Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit een normaal M-D-M-A effect

Is dit een normaal M-D-M-A effect

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
mdma is absoluut niet = mdma
mijn eerste twee trips waren de perfectie, dan van dealer moeten veranderen en nooit meer zulk grief gekregen, heb het ondertussen wel nog geen 10 keer gedaan denk ik, hopelijk is wat ik nu heb liggen even goed... duim voor mij!
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahah dat zijn grappige verhalen en die kerel bij Trainspotting was ook grappig hahah. :tearsofjoy:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamerOfDreams zei:
mdma is absoluut niet = mdma
mijn eerste twee trips waren de perfectie, dan van dealer moeten veranderen en nooit meer zulk grief gekregen, heb het ondertussen wel nog geen 10 keer gedaan denk ik, hopelijk is wat ik nu heb liggen even goed... duim voor mij!
Klik om te vergroten...

goh, ik heb een stuk of 4 verschillende pillen geprobeerd en van een paar verschillende mensen mdma, en volgens mij was het allemaal gewoon mdma. Ik heb er wel genoeg tijd tussen gelaten en altijd netjes gedoseerd :wink:
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
DreamerOfDreams zei:
redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Klik om te vergroten...

Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
Klik om te vergroten...
Om 5h00 dacht ik ook van holy cow, is het hier al gedaan, ik had echt de tijd van mijn leven. Het is wel zo dat ik nog alles wist wat ik gedaan had die nacht. Als je achteraf dan nadenkt over het feit dat je als een bezetene hebt staan vertellen tegen de dame aan de bar, de meisjes aan de toiletten, en al die andere vrouwen..... dan schaam ik mij een beetje.
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pixo207 zei:
tomz0r zei:
DreamerOfDreams zei:
redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Klik om te vergroten...

Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, heb het zelf ook al moeten ondervinden.

Maar ik zou de volgende keer een beetje minder nemen, 100 mg ofzo :P
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 100 mg wel zal volstaan, zeker omdat ik een beetje adhd heb. Als ik dan hier op het forum lees dat er een kerel 1g wil nemen, en dat voor zijn eerste keer..... Die gast gaat gewoon niet weten wat hem overkomt
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#6
die keren dat we goede mdma hadden was het trouwens *knip* uitgewerkt, en konden we zo het bed in, dat heb ik zelf eens gedaan op een festival, na drie uur alles gegeven te hebben, de mooiste nacht ooit beleefd te hebben was het plots gedaan, ik ben met een gigantische glimlach naar mn tent gelopen en in slaap gevallen, volgende ochtend voelde ik mij super, mss maken ze die mdma niet meer :tongueout:
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Wat heb je dan allemaal lopen vertellen ?
Klik om te vergroten...
Dat ik het niet er zou vinden om in de ochtend langs hun wakker te worden, of dat ze er goed uitzagen. Ik denk zelfs dat ik tegen een jongedame "sweet" heb gezegd toen ze kwam langslopen. Hiervoor heb ik me achteraf wel verontschuldigd.
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben een gezonde kerel van 30, nooit gedronken, nooit gerookt, en nog nooit iets genomen.
Dit weekend ben ik met mijn vriendin naar een party geweest, en ze stelde voor om M-D-M-A te nemen. Zij had al een paar dingen gebruikt in het afgelopen jaar, ik dus nog nooit. Ze had dat een portie van 125mg meer dan genoeg was, dus dat heb ik dus gebruikt. De reactie van mijn lichaam hierop was de volgende. Genomen op vrijdag avond rond 00h00. Het duurde even alvorens ik iets merkte, maar langzaam begon ik van alles te voelen. Ik hoorde alles scherper, vooral het praten van de mensen, ik begon te praten als een bezetene, eerst tegen mijn vriendin, en toen die zei dat ze even rust wilde tegen ander vrouwen. Ik werd er ook nog eens knetter geil van. Nu heb ik op zich al een veel hoger libido (veel te hoog eigenlijk) dan de doorsnee man, maar deze kristallen maakten het nog tien keer erger. Het rare was dat ik ook nog eens wist wat ik aan het doen was, dus ik verontschuldigde mij al dadelijk tegen de vrouwen waartegen ik als een bezetene aan het praten was. Niet dat ik grove of beledigende opmerkingen maakt, maar gewoon omdat ik als wildevreemde tegen hen begon te praten. Mijn vriendin wordt helemaal niet geil van deze kristallen, en wil gewoon mensen kijken, en dansen. Niet dat het veel zou helpen als ze geil was, want little iceman kon niets meer. Toen we om 5h30 naar huis gingen, was ik nog hyperactief. Ik wilde naar huis lopen, mijn vriendin met de taxi, logisch, want het is 10 Km. Ik heb dus niet meer kunnen slapen, ondanks het feit dat ik al bijna 24h op was. Uiteindelijk om 14h00 zaterdag middag begon ik wat moet te worden, maar kon ik nog steeds niet slapen. Ik was nog steeds geil, en wilde nog steeds zoals de avond voorheen de waarheid vertellen als mij iets gevraagd werd. Later op de dag, tegen 17h00, begond ik mij opeens wat down te voelen, ik voelde me droevig, en wist niet eens waarom. Tegen 23h30 ben ik in slaap gevallen, want ik was echt super moe, en mijn zin naar sex was ook opeens over. Zondag ochtend had ik opeens terug zin in sex, en wilde mijn materiaal ook terug meewerken, tot op zekere hoogte, want klaarkomen lukte niet. Heel de zondag was ik eigenlijk wat suf, normaal ben ik redelijk actief, maar nu gewoon in de zetel gezeten, en toen ik een film aan het kijken was, was ik bij ontroerende momenten heel ontroerd, en bij grappige momenten kreeg ik de slappe lach. Vandaag, maandag, ben ik opgestaan met slappe ledematen, mijn armen en benen voelen heel slap aan. Dit kan toch niet het gewone effect zijn, of komt het omdat ik misschien iets te veel heb gehad dan goed voor mij was? Mijn excuses voor het lange verhaal, en alvast dank voor uw reactie.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb hier meestal ook last van als ik naar een feest ga, als je veel danst, verbruik je veel energie, en dat voel je de volgende dagen nog..

