#1
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Midway zei:ja en zet meteen je adres erbij
400-500 pillen op een half jaar?
Je bent ziek in je hoofd jongen.
lucifer in the sky zei:ja idd is zeer overdreven.... XTC is niet alles in je leven eh

Shana_P zei:1. Niet verstandig om te zeggen dat je juist 500 pillen hebt gekocht
2 Volgens mij doe je het ook nog niet lang aangezien je begint met Versaces op te noemen, die nog niet zo heel oud zijn..
3 Ik heb ook nooit last van afkick of depressieve gevoelens tijdens de week en kan ook eten. Kan hier ook geen verklaring voor geven...
Knaphtweeoo zei:Ik kan zelfs frieten of vlees eten onder XTC.
Ja wat is dan het probleem ?htweeoo zei:Maar nu of ik stop of gebruik ik voel me altijd goed.
Ja joh, doodnormaal, doen we toch allemaalhtweeoo zei:ik ben helemaal normaal.

htweeoo zei:Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
ExceptionalInsight zei:Ik vind jouw advies maar koud.
lysergine25 zei:kul topic .... zonder waarde.
Lauu zei:htweeoo zei:Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
dat zal weinig bewijzen
eyebeekaii zei:Lauu zei:htweeoo zei:Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
dat zal weinig bewijzen
![]()
Niet !!Ik heb net 4 kilo coke gehaald kijk maar ! :P
eyebeekaii zei:
Sorry, heel flauw.. maar wat wil je met zo'n topic..eyebeekaii zei:Mijn advries..



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."