Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc snuiven?

xtc snuiven?

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#1
BillyBilo zei:
nog dommer: het in andermans drinken gooien :tongueout:
Klik om te vergroten...

lol
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan het snuiven, maar in pillen zit bindmiddel en dat lost langzaam of niet op, Dus het is niet aan te raden om 3,4 pille weg te snuiven..
S
SweetfunkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
pillen pletten - ni evident, soms omslachtig, andere keren weer gemakkelijker te verwezenlijken, afhankelijk van wat je in handen hebt é..t snuiven ervan is pijnlijk, iets pijnlijker dan speed, t effect komt sneller dan als je slikt, ma jullie weten wss wel waarom, stroming bloedbaan richting hersens blabla...wel leuk als ge onder vrienden zijt op after na feestje en ff gezamelijk wilt chillen (mdma heeft vrij slaapwekkend effect na e tijdje) soms kom je wel vreemde toestanden tegen > de hoogtepunten < - remix "round the table" dansen als e bende scheve robots - hilarisch achteraf bezien, zalig opt moment zelf, lekker uit je dak gaan é..je leeft maar 1 keer en zolang je familie je ni bezigziet, no worries :grin:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telefoon zei:
Erg dom en zinloos

gooi het in je drinken :beer:
Klik om te vergroten...

Is zeker niet zinloos. Het werkt sneller, maar korter.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
cunt zei:
Psycho_Chrono zei:
Telefoon zei:
Erg dom en zinloos

gooi het in je drinken :beer:
Klik om te vergroten...

Nog dommer, die smaak is niet te harden (heb het eens gedaan, verspilling van je xtc :rolleyes: )
Klik om te vergroten...
gooi het in ijsthee, ff goed roeren en je proeft er nauwelijks wat van!
Klik om te vergroten...

Dat heb ik overigens ook vaker gehoord.. het zal vast per drankje verschillen, maar het schijnt niet zo erg te proeven als je de mdma in ijsthee gooit. Naja ik doe het gewoon puur in m'n mond en klaar. Spaghetti, dát is pas vies! :P
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb 1 keer xtc gedaan
afgelopen koningenach
ik kreeg een halve maar toen ze hem afbrak
toen brokkelde die
toen heb ik de kruimels maar opgesnoven
eerst denk je bah werkt niej :(
en dan proef je opeens die gore smaak 8er in je keel
die niet weg wil ook
echt heel heel goor
niet aan te raden dus :P
gorgelen met water werkt een beetje :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC snuiven is wel het ergste wat ik mijn neus ooit heb aangedaan
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan ik me voorstellen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."