#1
lekker veel zodat je helemaal de weg kwijt raakt ![:hearteyes:]()

Expresso zei:Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomenMaar dat gaat zeker komen.
Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk
Groeten

joni43 zei:mijn eerste keer was 500gr mdma, de hallucinaties ware super, het heerlijke love gevoel, tegen vrienden lullen over hoe leuk alles wel niet is![]()
maar nu heb ik liever feestjes met minder mdma zodat ik de volgende dag nog kan praten over de avond
Expresso zei:Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomenMaar dat gaat zeker komen.
Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk
waarom zou je als een noob overkomen??
ik heb nooit meer dan 1,5 gedaanik had altijd goede pillen met lekker veel mdma,, ik heb er nu voor het eerst 2 waar ik er 2 van ga slikken zegmaar
dus word weer een stapje hoger,, naja,, ze zijn niet super sterk, maar je ziet de crystalletjes er wel inzitten
![]()
Groeten
psychopsychedelic zei:joni43 zei:mijn eerste keer was 500gr mdma, de hallucinaties ware super, het heerlijke love gevoel, tegen vrienden lullen over hoe leuk alles wel niet is![]()
maar nu heb ik liever feestjes met minder mdma zodat ik de volgende dag nog kan praten over de avond
lijkt me stug.. jij bedoeld waarscheinlijk mgwant een halve kilo mdma lijkt me on mogenlijk
![]()
Expresso zei:Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomenMaar dat gaat zeker komen.
Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk
Groeten

T-men zei:en de donkerblauwe vloerbedekking van mijn kamer een oceaan was waar een jezuskat op speelde met een bolletje wol maar waar ik over heen moest springen omdat ik geen nat pak wou hebben...

caatje zei:Een pil of 3 heel soms 4 op een nachtje vond ik altijd meer dan genoeg. Meer nemen heeft bij mij geen zin. Klaar is klaar. Als ik om val dan ga ik slapen en houdt geen pil me nog tegen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."