Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit een normaal M-D-M-A effect

Is dit een normaal M-D-M-A effect

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahah dat zijn grappige verhalen en die kerel bij Trainspotting was ook grappig hahah. :tearsofjoy:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
DreamerOfDreams zei:
mdma is absoluut niet = mdma
mijn eerste twee trips waren de perfectie, dan van dealer moeten veranderen en nooit meer zulk grief gekregen, heb het ondertussen wel nog geen 10 keer gedaan denk ik, hopelijk is wat ik nu heb liggen even goed... duim voor mij!
Klik om te vergroten...

goh, ik heb een stuk of 4 verschillende pillen geprobeerd en van een paar verschillende mensen mdma, en volgens mij was het allemaal gewoon mdma. Ik heb er wel genoeg tijd tussen gelaten en altijd netjes gedoseerd :wink:
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
DreamerOfDreams zei:
redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Klik om te vergroten...

Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
Klik om te vergroten...
Om 5h00 dacht ik ook van holy cow, is het hier al gedaan, ik had echt de tijd van mijn leven. Het is wel zo dat ik nog alles wist wat ik gedaan had die nacht. Als je achteraf dan nadenkt over het feit dat je als een bezetene hebt staan vertellen tegen de dame aan de bar, de meisjes aan de toiletten, en al die andere vrouwen..... dan schaam ik mij een beetje.
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
pixo207 zei:
tomz0r zei:
DreamerOfDreams zei:
redelijk normaal effect?
als je achteraf niet het gevoel hebt dat het de beste avond van je leven was zou ik toch andere mdma gaan zoeken, tklinkt een beetje alsof er speed inzat
Klik om te vergroten...

Ik schaamde me na de eerste keer ook heel erg omdat ik tegen allemaal mensen onzin liep te lullen. Dan kan je je op dat moment wel goed voelen maar achteraf baal je er toch van :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, heb het zelf ook al moeten ondervinden.

Maar ik zou de volgende keer een beetje minder nemen, 100 mg ofzo :P
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 100 mg wel zal volstaan, zeker omdat ik een beetje adhd heb. Als ik dan hier op het forum lees dat er een kerel 1g wil nemen, en dat voor zijn eerste keer..... Die gast gaat gewoon niet weten wat hem overkomt
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#5
die keren dat we goede mdma hadden was het trouwens *knip* uitgewerkt, en konden we zo het bed in, dat heb ik zelf eens gedaan op een festival, na drie uur alles gegeven te hebben, de mooiste nacht ooit beleefd te hebben was het plots gedaan, ik ben met een gigantische glimlach naar mn tent gelopen en in slaap gevallen, volgende ochtend voelde ik mij super, mss maken ze die mdma niet meer :tongueout:
I
Iceman0007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Wat heb je dan allemaal lopen vertellen ?
Klik om te vergroten...
Dat ik het niet er zou vinden om in de ochtend langs hun wakker te worden, of dat ze er goed uitzagen. Ik denk zelfs dat ik tegen een jongedame "sweet" heb gezegd toen ze kwam langslopen. Hiervoor heb ik me achteraf wel verontschuldigd.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat heb je dan allemaal lopen vertellen ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."