#1
Hahah dat zijn grappige verhalen en die kerel bij Trainspotting was ook grappig hahah. ![:tearsofjoy:]()
DreamerOfDreams zei:mdma is absoluut niet = mdma
mijn eerste twee trips waren de perfectie, dan van dealer moeten veranderen en nooit meer zulk grief gekregen, heb het ondertussen wel nog geen 10 keer gedaan denk ik, hopelijk is wat ik nu heb liggen even goed... duim voor mij!
Om 5h00 dacht ik ook van holy cow, is het hier al gedaan, ik had echt de tijd van mijn leven. Het is wel zo dat ik nog alles wist wat ik gedaan had die nacht. Als je achteraf dan nadenkt over het feit dat je als een bezetene hebt staan vertellen tegen de dame aan de bar, de meisjes aan de toiletten, en al die andere vrouwen..... dan schaam ik mij een beetje.tomz0r zei:DreamerOfDreams zei:redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
Ik denk dat 100 mg wel zal volstaan, zeker omdat ik een beetje adhd heb. Als ik dan hier op het forum lees dat er een kerel 1g wil nemen, en dat voor zijn eerste keer..... Die gast gaat gewoon niet weten wat hem overkomtpixo207 zei:tomz0r zei:DreamerOfDreams zei:redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
Inderdaad, heb het zelf ook al moeten ondervinden.
Maar ik zou de volgende keer een beetje minder nemen, 100 mg ofzo :P
Dat ik het niet er zou vinden om in de ochtend langs hun wakker te worden, of dat ze er goed uitzagen. Ik denk zelfs dat ik tegen een jongedame "sweet" heb gezegd toen ze kwam langslopen. Hiervoor heb ik me achteraf wel verontschuldigd.Wacky zei:Wat heb je dan allemaal lopen vertellen ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."