Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zou iemand mij aan adres kunnen helpen of me zeggen hoe ik het makkelijkst vanuit gent naar de coffeeshop raak.... het is namelijk de eerste keer dat'k zou gaan en weet het niet zijn jammer genoeg... dank bij voorbaat jez"
"dankjewel! nu zal het eitje zijn om der te raken!!"
"zwijg van lijntjes zoooooo'n zin hehe maar mijn neusje eh hehe bollie tog heb da gelijk ook meegemaakt ohja kwas derbij"