Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik voel me echt intens gelukkig, vooral het moment dat ze inslaan is supervet...Daarbij is iedereen in mn omgeving mn vriend, dat is wel handig want dan heb ik op een beetje groot feest toch 1o'n 30.000 vrienden ...dat heb ik niet vaak ik vind het gevoel van een dip ook wel meevallen (ik heb nooit meer dan 3 geslikt), je moet gewoon de dag erna rustig aan doen met een kneitertje drbij"
"blowen na het zuipen is zwaar relaxed...tussen et zuipen door vind ik een beetje hash wel relaxed, maar ik vind et minder als je veel gaat blowen tussen et zuipen door...dan snap ik er op et laatst helemaal niks meer van en loop ik verdwaasd rond... hashish kabbab is in alle opzichten en in combinatie met welke drugs dan ook het beste wat je maar kan verzinnen ...daarom is et volgens mij ook behoorlijk geestelijk verslavend. Maar het is niet duur en je krijgt er geen kater van dus is dat opzich niet erg"
"ik vind et in gebieden met natuur (water, plantjes, boompjes, de usual stuff echt supervet om paddo's te bikken! Maar de laatste keer dat ik tripte op paddo's(philosopher stone's) kwamen we een half uurtje nadat de paddo's waren begonnen te werken in een rijkeluis-wijk terecht met allemaal mooie huizen met van die modeltuintjes...al deze huizen en tuintjes waren ontzettend mooi verlicht en overal waren parkjes en plansoentjes(met bankjes hehe), dus tripte ik em er zwaar hard op...aangezien deze wijk midden in een natuurgebied lag en het er heel rustig was dacht ik dat ik in een totaal andere wereld was beland en kon ik echt niet geloven dat die wijk daar echt stond, ik was echt stomverbaasd. We zijn de rest van de avond in die 'lichtstad' gebleven en het was mn beste ervaring met paddo's ooit!!!Ik ben zelfs de vorige dag teruggegaan om te kijken hoe die wijk er door et nuchere oog eruit zou zien. Ik hoop trouwens dat je een topavond hebt gehad agent stoned...en niet teveel shit bent kwijtgeraakt die avond"
"hmmmm wel een beetje overdatum zie ik..."
"weet iemand wat het verschil in sterkte is tussen mexicaanse en columbiaanse cubensis? De mexicaanse heb ik al een paar keer geprobeerd, maar die waren niet heel sterk. En aangezien hawaaiiaanse paddo's niet bij mij in de buurt te koop zijn vroeg ik me af of die columbiaanse daar een goed alternatief voor zou zijn... De philosopher stones zijn natuurlijk SUPERVET, bij die heb ik ongeveer evenveel visuals als bij de mexicaanse, alleen gaan mn gedachten veel dieper."
"hmmm...ik denk dat ik dan toch maar de fiets moet pakken en opzoek gaan naar de hawaaiiaanse...die lijken me wel erg vet ik zag toevallig dat er bij de local smartshop hier ook nog paddo's werden verkoch die op lichtbruine 'stokjes' leken, van ongeveer 3 cm lang...et was een behoorlijk zakje vol en ze werden verkocht als kaalkopjes...weet iemand toevallig welke soort dit is en wat het effect ervan is? ik heb me al kapot gezocht op et internet en van al die verschillende latijnse namen door elkaar word ik ook niet veel wijzer, maar goed...."