13 uurtjes geslapen. Licht spierpijnkaakgevoel, maar dat vind ik wel lekker ofzo. Nog even lekker nagepraat met een vriend over XTC en het feest enzo.
Ik moet gewoon zorgen dat ik niks te doen heb in de dagen erna, dan kan alles rustig en heb ik niet zoveel energie nodig.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
meestal wazige lichte hoofdpijn, ongeconcentreerd en rusteloos en moeïg.,
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben de zondagmiddag weer tot de conclusie gekomen dat ik het wel chilly vind dat naspace, afgezien van de buikpijn die ik soms heb
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serotine aanvullers :wave:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
smorges als ik thuis ben van een feestje en ik heb der een paar gestoken, dan drink ik altyd massas fruitsap is echt goed voor je.
Maar ik vind de dag erna ook altyd wel iets leuk flashy hebben.
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen zich voelen de dag nadat ze XTC hebben geslikt.
Ik heb zaterdag zelf weer 1 capsule geslikt met kristallen (166 mg).
Maar ik voel me de volgende dag echt beroerd.
- super droge mond hele tijd
- pijn in me kaken
- hele dag misselijk
- nergens zin in
- totaal geen honger ook geen zin om te eten

Het is nu maandagochtend en nu pas voel ik me beter en kan ook iets eten.

Wat kan ik nu doen om de kater minder te maken. Want elke keer deze bijverschijnsel krijg ik haast de neiging om geen XTC meer te gebruiken.
Terwijl het gevoel zelf zo lekker is alleen de dag erna :cry:

Lees eigenlijk weinig in dit topic hoe andere zich de dag erna voelen.

Ben dus heel erg benieuwd hoe andere zich de dag erna voelen.
Hoor ook wel eens van mensen dat ze de volgende dag helemaal nergens last van hebben zeker als ze kristallen slikken. Nee helaas geldt dit niet voor mij.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel vitamines eten de dag erna, genoeg water drinken de avond zelf. After E wil ook wel eens helpen. Dit is een voedingssuplement van de smartshop. Hierin zit l-tryptofaan en 5-htp. Als je dit neemt voor en na de XTC wordt de xtc-high beter en de kater minder.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik thuis kwam van een avondje/nachtje X dronk ik 2 grote glazen melk.
Dat 'ontnuchtert' je een beetje vind ik persoonlijk.
De dagen erna had ik soms wel last van aggresiviteit enzo..
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het maakt denk ook erg veel uit hoe vaak je gebruikt. Ik doe het normaal gesproken 1x in de 3-6 maanden, en ervaar bijna geen kater erna en kan heerlijk slapen. Wel droge mond/keel (merk het vooral bij het eten). Wat me de dag erna het meest goed doet is contact met anderen. Lekker een jointje roken met wat vrienden, of me vriendin klieren, doet me zeker goed, verveel me anders zo thuis alleen (normaal kan ik prima mezelf vermaken). De beruchte dinsdag dip heb ik zelf niet erg veel last van, hoor dan wel van me omgeving dat ik erg "down to earth" ben, iets te nuchter.

Ik heb zelf nooit een supplement gebruikt zoals die Matthijs noemt, maar lijkt me ook wel een goed idee om een keer te proberen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ze zelf ook nooit gebruikt. Gebruik zelf ook niet veel XTC. Maar heb van horen zeggen dat het goed werkt :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm, waar ik wel last van had de dag erna, was van m'n kaken en tanden.
Zeker omdat ik de hele nacht zat te tandenknarsen.. :rolleyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
nergens last van eigenlijk. aleen van een korte nacht na het stappen en wat sloom/lijzig/dromerig op zondag. maar soms ook juist even heel actief. de maandag heb ik al nergens last meer van... goeie pillen dus
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Enesteene zei:
nergens last van eigenlijk. aleen van een korte nacht na het stappen en wat sloom/lijzig/dromerig op zondag. maar soms ook juist even heel actief. de maandag heb ik al nergens last meer van... goeie pillen dus
Klik om te vergroten...

Ligt ook wel aan, hoevak je gebruikt. Als je weinig gebruikt heb je er minder last van dan wanneer je een zware gebruiker bent.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
fruit :hearteyes: helpt...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
De dag na xtc.. kiplekker :grin:


gebruik dan ook maar één pilletje (mdma high.. 100+)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."