#1
Me 2... serieus ik weet niet wat jullie allemaal slikken, maar kennelijk zit ik dus in een goede 'zone' wat de kwaliteit betreft. Ik heb namelijk NERGENS last van. 1 keer gruwelijk ziek geworden, maar dat was volgens mij in combinatie met een griepje. Echt 10 keer gekotst op een dag toen.
Maar ik heb dus NOOIT, maar dan ook NOOIT ergens last van. Sterker nog ik voel me beter dan normaal! Ook de dag daarna en de dag daarna.
Zei ik al dat ik me nooit slecht voel erna?
![:grin:]()
Maar ik heb dus NOOIT, maar dan ook NOOIT ergens last van. Sterker nog ik voel me beter dan normaal! Ook de dag daarna en de dag daarna.
Zei ik al dat ik me nooit slecht voel erna?