Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKristallen ipv. pil

Kristallen ipv. pil

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sweetgirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou het niet snuiven hoor, gewoon een beetje in je cola gooien idd... :grin:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na mijn 1e ervaring met xtc heb ik het zon 4-5 maanden niet meer gedaan, omdat ik bang was voor de doodsangst die ik kreeg (daarna was het wel een chill avondje hoor ) Alleen ik vind het inslaan niet zo fijn, mijn vraag is dan ook:

Slaan kristallen in als je de lijnen van klein naar groot opbouwt?
Ik wil dat het rustig opkomt, dat ik zeker ben van mijn dosis mdma in me lichaam dat ik tenminste nog enige controle heb over de dosering.

Hoe moet dit?
:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
dus je snuift mdma is wat ik begrijp hiervan?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon wat minder pakken de eerste dosis? :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem een flesje water, mik er 150mg mdma kristal in en doe er anderhalf uur over om het op te drinken. (schudden voor gebruik)
Tis wel slecht voor je tanden en het smaakt goor, dus houd er een tweede flesje bij om elkekeer de slok weg te spoelen,
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
of likjes mdma nemen dat komt rustig op
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Neem een flesje water, mik er 150mg mdma kristal in en doe er anderhalf uur over om het op te drinken. (schudden voor gebruik)
Tis wel slecht voor je tanden en het smaakt goor, dus houd er een tweede flesje bij om elkekeer de slok weg te spoelen,
Klik om te vergroten...

doe het dan in je cola...heb je de bittere smaak ook niet :confused:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#8
en drink het met een rietje, dan verneuk je je tandglazuur niet..
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik dacht dat je het ook kon snuiven?
Of ben ik nu in de war :(
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan het inderdaad snuiven, snuiven is echter wel pijnlijker dan speed. Verder is de werking wel iets anders (vind ik dan) bij MDMA snuiven heb je meer die rush... hij duurt alleen korter en is goed leip :beer:
s
sweetgirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben trouwens nieuw hier (even een opmerking tussendoor) :stoned:

Hallooo allemaal :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welkom!

viewtopic.php?f=22&t=1984 :wink:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:

MDMA kristallen
rush: *knip* boem paukeslag
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.
gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring.

XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'
volgende dag: brak, mottig...

nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.

:wave:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamerOfDreams zei:
ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:

MDMA kristallen
rush: *knip* boem paukeslag
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.
gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring.

XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'
volgende dag: brak, mottig...

nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.

:wave:
Klik om te vergroten...



zal ik je een geheimpje vertellen?


als je gewoon normale xtc hebt, zit er alleen mdma in. Niks meer of minder. Dus zou gewoon het zelfde moeten werken. Wat wel kan is dat een pil langzamer opkomt, aangezien die slechter oplost/opgenomen wordt
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#15
kan ik best geloven, en uiteindelijk moet ik ook gewoon toegeven dat ik ook al slechte kristallen gebikt heb

maar toch, ik heb een tijdje geleden een handeltje van een kennis gevolgd (eenmalige inkoop van een pil of 1000) en iedereen liep storm voor deze pillen, dus ik eentje proberen en de effecten waren zoals hierboven vermeld... dus, al die mensen weten niet beter en nemen genoegen met minder...? vind ik best jammer voor hun

met die xtc had ik -met gemengde gevoelens- een leuke avond
met kristallen heb ik het nirvana kunnen bereiken en daar maanden (jaren) energie uit geput
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#16
DreamerOfDreams zei:
XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind

:wave:
Klik om te vergroten...


Dat wegdromen herken ik wel,
heb ik vooral als ik VEEL mdma (lees ong. 700mg)
of meer dan 4/5 pillen opheb.

ik heb bij mdma ook veel sneller dat ik bijpak, en dat ik dan op een gegeven moment zo lijp ben dat ik alles binnen no-time inneem. wat dan weer resulteerd in heel sterk hallucineren, wegvallen
draaien met de ogen enz.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iemand anders je stash bij late houden ofzo?
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat voor een iets ander effect geeft het snuiven eigenlijk?
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
esth0r zei:
wat is er mis met ouderwetse bommetjes?
Klik om te vergroten...

niks zover ik weet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."