Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan goed kloppen, toen ik die "steentjes" op had, nauwelijks visuals, hier en daar mooiere kleuren. mn lichaam en geest daarentegen waren echterdusdanig in de war dat ik niets meer snapte, maar het maakte niet uit!"
"Bedankt voor goede topic. Maar als je ze gewoonlijk maar 2-3 dagen buiten koeling kunt bewaren, hoe kun je ze dan in een week laten drogen en toch goed houden? Dat vraag ik me wel af. Maar even kort: je legt je paddestoeltjes op een dikke laag keukenpapier, eventueel ventilator op laag standje erop gericht, uit het zonlicht. Dank"
"thnx"
"Ik was in het arboretum hier in de stad, en eht werd mijn eerste keer. Aanvankelijk heb ik boselfen horen zingen en ik heb een half pakje peuken opgeknabbeld, niet omdat het moest, maar gewoon omdat het kon. toen kwam R(nuchter) naast me zitten en vroeg wat ik voelde. Ik heb geprobeerd het aan hem uit te leggen, maar halverwege mijn verhaal ben ik gestopt, rustig naar Rosa(een boom) toegelopen en daar tegen aan gekropen. Het was ontzettend kalmerend. Na verloop van tijd ben ik op ontdekkingsreis gegaan, m'n shirt uitgetrokken en de wijde wereld ingestapt. Uiteindelijk ben ik weer teruggegaan en zijn we vertrokken met de fiets naar het huis van R. Bij R in de tuin ben ik in een boom geklommen en heb daar weer ontzettend lang gezeten. Het was echt mágisch. Ik ga binnenkort weer terug naar die plek, terwijl ik nuchter ben. Ik zal wel even posten hoe dat was"
"Mooi man"
"Gewoon in natte handdoek wikkelen, heb ik gedaan de vorige keer."
"Zonder tripsitter, terwijl je depressief bent én de eerste keer een volle portie? dat is vragen om problemen. het is heel naar voor dat meisje, moge ze in vrede rusten, maar om het hierdoor te verbieden? kunnen ze beter auto's verbieden, gaat ongeveer het 40.000-voudige aan dood"
"Volgens mij is iedereen dan simpelweg te "dipped" om nog oorlog te voeren, dus dat is dan ook weer een mooi bijeffect"
"1. Geslacht : Jongen 2. Je leeftijd : 16 3. Drink je wel eens alcohol? q ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? q 1 keer per week 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? q Bier q Sterke dranken 6. Hoeveel glazen drink je per keer? 3-9 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? q Ik vind het lekker q Dan voel ik me prettig(het ontspant me na een week hard leren) 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? q Ja 10. word je over alcohol voorgelicht, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? Af en toe, mijn ouders, fora."
"Dag lieve mensen, Morgen ga ik trippen met behulp van San Pedro. Ik zal hier allereerst uiteenzetten hoe ik het heb bereid, en binnenkort zal ik hier ook een tripreportje neerzetten . Twee maanden geleden heb ik de cactussen besteld. Ongeveer een meter in totaal. Omdat ik ze op dat moment nog niet wilde gebruiken heb ik ze allen in plakjes gesneden, aan touwtjes geregen en als verjaardagsslingers voor het open raam gehangen. Na een weekje waren deze gedroogd en vervolgens heb ik ze in een luchtdichte doos bewaard. Gisteravond was het zover. De plakjes heb ik in een pan gedaan met ongeveer twee keer zoveel koud water als plakjes en dit te weken gezet. Vanochtend waren ze weer gegroeid tot ouderwetse grootte. Dit heb ik vervolgens een halfuurtje goed doorlaten koken op het gas, alvorens ze te blenderen met wat extra water. Wat ik nu op een zeer laag pitje op het vuur is staan is een soort plakkerige, als bananenpuree uitziende smurrie, waar ik geregeld in roer. Ik heb het geproefd en het is een smaak waar niemand blij van wordt, van een vingertopje trek je een gezicht als een oorwurm. Daar mogen ik en vriendin J allebei maximaal een halve liter van weg werken. Vanmiddag/morgen meer"