#1
Op MDMA hoef ik me maar een kwartiertje neer te leggen, tot rust te komen en ik lig te maffen.
het leek alsof ik weg zakte in mijn heerlijke zachte matras. Maar toch had ik echt geen zin om te slapen, en ik had ook niet het gevoel dat dat zou gaan lukken 
Adrenochroom zei:Mijn vraag is nu, is dit toeval is of dit gewoon iets wat pillenslikkers af en toe doen ofzo?

Ik neem dan niet te veel uiteraard, maar wel zodanig dat ik me waus en mellow begin te voelen. Binnen no time lig ik dan te slapen als een roosje. Raar he?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."