Niet meer kunnen spreken omdat je alles direct vergeet, heb ik vroeger ook nog gehad van XTC's.
#2
Ik had het vorige LSD trip, ik wou allemaal superleuke verhalen vertellen maar was bij de 2e zin alweer kwijt waar het over ging.
#3
afgelopen zaterdag anderhalve hoefijzer gepakt we gingen naar de shop na 3 sec vraag ik waar gaan we naartoe 3 sec later vraag ik het weer weer 3 sec later weer enz enz was egt vaag en de dag erna loop ik ergens recht een hoekje in waar ik niet eens door kon en die maat van me liep me nog achterna ook :P mja nu nergens meer last van maar volgensmij komt het omdat je dan zo diep aant denken ben dat heb ik tenminste dat ik als maar blijf denken denken denken en dat je vergeet om over die bepaalde dingen na te denken
#4
Vrijdag avond en zaterdag ochtend heb ik met een paar vrienden ongeveer 200 verschillende gesprekken gestart die allemaal uitliepen op
eh?
wtf?
waar ging het in godsnaam over?
Dus dan gingen we maar weer eens ergens anders over praten en dan 2 á 5 minuten later draaide het weer op hetzelfde uit
#5
Mijn visie: Je bent gewoon zo druk bezig in je hoofd, zonder dat je het eigenlijk doorhebt. Je krijgt zoveel 'informatie' waardoor je het niet allemaal kan verwerken en het dus vergeet.