Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe voelt het inkicken?

Hoe voelt het inkicken?

23 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij , warm gevoel dat met een noodvaart omhoog trekt, licht in mn hoofd, heel even totaal weg van de wereld. Koude handen heb ik ook en van te voren even een praat/beweeg kick.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een beetje vreemd topic, maar ik heb besloten het toch te openen omdat ik me afvroeg of het bij iedereen bij benadering hetzelfde voelt als XTC in begint te kicken. Bovendien is er ook een topic geopend over de tijdsduur van het inkicken dus ik vroeg me meteen af hoe het voelt als er een pilletje (of meer) inkickt. Persoonlijk voel ik me dan heel zwaar. Zware armen en 1 keer (de tweede keer dat ik het gedaan heb en niet zo veel gewend was) dacht ik dat ik flauw ging vallen omdat het zo superheftig was.
Verder de volgende verschijnselen.
-Duizeligheid... alsof je te snel opstaat (dus lage bloeddruk of zo?)
-Extreem koude handen of andere lichaamsdelen (maar je voelt ze nog wel hè... kutlichaam, echt een marteling0 :angry: )

ik ben beniuwd hoe het hier met de rest zit :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, nothing better than X. :openmouth:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind het juist heel lekker..herinner je direct weer hoe goed het voelt.. :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
raar gevoel in me kop, vergelijkbaar met begin van paddo of lsd trip echt vaag
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tintelingen in me armen en me benen. Dan het gevoel dat er langzaam een donderwolk boven je hoofd wegdrijft, en voel me zo licht als een veertje :hearteyes:

Overigens voel ik me niet echt duizelig, maar heb wel een lage bloeddruk
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
stramme hnden en benen, tintelingen, beetje misselijk, knipperende ogen, en dan stroomt het geluk met golven binnen :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beter dan het uitkicken.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het echt hard inslaat zie ik altijd dubbel en/of wazig, daaraan merk ik meestal dat het begint, en ik krijg het koud of juist heel warm met een soort van gedwongen gapen om de 2 minuten :grin:
meestal duurt dat allemaal niet zo lang, ik vind het in ieder geval niet echt vervelend..

:wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gezoem in je hoofd en het idee dat je beeld keihard op en neer gaat. En niet te vergeten je hart die van het één op het andere moment ff op hol slaat. Trekt wel weer bij, maar toch.
Ik vind de inslag niet zo lekker, te heftig.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
xtaz zei:
Inderdaad, nothing better than X. :openmouth:
Klik om te vergroten...
euh jawel..
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Beter dan het uitkicken.
Klik om te vergroten...
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Static Search zei:
ik vind het juist heel lekker..herinner je direct weer hoe goed het voelt.. :)
Klik om te vergroten...

JUIST!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
als ik dan loop lijk ik net te zweven, begin losjes te lopen veel te praten, emoties, spanningen alles komt op, heel druk en onrustig gevoel, maar over algemeen héél blij, echt alles drijft weg!!!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je het nou over de rush? de inslag? of is dit een totaal nieuwe term? :confused:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
zweet handjes, me hart klopt sneller, en dan meestal BOEM, alles ziet er mooie uit beeld trillen, sweety warm gevoel door me lichaam en dan meteen gaan lopen :P :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

xtc blijft toch geniaal, als je t niet al te vaak doet :mrgreen:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee

Ik vind het inkicken maar niks.
Ik ben wel ff blij als ik t voel, dan weet ik dat de actie gaat komen,
maar bij mij is t echt te heavy voor mezelf...
Het voelt alsof er uit mijn tenen iets omhoog is gekropen toen ik even niet oplette en dat breidt zich uit, alles wordt zwaar, ik tol op mijn benen, moet iemand vasthouden, ademhaling is even moeilijker te controleren.
Ook heb ik dus nog steeds de neiging even heel bruut over mijn nek te gaan.

Mijn manier om t op te vangen:
- Iemand vasthouden.
- Het gewoon laten komen, niet tegenstribbelen.
- Diep inademen door mijn neus, uit door mijn mond.
- Niet teveel gegeten hebben.


Als ik veel gegeten heb word ik wel veel vager...
Het duurt vijf minuutjes en daarna ben ik heeelemaal happy.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alsof je in een baarmoeder kruipt.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kheb nog maar 1x fatsoenlijk XTC gedaan (1pil)
en dit was wat ik voelde

Zwaar lichaam
Denken dat je gaat flauwvallen
Enorm hard zweten (alsof het donderregent boven u kop)
Dan kouwer krijgen
En dan voelen zo licht als een veertje en alsof je op wolkjes loopt en alles is lekker los.

Kvind de inslag zo kut. :( Maja, dat had ik ook bij 1st keer LSD, kut inslag, 2de keer LSD ging heeeeel wa beter (toen tripte ik ook voor de eerste keer)

Mss da m'n 2de keer XTC wel beter gaat, omdat m'n lichaam het nu wel kent? :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zal sowieso wel wat makkelijker gaan denk ik, dan heb je 't al eens doorgemaakt. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."