Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dipp

Geen dipp

127 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zucht moet ik een foto plaatsen van de 500 stuks ?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd is zeer overdreven.... XTC is niet alles in je leven eh
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Midway zei:
ja en zet meteen je adres erbij

400-500 pillen op een half jaar?

Je bent ziek in je hoofd jongen.
Klik om te vergroten...
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lucifer in the sky zei:
ja idd is zeer overdreven.... XTC is niet alles in je leven eh
Klik om te vergroten...

inderdaad, hij heeft ook nog coke en wiet :mrgreen: :stoned:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shit gast, dit is echt ziek. Van MD/XTC heb ik echt de rotste katers..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shana_P zei:
1. Niet verstandig om te zeggen dat je juist 500 pillen hebt gekocht
2 Volgens mij doe je het ook nog niet lang aangezien je begint met Versaces op te noemen, die nog niet zo heel oud zijn..
3 Ik heb ook nooit last van afkick of depressieve gevoelens tijdens de week en kan ook eten. Kan hier ook geen verklaring voor geven...
Klik om te vergroten...

hm...
1. Waarom niet ? Niemand weet wie die is, kunnen hooguit zijn ip nagaan waar geen politieagent zich de moeite voor doet om he te achterhalen, want daar heb een officieel bevel voor nodig en het gaat maar om 500 pilletjes... Kan dus echt geen kwaad (lijkt me?)

2. Versaches hadden ze 6 jaar geleden al toen ik begon, vast wel eerder ook dus dat slaat echt nergens op.

3. Ben maar blij...

Maarre... What's your point ? :)

htweeoo zei:
Ik kan zelfs frieten of vlees eten onder XTC.
Klik om te vergroten...
Knap

htweeoo zei:
Maar nu of ik stop of gebruik ik voel me altijd goed.
Klik om te vergroten...
Ja wat is dan het probleem ?
htweeoo zei:
ik ben helemaal normaal.
Klik om te vergroten...
Ja joh, doodnormaal, doen we toch allemaal :wave:

En tenslotte, om even op de vraagsteller te reageren... Sorry joh, ksnap niet precies wat je probleem is, vind het meer een mededeling, die op mij een beetje overdreven over komt, maar goed... Als ik het goed begrepen heb vraag je waarom je geen drip krijgt; ik heb werkelijk geen id, al zou ik me heel goed kunnen voorstellen dat als jij 35 pillen in een week, dus zeg 5 per dag slikt dat je ten eerste niet meer weet wat goed voelen is, en ten tweede je je waarschijnlijk "goed" voeld door al die drugs... Want we nemen tenslotte drugs om ons beter te voelen, is het niet :) (ja ook om andere redenen, ik weet het)

Mijn advries: Als je je toch altijd goed voeld, kap er dan mee, goedkoper, beter voor je lichaam, en geest, met dergelijke hoeveelheden kost het je ook nog minder risico, en wie weet, kom je er nog eens achter wat goed voelen nou eigenlijk is :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind jouw advies maar koud.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind dat je maar hier naar moet gaan luisteren terwijl je nog eens 500 van die giftige stink dingen naar binnen werkt:
http://www.youtube.com/watch?v=c9-M2tqIX38
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
htweeoo zei:
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Klik om te vergroten...

dat zal weinig bewijzen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kul topic .... zonder waarde.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Ik vind jouw advies maar koud.
Klik om te vergroten...

Koud ? :confused:

lysergine25 zei:
kul topic .... zonder waarde.
Klik om te vergroten...

Juist...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
htweeoo zei:
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Klik om te vergroten...

dat zal weinig bewijzen
Klik om te vergroten...



Niet !! :grin: Ik heb net 4 kilo coke gehaald kijk maar ! :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
eyebeekaii zei:
Lauu zei:
htweeoo zei:
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Klik om te vergroten...

dat zal weinig bewijzen
Klik om te vergroten...



Niet !! :grin: Ik heb net 4 kilo coke gehaald kijk maar ! :P
Klik om te vergroten...

grapjas :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
eyebeekaii zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik vind jouw advies maar koud.
Klik om te vergroten...

Koud ? :confused:
Klik om te vergroten...
eyebeekaii zei:
Mijn advries..
Klik om te vergroten...
Sorry, heel flauw.. maar wat wil je met zo'n topic..
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet ik een foto plaatsen met een briefje van 100 euro erbij of wat dan ook voor te bewijzen.

damn zijn jullie zo kinderacthig, wie gaat er over zoiets liegen.
Maarja maakt me niet meer uit ik heb maar 1 degelijke post gezién.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Foto met gezicht er duidelijk op, ID'tje ernaast , en als het kan ook nog je ongetwijfeld grote hoeveelheden coke en wiet..

:wave:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#18
doe dat ja!

jezus wat ben jij een sukkel :grin:
D
DendeLid
01-01-2024, 00:00
#19
what the fuck wil je nou voor antwoorden hierop :confused:
Je weet zelf heus wel dat je gewoon naar de klote gaat als je binnen zo'n termijn zo'n hoeveelheid harddrugs weg werkt....??

:wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Foto van de pillen met de krant van vandaag ernaast! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."