Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeheugen van 3 seconden.

Geheugen van 3 seconden.

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
het is allemaal wel logisch hé, je hele lichaam wordt gestuurd door je hersens, dus je denk vermogen e.d. ook, en die pil zorgt gewoon dat je hersens flink in de war zijn, en ze kunnen niet meer goed functioneren
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dat geheugen van 3 seconden komt me iets te bekent voor:

afgelopen weekend gehad alleen dan van 1,5 witte smiley's
maar wel heel en echt heel veel wiet gerookt!

ik denk dat het aan de wiet ligt niet aan de pillen cocktail die je op had!

groetjes!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand de film 40 days and 40 nights gezien ?
Daarin zat iemand met het geheugen van 10 seconden. De persoon begint te praten, en hervalt... Begint terug opnieuw enz...

Vorige weekend hebben we net hetzelfde meegemaakt, maar nog veel erger.
We hebben meer dan 4 uur liggen praten over een zinnetje van mss 20 seconden.

Voorbeeld:
-------------

A: Weet je, vorige w.... ( kijkt raar om zich ) Over wat was ik nu weer bezig?
B: Over euh...
C: Kweet het echt niet, laat me gerust. ( schiet in de lach )
A: ( denkt diep na ) Oh ja... Vorige week dan, dan... Euhm. Shit e. Kben het weer kwijt....
B: Hahaha
C: Iets over vorige week....
A: Oh ja. Dan dan... Kweet het niet meer.... ( denkt weer heel diep na )

Hoe kan zoiets nu gebeuren ???
Niemand van ons snapt het. We hebben echt nog nooit zo hard gelachen. We hebben ons nog nooit zo hard geamuseerd.

Iedereen van ons hard een combo genomen van:

1x blauwe la coste
1x roze love
1x witte love

We hebben zitten praten als mentaal gehandicapten.
We hebben gelachen alsof we elk 5 goede joints gerookt hadden
We hebben allemaal een paar keer een visueel effect meegemaakt.
Niet constant maar zo een moment van enkele seconden.
Ik bevoorbeeld zag een mug voorbijvliegen en die vloog opeens richting mijn oog waardoor deze met een superhoge snelheid met de poten naar voor gericht mij aan begon te vallen...

Ikzelf had na enkele uren pas last van moeilijk ademen. Ik moest soms echt nadenken over hoe het moest....


We hebben nog nooit zo een goed weekend gehad, maar toch vraag ik me af, of er iets verkeerd aan deze pillen is...
Heeft iemand ook nog zo een soortgelijke ervaring gehad ???
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb geen idee hoe dat kan.... maar ik ben ook wel een helemaal de weg kwijt geweest... ik wist helemaal niet meer wat ik zei en deed maar heb me wel kapot gelachen
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#5
K'heb allesind nog een 20 tal van elke soort liggen. Dus kga de combinatie van de 3 zeker nog een paar keer pakken ze !!!

ooooh ja. Kwas vergeten te vermelden dat we ook elk een paar zelfgemaakte pralines gegeten hadden waarin ik een paar bolllen en wat speed had gestoken.

Ook rookten we ondertussen nog af en toe 'n jointje...

Ook is het de eerste keer dat we 2 maal geflipt hebben op een portie pillen.
We hadden lekker genomen en toen die uitgewerkt waren hebben we niet geslapen. We zaten namelijk op een lanparty, kweetniet of jullie dat kennen... We hadden dus niet geslapen, en de 2e nacht begonnen de pillen weer op te komen... Minder, maar het gevoel was er. Dit noem ik flippen op vermoeidheid. Als jullie oneens met me zijn, let me know !
Ik sta open voor meer kennis...

