Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeheugen van 3 seconden.

Geheugen van 3 seconden.

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb da heeeel veeel! Ook de dagen erna, ik ga ergens heen om iets te doen en dan sta ik daar fijn, hmm WAT moest ik weer doen.. :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had dat ook regelmatig, uren zoeken naar een pen, alles overhoop gehaald, hele huis ondersteboven, alle laden doorzocht.

...en dan vond ik mijn pen en dan wist ik niet meer waarom ik hem nodig had :openmouth:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet meer kunnen spreken omdat je alles direct vergeet, heb ik vroeger ook nog gehad van XTC's.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had het vorige LSD trip, ik wou allemaal superleuke verhalen vertellen maar was bij de 2e zin alweer kwijt waar het over ging.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgelopen zaterdag anderhalve hoefijzer gepakt we gingen naar de shop na 3 sec vraag ik waar gaan we naartoe 3 sec later vraag ik het weer weer 3 sec later weer enz enz was egt vaag en de dag erna loop ik ergens recht een hoekje in waar ik niet eens door kon en die maat van me liep me nog achterna ook :P mja nu nergens meer last van maar volgensmij komt het omdat je dan zo diep aant denken ben dat heb ik tenminste dat ik als maar blijf denken denken denken en dat je vergeet om over die bepaalde dingen na te denken
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrijdag avond en zaterdag ochtend heb ik met een paar vrienden ongeveer 200 verschillende gesprekken gestart die allemaal uitliepen op

eh?
wtf?
waar ging het in godsnaam over? :openmouth:

Dus dan gingen we maar weer eens ergens anders over praten en dan 2 á 5 minuten later draaide het weer op hetzelfde uit :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn visie: Je bent gewoon zo druk bezig in je hoofd, zonder dat je het eigenlijk doorhebt. Je krijgt zoveel 'informatie' waardoor je het niet allemaal kan verwerken en het dus vergeet.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
het is allemaal wel logisch hé, je hele lichaam wordt gestuurd door je hersens, dus je denk vermogen e.d. ook, en die pil zorgt gewoon dat je hersens flink in de war zijn, en ze kunnen niet meer goed functioneren
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dat geheugen van 3 seconden komt me iets te bekent voor:

afgelopen weekend gehad alleen dan van 1,5 witte smiley's
maar wel heel en echt heel veel wiet gerookt!

ik denk dat het aan de wiet ligt niet aan de pillen cocktail die je op had!

groetjes!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand de film 40 days and 40 nights gezien ?
Daarin zat iemand met het geheugen van 10 seconden. De persoon begint te praten, en hervalt... Begint terug opnieuw enz...

Vorige weekend hebben we net hetzelfde meegemaakt, maar nog veel erger.
We hebben meer dan 4 uur liggen praten over een zinnetje van mss 20 seconden.

Voorbeeld:
-------------

A: Weet je, vorige w.... ( kijkt raar om zich ) Over wat was ik nu weer bezig?
B: Over euh...
C: Kweet het echt niet, laat me gerust. ( schiet in de lach )
A: ( denkt diep na ) Oh ja... Vorige week dan, dan... Euhm. Shit e. Kben het weer kwijt....
B: Hahaha
C: Iets over vorige week....
A: Oh ja. Dan dan... Kweet het niet meer.... ( denkt weer heel diep na )

Hoe kan zoiets nu gebeuren ???
Niemand van ons snapt het. We hebben echt nog nooit zo hard gelachen. We hebben ons nog nooit zo hard geamuseerd.

Iedereen van ons hard een combo genomen van:

1x blauwe la coste
1x roze love
1x witte love

We hebben zitten praten als mentaal gehandicapten.
We hebben gelachen alsof we elk 5 goede joints gerookt hadden
We hebben allemaal een paar keer een visueel effect meegemaakt.
Niet constant maar zo een moment van enkele seconden.
Ik bevoorbeeld zag een mug voorbijvliegen en die vloog opeens richting mijn oog waardoor deze met een superhoge snelheid met de poten naar voor gericht mij aan begon te vallen...

Ikzelf had na enkele uren pas last van moeilijk ademen. Ik moest soms echt nadenken over hoe het moest....


We hebben nog nooit zo een goed weekend gehad, maar toch vraag ik me af, of er iets verkeerd aan deze pillen is...
Heeft iemand ook nog zo een soortgelijke ervaring gehad ???
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb geen idee hoe dat kan.... maar ik ben ook wel een helemaal de weg kwijt geweest... ik wist helemaal niet meer wat ik zei en deed maar heb me wel kapot gelachen
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#12
K'heb allesind nog een 20 tal van elke soort liggen. Dus kga de combinatie van de 3 zeker nog een paar keer pakken ze !!!

ooooh ja. Kwas vergeten te vermelden dat we ook elk een paar zelfgemaakte pralines gegeten hadden waarin ik een paar bolllen en wat speed had gestoken.

Ook rookten we ondertussen nog af en toe 'n jointje...

Ook is het de eerste keer dat we 2 maal geflipt hebben op een portie pillen.
We hadden lekker genomen en toen die uitgewerkt waren hebben we niet geslapen. We zaten namelijk op een lanparty, kweetniet of jullie dat kennen... We hadden dus niet geslapen, en de 2e nacht begonnen de pillen weer op te komen... Minder, maar het gevoel was er. Dit noem ik flippen op vermoeidheid. Als jullie oneens met me zijn, let me know !
Ik sta open voor meer kennis...

Greetz !
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb ook wel eens gehad dat ik echt een geheugen van nog geen 10 seconde had.

heel irritant je stelt dan steeds dezelfde vragen enzo
bijv : ik speelde een computerspel , ging een cd in de cd speler doen ( waar ik ontzettend enthousiast over was)
doe de cd erin en ga op de bank liggen ( word geroepen omdat we net (10seconde) met een spel begonnen waren.
loop erheen en vraag welk spel we spelen , daarna vraag ik welke cd is dit?
zo ging dat echt een uur door , vond het niet echt heel relaxed eigenlijk voelde me verder toppiespace maar werd er zelf een beetje gek van
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, ik heb ook eens gelachen met een computerspel. Ik was GTA aan het spelen en ineens vergat ik gewoon dat ik een spel aan het spelen was en was gewoon naar de TV aan het kijken. Toen er 2 minuten helemaal niks gebeurde zei ik tegen mijn broertje dat het beeld stil stond, maar eigenlijk was ik gewoon vergeten op de knoppen te duwen van de controller die ik in mijn handen had.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha dat had ik met burnout. was gewoon naar dat beeld aan het kijken en vergeten dat ik het spel aan het spelen was :grin:
p
paddoskiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit had ik ook, maar dan tijdens een trip van paddos :)
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#17
raar gewoon, he... :sunglasses:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
is idd raar.. kheb wel soms dat ek egt aan geen kanten op men woorden kan komen.. dat het net is dat ek voor de eerste keer praat :P

zeer mooie film trouwens :wink:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja is idd mooie film :sunglasses:

Kvind gewoon raar dat een paar pilletjes je hersenen zo kunnen verkloten.
Dat je visuele dingen ziet in je flip versta ik nog, of dat je gewoon wegdraait.
maar dat je geheugen maar enkele seconden meer meegaat vind ik toch extreem ze...

greetz yo all
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
onder paddo's heb ik dit al gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."