#1
geen idee wat er in mn pillen zit...
![:openmouth:]()
waren wel goedJapi-10 zei:119 mg
maar eet er toch altijd meer dan gewoonlijk![]()
NexxtGen zei:Zal wel niet meer dan 80 mg in zitten, namen zeggen nix, maar ik heb van die versatsjie-dingen - never mind de spelling. Roze, ronde, zonder breuklijn met een figuur dat lijkt op een roos.
iig zeer matige pillen zonder speed (wat voor mij een stuk minder is)
NexxtGen zei:Zal wel niet meer dan 80 mg in zitten, namen zeggen nix, maar ik heb van die versatsjie-dingen - never mind de spelling. Roze, ronde, zonder breuklijn met een figuur dat lijkt op een roos.
iig zeer matige pillen zonder speed (wat voor mij een stuk minder is)
nederlanders doen dat wel eens meer héDjTrips zei:NexxtGen zei:Zal wel niet meer dan 80 mg in zitten, namen zeggen nix, maar ik heb van die versatsjie-dingen - never mind de spelling. Roze, ronde, zonder breuklijn met een figuur dat lijkt op een roos.
iig zeer matige pillen zonder speed (wat voor mij een stuk minder is)
Versace...
Delirium zei:NexxtGen zei:Zal wel niet meer dan 80 mg in zitten, namen zeggen nix, maar ik heb van die versatsjie-dingen - never mind de spelling. Roze, ronde, zonder breuklijn met een figuur dat lijkt op een roos.
iig zeer matige pillen zonder speed (wat voor mij een stuk minder is)
Hehe, die hebben wij dit weekend getest.
Ze sloegen erg laat in bij mij (na anderhalf uur!), wat later nog wat bijgepakt en ik ging toch wel redelijk lekker.
Ik schat ze ongeveer 70 mg.
Het plaatje is trouwens de Versace Medusa![]()

."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."