misschien kan je t is vragen aan je vriendin die had het toch al vaker gedaan?
bij mij ligt het er echt vooral aan of ik veel energie verbruik, dan voel ik dat de dagen erna.
als ik rustig de hele nacht op de bank heb gezeten heb ik dat bijna niet.

MDMA is t fijnste spul wat er is!! :grin:
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
vdk zei:
ik heb hier meestal ook last van als ik naar een feest ga, als je veel danst, verbruik je veel energie, en dat voel je de volgende dagen nog..

misschien kan je t is vragen aan je vriendin die had het toch al vaker gedaan?
bij mij ligt het er echt vooral aan of ik veel energie verbruik, dan voel ik dat de dagen erna.
als ik rustig de hele nacht op de bank heb gezeten heb ik dat bijna niet.

MDMA is t fijnste spul wat er is!! :grin:
Klik om te vergroten...
We hebben het samen gebruikt, en bij haar heeft het een heel ander effect.

Zij
- zit op een bankje mensen te kijken, en wat dansen
- Helemaal niet geil
- Bijt reflex, tandeknarsen
- Moe toen we naar huis gingen
- Kon wel slapen

Ik
- Dansen, praten zoals die kerel bij Trainspotting in zijn sollicitatiegesprek
- Knettergeil
- Bijt helemaal niet op mijn tanden, alleen klappert mijn kaak soms
- Hyperactief
- Kan niet slapen
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij iedereen heeft t een andere werking volgens mij maar ik wordt er altijd moe en loom van.. de eerste keer dat ik een pilletje had gepakt was ik ook precies zoals jou was niet moe te krijgen, maar nu heb ik altijd wel een beetje speed nodig om te nacht door te komen..

de eerste keer is anders dan alle andere keren.
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien dan nog eens een tweede poging wagen, als het dan weer hetzelfde is, gebruik ik het toch niet meer. Want al ik aan die avond terug denk, moeten die mensen die mij gezien hebben, gedacht hebben dat ik gestoord was. Ik herinner mij zelfs dat er een kerel tegen mij zei dat ik de volgende keer beter een half pilletje zou nemen. De juffrouw achter de bar vond nochthans dat ik redelijk normaal uitzag, waarschijnlijk wilde ze gewoon mijn gevoelens sparen :) Ik heb wel een vorm van ADHD, ben wat hyper, misschien dat mijn reactie daar ook wat mee te maken kan hebben. Wat kan je eigenlijk nemen om terug een erectie te krijgen als je die kristallen hebt genomen, want er niets zo erg als veel willen, maar niet kunnen? :rolleyes:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#13
xtc is de shit :stoned:

anders begin je gewoon met een halfje zoals die gast al tegen je zei :wink:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha jaa dan zou je geen MDMA moeten nemen,, misschien als je het de volgende keer gaat gebruiken gewoon thuis gebruiken,, fijnere omgeving, vrienden erbij, dus gewoon vertrouwd, je eigen muziek.
en je kan dan in de spiegel kijken..

tja op MDMA wil t nou eenmaal niet lukken :P beter neem je helemaal geen MDMA dan hahaha,, alhoewel t bij mij wel lukt hoor :beer:

k geef er echt helemaal niets om hoe ik eruitzie, bij mij zijn t alleen grote doppen, mijn kaak gaat heen en weer..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijken mij redelijk normale effecten voor een eerste keer.
Mijn eerste keer was ik ook hyper actief en kon ik absoluut niet slapen. Tegenwoordig kan ik wel slapen na mdma. Sex met mdma kan wel, mij lukt het bij een normale dosis altijd wel.
Mocht het niet lukken is er altijd Kamagra of viagra, Kamagra kun je in pilvorm of in een zakje halen bij elke sexshop. Die zakjes kun je gewoon oplossen in een drankje.

Ik zou volgende keer ook eerst een halve aanraden, je kunt altijd nog bijpakken.

Veel plezier :grin:
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alvast bedankt voor de reacties
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerste keer MDMA bij mij was ongeveer hetzelfde.
Komt wel goed, als je even wacht tot de volgende keer :wave:
De dagen erna kan ik hem ook moeilijk omhoog krijgen, maar heb dan ook echt geen behoefte aan sex. :P
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#18
redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamerOfDreams zei:
redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Klik om te vergroten...

Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukkig ben je op zon feestje niet de enige die wat gebruikt en onzin verkoopt he, dat scheelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."