#1
ik zou het niet snuiven hoor, gewoon een beetje in je cola gooien idd... ![:grin:]()

Wacky zei:Neem een flesje water, mik er 150mg mdma kristal in en doe er anderhalf uur over om het op te drinken. (schudden voor gebruik)
Tis wel slecht voor je tanden en het smaakt goor, dus houd er een tweede flesje bij om elkekeer de slok weg te spoelen,



DreamerOfDreams zei:ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:
MDMA kristallen
rush: *knip* boem paukeslag
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.
gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring.
XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'
volgende dag: brak, mottig...
nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.
![]()
DreamerOfDreams zei:XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind
![]()
esth0r zei:wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."