Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb hier pillen liggen van 180mg heb nog niet veel pillen geslikt zijn dit zware pillen of val dit wel mee"
"Marklar zei: n1ck zei: heb hier pillen liggen van 180mg heb nog niet veel pillen geslikt zijn dit zware pillen of val dit wel mee Klik om te vergroten... Als ze echt 180mg bevatten zijn ze zwaar ja. Meer dan 2x de hoeveelheid van de gemiddelde pil in de DIMS database. Ik vraag me alleen af of je dit getal van de persoon van wie je kocht doorkreeg, of echt met zekerheid kan zeggen omdat je ze hebt laten testen? Klik om te vergroten... dat zei die zelf maar had laatst ook de mickeys van hem toen zei die ook dat er 160 in zat ze zijn getest en hier is het raport http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5281 en daar heeft hij ook niet over gelogen dus waarom zou die dat nu wel doen ? ik ga ze morgen laten testen als ik de uitslag heb dan laat ik het wel weten en dan nog een vraagje iedereen heeft het over de goede oude pillen van vroegen hoeveel mg zat daar in dan ?"