Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet "love" gevoel

het "love" gevoel

68 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dat persoonlijk een vervelend aspect van de XTC. De partydrang, de strakheid en de vaagheid kan ik wel om lachen. Maar dat love gevoel...Ik ga als ik goed high ben wel eens geld weggeven, mezelf totaal wegcijferen, met wildvreemden belachelijke gesprekken voeren. Ik weet op dat moment ook wel dat het dom is maar heb op de een of andere manier een drang om het toch te doen. Ik moet het doen. Ben niet van plan elke week te gaan slikken zodat het love gevoel weggaat, is er een andere manier om dat minder te hebben? Heb ontdekt dat het, als je goed dronken bent wat minder is maar dat geeft zo'n vieze high.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
skip xtc, use pep
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, maar ik wil dus niet scherp zijn.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
is het love gevoel niet juist de reden waarom mensen xtc nemen?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik niet, ik heb er nauwelijks "last" van.. ik krijg gewoon een heel lekker gevoel door me heen, muziek klinkt echt ge-wel-dig, en voel me wel wat meer aangetrokken tot andere mensen maar niet heel erg. Gebruik het ook niet vaak, maximaal 1x per maand meestal per 2 maanden. Misschien gewoon een lagere dosis nemene of duidelijk met jezelf afspreken jezelf in de hand te houden Matthijs?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Ik vind dat persoonlijk een vervelend aspect van de XTC. De partydrang, de strakheid en de vaagheid kan ik wel om lachen. Maar dat love gevoel...Ik ga als ik goed high ben wel eens geld weggeven, mezelf totaal wegcijferen, met wildvreemden belachelijke gesprekken voeren. Ik weet op dat moment ook wel dat het dom is maar heb op de een of andere manier een drang om het toch te doen. Ik moet het doen. Ben niet van plan elke week te gaan slikken zodat het love gevoel weggaat, is er een andere manier om dat minder te hebben? Heb ontdekt dat het, als je goed dronken bent wat minder is maar dat geeft zo'n vieze high.
Klik om te vergroten...


hehe je hebt zojuist ontdekt dat mdma helemaal niet zo leuk is :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het ook niet zo geweldig maar niet om de redenen die hij geeft :P Bij mij is het echt puur om van de kaart te zijn en echt intens te genieten van de muziek, verder vind ik het niet veel aan.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar dat love gevoel voel je dan toch dzy, je hebt het juist aangekaart, en jij zou het zeker moeten voelen als je het zoweinig neemt :)
In combinatie met lsd is de body high trouwens abnormaal hoog, zelfs naar het irritante toe omdat je in je borstkast een gevoel heeft dat precies gaat exploderen echt gek
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik inderdaad juist XTC voor het love gevoel!

Ik voer zinloze gesprekken...
Ik begin tegen iedereen aan te lullen...
Ik voel me heerlijk...


helemaal niets mis mee, naar mijn mening.
vooral wanneer de andere ook hebben gebruikt.. dan mag alles toch!

Ik begrijp wel wat je zegt over té lief zijn.
Ik wil ook té snel, té lief zijn... geld/drugs/drankjes weggeven, maar wanneer het van twee kanten komt is dat helemaal niet erg :)

saamhorigheid :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
vroeger had ik dat love-effect nog wel heeeeeeeeeeeeel sterk
nu heb ik het nogsteeds wel degelijk maar in mindere maten, maar dat vind ik alleen maar beter want in t begin bleef ik maar knuffele etc, té irritant ik zit liever gewoon lkr te space en van t' trillende beeld te genieten en te luisteren naar muziek dan dat ik om iedereen heen hang :rolleyes:

Alhoewel had ik de laatste keer dat we een vriendin tegen kwamen die fout aan t gaan was op een cokeplofje, (kotsen en misselijk zijn) ook viel ze steeds weg en zag ze lijkbleek. Toen ik haar zag ligge op de stoep met een paar knikkers op besprong ik haar natuurlijk meteen :P Voor hulp dan hé :wink: .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
Ik kan mezelf goed in de hand houden dan...
Het enigste wat ik doe is iedereen kusjes geven...
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
ohjah en knuffelen natuurlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat doe je normaal ook?:P
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou willen dat ik die euroforie bij elk pilletje heb. Dat is toch het lekkere aan mdma? er is niks beters dan een lekker avondje klapper tanden!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
Ellesdee zei:
Ik kan mezelf goed in de hand houden dan...
Het enigste wat ik doe is iedereen kusjes geven...
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
ohjah en knuffelen natuurlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat doe je normaal ook?:P
Klik om te vergroten...

yeah :grin:
ik hou van knuffelen...

maar ik bedoel meer van, dat ik niet alles loop uit te delen aan iedereen
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ipv geld weggeven enzo gewoon mensen complimenteren en knuffelen enzo, ik ken het hoor ik roep altijd naar mensen dat ze TOP zijn enzo:P
om vervolgens raar aangekeken te worden haha
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

dan moet je dat niet doen :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb onder invloed ook wel eens wiet weggeven die ik helemaal niet kon missen aan mensen die het nog niet eens verdienden. Zeer foute boel. Maar is inmiddels al weer jaren geleden, er was wel meer fout in die tijd.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar toch.

m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
matthijs zei:
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

dan moet je dat niet doen :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat weet ik op dat moment ook wel..maar ik moet het doen ofzo :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."