Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc snuiven?

xtc snuiven?

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi ik heb vorige zaterdag bij vrienden een xtc avond gehad alleen ze hadden de laatste pil vermalen tot poeder en moest ik em wel snuiven:P het was ongeveer 1.5 pil ik snoof het in een keer op is dit snuiven slecht voor je? volgens mij ging ik ook bijna nock out ik trilde echt heen en weer als een gek.

gr DOB
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
bah :openmouth:
Xtc snuiven is pijnlijk. Het werkt wel, maar je kunt het dan beter in een glas kiepen en met wat drinken opdrinken. Dan werkt het net zo goed als slikken.

Oja Drugs is zowieso slecht voor je :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
een typische darkscope vraag:http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1777&highlight=snuiven
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar worden al je vragen in beantwoord :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt ik lees et nu :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg dom en zinloos

gooi het in je drinken :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Telefoon zei:
Erg dom en zinloos

gooi het in je drinken :beer:
Klik om te vergroten...

Nog dommer, die smaak is niet te harden (heb het eens gedaan, verspilling van je xtc :rolleyes: )
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog dommer: het in andermans drinken gooien :tongueout:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mensen. :openmouth:

Poeder is om te snuiven
Pillen zijn om te slikken
Suppo's moet je anaal innemen
Vloeistof is om te drinken/spuiten

Wees toch eens tevreden daarmee. :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar sommige mensen zijn graag alternatief :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok dit is nutteloos. :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Mensen. :openmouth:

Poeder is om te snuiven
Pillen zijn om te slikken
Suppo's moet je anaal innemen
Vloeistof is om te drinken/spuiten

Wees toch eens tevreden daarmee. :)
Klik om te vergroten...


aan die laatste 2 ben ik toch wel voluit tegen :tongueout:

( dat spuiten en dat anaal innemen :tongueout:)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, is dit hetzelfde ventje die nog niet zo lang geleden een topic opende dat hij geen wiet kon vinden? :mrgreen: humor!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#14
auw...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb één keer een verpoederde pil van mijn hand opgelikt... eens en nooit weer. Moet er niet aan denken die rotzooi te snuiven. :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Heb één keer een verpoederde pil van mijn hand opgelikt... eens en nooit weer. Moet er niet aan denken die rotzooi te snuiven. :(
Klik om te vergroten...

Ik heb eens een keer een pil tussen borrelnootjes gestopt en eerst in mijn mond kapot gekauwd. Jezus wat was dat ranzig! Heb 6 uur aan de kraan gehangen om die vreselijke kutsmaak weg te krijgen!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha echt zo erg? Ik lik m'n mdma gewoon zo uit het zakje, zonder het ergens bij te gooien.. het is wel vies maar daar is alles dan ook mee gezegd. Kan me viezere dingen voorstellen. :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
Telefoon zei:
Erg dom en zinloos

gooi het in je drinken :beer:
Klik om te vergroten...

Nog dommer, die smaak is niet te harden (heb het eens gedaan, verspilling van je xtc :rolleyes: )
Klik om te vergroten...
gooi het in ijsthee, ff goed roeren en je proeft er nauwelijks wat van!
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#19
BillyBilo zei:
nog dommer: het in andermans drinken gooien :tongueout:
Klik om te vergroten...

lol
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kan het snuiven, maar in pillen zit bindmiddel en dat lost langzaam of niet op, Dus het is niet aan te raden om 3,4 pille weg te snuiven..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."