#1
Het zal vast gezellig worden de eerste dag, maar daarna is nog maar de vraag, als iedereen terug aan het komen is in de realiteit. Dan kan het wel eens anders lopen, denk ik zo.
hò hòMetaalKonijn zei:Wat een idee!hò hò
Als iedereen dan ook thuis mocht chillen tentijde van de dip, zou 't nog te doen zijn.


Flugeltje zei:Ik zal de xtc leveren. Hoef ik nooit meer te gaan werken![]()
:`)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."