Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDAG ERNA

DAG ERNA

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serotine aanvullers :wave:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het maakt denk ook erg veel uit hoe vaak je gebruikt. Ik doe het normaal gesproken 1x in de 3-6 maanden, en ervaar bijna geen kater erna en kan heerlijk slapen. Wel droge mond/keel (merk het vooral bij het eten). Wat me de dag erna het meest goed doet is contact met anderen. Lekker een jointje roken met wat vrienden, of me vriendin klieren, doet me zeker goed, verveel me anders zo thuis alleen (normaal kan ik prima mezelf vermaken). De beruchte dinsdag dip heb ik zelf niet erg veel last van, hoor dan wel van me omgeving dat ik erg "down to earth" ben, iets te nuchter.

Ik heb zelf nooit een supplement gebruikt zoals die Matthijs noemt, maar lijkt me ook wel een goed idee om een keer te proberen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ze zelf ook nooit gebruikt. Gebruik zelf ook niet veel XTC. Maar heb van horen zeggen dat het goed werkt :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, waar ik wel last van had de dag erna, was van m'n kaken en tanden.
Zeker omdat ik de hele nacht zat te tandenknarsen.. :rolleyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
nergens last van eigenlijk. aleen van een korte nacht na het stappen en wat sloom/lijzig/dromerig op zondag. maar soms ook juist even heel actief. de maandag heb ik al nergens last meer van... goeie pillen dus
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
nergens last van eigenlijk. aleen van een korte nacht na het stappen en wat sloom/lijzig/dromerig op zondag. maar soms ook juist even heel actief. de maandag heb ik al nergens last meer van... goeie pillen dus
Klik om te vergroten...

Ligt ook wel aan, hoevak je gebruikt. Als je weinig gebruikt heb je er minder last van dan wanneer je een zware gebruiker bent.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
fruit :hearteyes: helpt...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
De dag na xtc.. kiplekker :grin:


gebruik dan ook maar één pilletje (mdma high.. 100+)
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoon voedingssupplement was ik ook van plan te hale voor de dag na schyve diek deze vakantie ga doen, heb zoon voedingssupplement wel al een keer gehad (Bionix) en werd er wel actiever van en zo nu en dan kreeg ik ene melige bui, maar ik ben de dag na schyve ook altyd brak enzo, dus als ik die bionix er nog by heb gehaald zalk wel poste of het minder was of nie :) :xtc:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Me 2... serieus ik weet niet wat jullie allemaal slikken, maar kennelijk zit ik dus in een goede 'zone' wat de kwaliteit betreft. Ik heb namelijk NERGENS last van. 1 keer gruwelijk ziek geworden, maar dat was volgens mij in combinatie met een griepje. Echt 10 keer gekotst op een dag toen.
Maar ik heb dus NOOIT, maar dan ook NOOIT ergens last van. Sterker nog ik voel me beter dan normaal! Ook de dag daarna en de dag daarna.
Zei ik al dat ik me nooit slecht voel erna? :smoke: :hearteyes: :grin: :grin:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De dag erna slaap'k meestal heel de dag :grin:
dus vrijdag avond uitgaan , zaterdag tegen 12 uur in bedkruipen smiddags en heel de dag slapen .. zondag ben'k dan wel tam :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha, heb juist 2 dage lopen rondflashe op mdma +wiet + alcool, dag derna mdma + lsd(bangelijke combi) en nog meer wiet en alcool...
Heb gister 26u gepit van 8 tot 10 volgende dag en voel me nu kiplekker, afgezien van die natrips vanmorge:tongueout:
c
carps4everLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon de dag erna (s morgens) zoveel mogelijk freten dan voel je je binnen een uurtje of twee weer kip-lekker!
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik voel me onrustig en lusteloos drna niet echt kiplekker.. ook btj schuldig tegenover kameraden vn me die liever niet hebben dat ik doe.. maar op de avond zelf is het echt mega fyn gaan! :stoned: ..
maar goed eten vn tevoren en er na.. en goed blijven door drinken en sinasappelsap de dag erna.. liters :)! helpt ook wel.. en veel slapen..! wanneer je dat weer btj gaat.. afgelopen nacht lukte het klein btj duurde ff voordat ik in slaap viel en sliep btj oppervlakkig.. vaak wkkr enzo.. kging gister wel superfyn op 2 pilletjes...! kdoe het niet zo heelvaak, maar gister was echt meesterlijk mooi!
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pijn in je kaken is van die gezichten en al dat je daar altijd van trekt.
Voordat ik ga slapen drink ik dan zo'n wortelsapje van de aldi, dat helpt wel :)
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#16
de dag dr op voel ik me nog bijna net zo als ik me voelde toen in ging slapen .. word na een uur of 4 ook weer wakker en ben uitgeslapen.. voel me die dag ok .. wel een droge mond en de binnenkant van mn lippen zijn een beetje stuk net of ik steeds op mn lippen bijt of zo maar merk daar dus niks van...is meestal pas dinsdag dat ik me gaar voel maar dat is meestal ook wel weer zo over.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben beetje suf, traag van begrip en kaken doen pijn tijdens het eten.

Als ik de vorige avond echt vol ben gegaan kan het zijn dat ik nog een beetje wazig ben. Maar met een beetje fruit verdwijnt het weer.



En dat was het zo'n beetje. :mrgreen:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vruchtenbal

Ik heb afgelopen maandagochtend toen ik terugkwam veel water gedronken.
Heb niet echt goed geslapen.
Voor het slapen met een vriend zitten praten en sigaretjes gerookt, tot ik helemaal kalm was.
Even geslapen, mandarijntjes gegeten, vruchtendrank gedronken, alles heel rustig aan gedaan. Eenmaal thuis vanuit Antwerpen lekker gegeten,
vroeg gaan slapen. 13 uurtjes geslapen. Licht spierpijnkaakgevoel, maar dat vind ik wel lekker ofzo. Nog even lekker nagepraat met een vriend over XTC en het feest enzo.
Ik moet gewoon zorgen dat ik niks te doen heb in de dagen erna, dan kan alles rustig en heb ik niet zoveel energie nodig.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
meestal wazige lichte hoofdpijn, ongeconcentreerd en rusteloos en moeïg.,
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben de zondagmiddag weer tot de conclusie gekomen dat ik het wel chilly vind dat naspace, afgezien van de buikpijn die ik soms heb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."