#1
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet;Chic_16 zei:misschien nog meer mensen met tips en ook hoe ze hun eerste keer vonde..
Chic_16 zei:ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad..
is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..??
Ellesdee zei:Unity tips
* Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, zwangerschap, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen (vooral niet met MAO-remmers en astmageneesmiddelen).
