Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums16 jaar en wil XTC een keer uitproberen...

16 jaar en wil XTC een keer uitproberen...

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chic_16 zei:
misschien nog meer mensen met tips en ook hoe ze hun eerste keer vonde..
Klik om te vergroten...
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet;
Chic_16 zei:
ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad..
is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..??
Klik om te vergroten...
Ellesdee zei:
Unity tips
* Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, zwangerschap, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen (vooral niet met MAO-remmers en astmageneesmiddelen).
Klik om te vergroten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet;
Chic_16 zei:
ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad..
is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..??
Klik om te vergroten...
Ellesdee zei:
Unity tips
* Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, zwangerschap, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen (vooral niet met MAO-remmers en astmageneesmiddelen).
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
hahaha :grin: wat goed van je :grin:
ik heb er snachts een beetje overheen gelezen :flushed: shame on me
ohhhhhh ze heeft dr bericht ook pas bijgewerkt nadat ik mn berichtje had gepost
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychopsychedelic zei:
Lauu zei:
- begin met een halve
- drink minimaal 1 water per uur tijdens gebruik
- twijfel niet
- geniet ervan en wacht gewoon rustig dat half uurtje tot het opkomt...ga niet om de 5sec op je telefoon/horloge kijken...
- doe het in een vertrouwde omgeving..dus met vrienden om op je te letten
Klik om te vergroten...

al met al lijkt het me nog steeds niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken als je epileptie hebt gehad(nog hebt)(je bent nog maar net van de medicatie af) dus ik zou het eerlijk gezecht niet proberen(niet nu al) doe je het wel: post een tripverslagje ofzo :stoned:
Klik om te vergroten...

tja ik heb epilespie aaval gehad van xtc terwijl ik geen epilepsie heb officieel...dus het kan altijd :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon niet doen... Later kan het altijd nog!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
- begin met een halve
- drink minimaal 1 water per uur tijdens gebruik
- twijfel niet
- geniet ervan en wacht gewoon rustig dat half uurtje tot het opkomt...ga niet om de 5sec op je telefoon/horloge kijken...
- doe het in een vertrouwde omgeving..dus met vrienden om op je te letten
C
Chic_16Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanxx voor julie tips!!

XXX
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
- begin met een halve
- drink minimaal 1 water per uur tijdens gebruik
- twijfel niet
- geniet ervan en wacht gewoon rustig dat half uurtje tot het opkomt...ga niet om de 5sec op je telefoon/horloge kijken...
- doe het in een vertrouwde omgeving..dus met vrienden om op je te letten
Klik om te vergroten...

al met al lijkt het me nog steeds niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken als je epileptie hebt gehad(nog hebt)(je bent nog maar net van de medicatie af) dus ik zou het eerlijk gezecht niet proberen(niet nu al) doe je het wel: post een tripverslagje ofzo :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
maar de kans op een epilepsie aanval is groter als je epilepsie hebt (gehad) natuurlijk.

aan de andere kant; als iedereen zich altijd netjes aan de unity voorschriften zou houden, dan zou niemand drugs gebruiken.

iedereen heeft wel iemand in de familie die schizofreen of psychotisch is, en iedereen adviseert om dan beter geen drugs te gebruiken. en toch zijn er nu heel veel mensen lekker aan het trippen, spacen en flippen...als je geen risico wilt, moet je het sowieso niet doen. en als je de keuze maakt om wel drugs te gebruiken dan moet je ook weten dat er altijd risico`s aan verbonden zijn - voor iedereen - ook voor mensen die geen ziekgeestige familieleden hebben.
C
Chic_16Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi allemaal!!
Ja ik zal het zeker ff laten weten als ik een trippie gehad heb :smoke:
Nou ik denk dat ik wel tegen kan hoor want medicijn heb ik alleen tussen me 4e jaar en 6 geslikt voor mn epilepsie en ik had het toen ik klein was het ergst en daarna toen ik 6 werd steeds minder en nu helemaal niet :wink: Ik hoop natuurlijk nit dat het terug komt :(
maar jah ik ga weer ff verderr me sigaretje roken :stoned:

Byebye :wave:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Chic_16 zei:
misschien nog meer mensen met tips en ook hoe ze hun eerste keer vonde..
Klik om te vergroten...
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet;
Chic_16 zei:
ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad..
is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..??
Klik om te vergroten...
Ellesdee zei:
Unity tips
* Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, zwangerschap, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen (vooral niet met MAO-remmers en astmageneesmiddelen).
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

+1, maargoed dat kan dat kind van 16 zelf ook wel ff opzoeken.
Waarom toch altijd een topic maken over dingen die men gewoon
via google kan vinden?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
BADJASMAN zei:
+1, maargoed dat kan dat kind van 16 zelf ook wel ff opzoeken.
Waarom toch altijd een topic maken over dingen die men gewoon
via google kan vinden?
Klik om te vergroten...
dat vraag ik me ook al 2 jaar af :grin:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#12
misschien vinden sommigen het makkelijker om het te vragen dan om het op te zoeken........dat schijnt voor sommige mensen net zo moeilijk te zijn als autorijden :P
C
Chic_16Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou internet geeft soms dingen aan die kloppen...
dus dacht misschien weten julie het beter :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
mensen die het ook echt geporbeerd nemen geven meestal beter inzicht op hoe het gebruikt moet worden enzo imo
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met eleptische aanvallen is het aan te bevelen, ik ben niet epeleptisch maar ik kan me goed voorstellen dat mdma/xtc het kan triggeren, niet doen dus.

Ik was zelf ook 15-16 toen ik pillen ging slikken, eerst gewoon een halve genomen, maar op de rest van de avond zon 2 pillen en was toen ook goed in de warre, daarna werdt het er wel meer, wat ik niet kan aanbevelen, ben ook blij dat ik geen pillen meer gebruik omdat het gewoon troep is!

Neem ik liever wat tripmiddelen!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik bekijk mijn druggebruik als een deel van mijn leven en wil alles dus zo gespreid mogelijk proberen. niets overhaasten, geen risico's nemen, probeer zoveel mogelijk uit de drug te halen door het zo weinig mogelijk te doen. nu ben je 16 en heb je nog veel te leren, gebruik mdma als je een jaar of 20 bent om zo uit de routine van het leven te leren stappen, allezja zo zie ik het dus nu allemaal, zelf ben ik op mijn 17e begonnen met mdma (beste nacht van mijn leven) en daar heb ik nog second spijt van gehad, heeft mij ongelofelijk beinvloed
C
Chic_16Lid
01-01-2024, 00:00
#17
heejj,,
ben nu vet stoned en dronken.. :stoned:
Maar jah lijkt me echt vet een keer xtc te gebruiken..
Ik zal ff een reactie achter laten hoe het was :grin:

Byebye
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chic_16 zei:
heejj,,
ben nu vet stoned en dronken.. :stoned:
Maar jah lijkt me echt vet een keer xtc te gebruiken..
Ik zal ff een reactie achter laten hoe het was :grin:

Byebye
Klik om te vergroten...

hoi,

kijk dat je xtc een keer wil gebruiken en nieuwsgierig bent kan ik me goed voorstellen...

hou er echter rekening mee dat je nog in de groei bent.... ik wil niet zeggen dat na 1 keer xtc gebruik er problemen optreden, maar mocht het "goedje"je bevallen en je gaat het meer doen, hanteer dan 1 keer in het half jaar...

ciao
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
doe het of doe het niet...geen twijfel
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb een x xtc gedaan met een vriendin van mij en haar pupillen gingen trillen, ook dat blijkt een verscheinsel van epileptie te zijn.. look out!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."