Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heejj,, ben nu vet stoned en dronken.. Maar jah lijkt me echt vet een keer xtc te gebruiken.. Ik zal ff een reactie achter laten hoe het was Byebye"
"misschien nog meer mensen met tips en ook hoe ze hun eerste keer vonde.."
"Hoi ik ben 16, en wil een keer xtc gebruiken.. met welke kan ik het best beginnen?? en hoeveel?? ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad.. is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..?? Hebben julie wat tips voor me wat ik wel en niet moet/kan doen?? Greetzz,,"
"Thanxx voor julie tips!! XXX"
"Hoi allemaal!! Ja ik zal het zeker ff laten weten als ik een trippie gehad heb Nou ik denk dat ik wel tegen kan hoor want medicijn heb ik alleen tussen me 4e jaar en 6 geslikt voor mn epilepsie en ik had het toen ik klein was het ergst en daarna toen ik 6 werd steeds minder en nu helemaal niet Ik hoop natuurlijk nit dat het terug komt maar jah ik ga weer ff verderr me sigaretje roken Byebye"
"Nou internet geeft soms dingen aan die kloppen... dus dacht misschien weten julie het beter"