Greetz !
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb ook wel eens gehad dat ik echt een geheugen van nog geen 10 seconde had.

heel irritant je stelt dan steeds dezelfde vragen enzo
bijv : ik speelde een computerspel , ging een cd in de cd speler doen ( waar ik ontzettend enthousiast over was)
doe de cd erin en ga op de bank liggen ( word geroepen omdat we net (10seconde) met een spel begonnen waren.
loop erheen en vraag welk spel we spelen , daarna vraag ik welke cd is dit?
zo ging dat echt een uur door , vond het niet echt heel relaxed eigenlijk voelde me verder toppiespace maar werd er zelf een beetje gek van
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, ik heb ook eens gelachen met een computerspel. Ik was GTA aan het spelen en ineens vergat ik gewoon dat ik een spel aan het spelen was en was gewoon naar de TV aan het kijken. Toen er 2 minuten helemaal niks gebeurde zei ik tegen mijn broertje dat het beeld stil stond, maar eigenlijk was ik gewoon vergeten op de knoppen te duwen van de controller die ik in mijn handen had.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha dat had ik met burnout. was gewoon naar dat beeld aan het kijken en vergeten dat ik het spel aan het spelen was :grin:
p
paddoskiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit had ik ook, maar dan tijdens een trip van paddos :)
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#10
raar gewoon, he... :sunglasses:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
is idd raar.. kheb wel soms dat ek egt aan geen kanten op men woorden kan komen.. dat het net is dat ek voor de eerste keer praat :P

zeer mooie film trouwens :wink:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja is idd mooie film :sunglasses:

Kvind gewoon raar dat een paar pilletjes je hersenen zo kunnen verkloten.
Dat je visuele dingen ziet in je flip versta ik nog, of dat je gewoon wegdraait.
maar dat je geheugen maar enkele seconden meer meegaat vind ik toch extreem ze...

greetz yo all
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
onder paddo's heb ik dit al gehad
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je een goed nadenkt over hoe fucked up je hersenen die moment zijn... Zou je toch beginnen nadenken e over wat je met je leven schikt te doen.
Maar dan alweer houdt de verslaving ons tegen ons te stoppen.

Raar maar waar, ik blijf ontkennen dak verslaafd ben. Maar als een vriend/in vraagt om een jointje te roken of lijntje te snuiven kan ik toch nooit nee zeggen. Idem voor bollen en paddo's :tongueout:

Kijk maar eens naar jezelf, en kijk of dit voor jullie ook geldt, voor je zegt dat je niet verslaafd bent. De meesten zullen raar opkijken : :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als iemand mij op een moment iets aanbied en het komt niet goed uit(bv lijntje voor ik moet eten of doordeweekse avond) kan ik makkelijk nee zeggen, ookal baal ik dan misschien stiekem wel een beetje. Ook zou ik een enkel lijntje coke altijd weigeren omdat je daar verder niks mee opschiet.
s
snuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zwijg van lijntjes:( zoooooo'n zin :tongueout: hehe
maar mijn neusje eh hehe
bollie tog heb da gelijk ook meegemaakt :rolleyes:
ohja kwas derbij :tongueout:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#17
:) Hoi snuifje !
Leuk da je hier ook op deze forum me komt vergezellen ! Is hier wel knusjes e gasten :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het zelf ook meerdere malen gehad.

Citaat uit mijn trip report:

"De weg naar de volgende kroeg was koud, lang en ik zat vol verhalen die ik allemaal kwijt moest. Ik deed veel indrukken op die ik allemaal met Piet en Rijn wilde delen. Vlak voordat we bij de tweede kroeg aankwamen liet mijn korte termijn geheugen me in de steek. Het was alsof iemand met zijn botte vinger op mijn slaap drukte, en doordrukte totdat ik alles wat ik daarvoor vertelde vergat. Ik voelde het letterlijk wegtrekken. De rest van de avond moest ik halverwege mijn verhaal vragen wat ik ook alweer zei.. en daar weer op verder borduren. Ik plakte alles aan elkaar en was alles ook zo weer vergeten. Ik voelde me net de hoofdpersoon van de film Memento, waarin Piet en Rijn mijn briefjes waren. "
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
yo, ik heb dit al vaker gehad
meestal als ik een hele avond mdma neem ( pak ongeveer een halve gr) en dan sochtends (10u ofzo) me ne maat nog nen joint zit te paffen dan hebben we dit ook al vaak gehad, is heel grappig op het moment zelf, maar achteraf denkte toch ook van: wtf, wat waren we weg op dat moment
en bollie we moeten keer samen nen joint paffen he :)
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb da heeeel veeel! Ook de dagen erna, ik ga ergens heen om iets te doen en dan sta ik daar fijn, hmm WAT moest ik weer doen.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."