Wat doet het met je op LANGE termijn.. !!
Ik zie hier allemaal berichten over wat XTC met je doet op korte termijn, maar nergens zie ik iets staan over wat het met je doet op
lange termijn !!!!!!
Ik spreek jammergenoeg uit ervaring. Ik ben sinds een maand of 10 een geregistreerde XTC-verslaafde.
Op lange termijn heeft XTC me leven in sommige opzichten behoorlijk verpest. Ik verloor kennisen omdat ze niks meer met me temaken wilde hebben, kreeg veel ruzie thuis, ik maakte het uit met me vriendin omdat ik 'haar gezeur' niet meer wilde aanhoren, ik kon me bijna nergens meer goed op concentreren, ik kreeg veel negatieve reacties over me gezondheid, ik werd een stuk magerder, ik dacht voortdurend aan XTC, ik kreeg problemen met justitie die nu nogsteeds niet over zijn, ik had geen toekomstbeeld voor mezelf, ik sliep af en toe 2 tot 3 dagen achter elkaar, ik voelde me leeg, ik kon niks meer hebben van me vader en me broertje... ik reageerde constant kortaf en chagarijnig, enz enz enz !!!
De meeste dingen die ik hier opnoem zijn nogsteeds aan de orde, maar ik ben nu onder behandeling van Kentron, en alles lijkt de goeie kant op te gaan. Uiteindelijk wil ik een beheerst gebruik

>> Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken !!! <<

Iedereen... Freak on, but take this shit seriously !!!

[/b]