Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord ik gek!

Word ik gek!

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
morgenstondLid
01-01-2024, 00:00
#1
klopt maar sowieso weet ik niet of ik deze van lage kwaliteit post serieus moet nemen
m
morgenstondLid
01-01-2024, 00:00
#2
shizofrenie is veel meer dan stemmetjes horen en paranoia zijn... tis veel gecompliceerder dus deze term is in dit geval denkin niet juist om te gebruiken
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#3
smoke some weed :grin:

:wave:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik deed ook zon 15 per dag(elke dag) en heb ook die stemmen en shit lees mn verhaal bij tripreprts hij heet levensverhaal
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
psychopsychedelic zei:
wij allemaal :rock:
Klik om te vergroten...

sommige toch weer wat meer dan andere...is hier het geval
Klik om te vergroten...

dat blijf je hebben,, gelukkig :hearteyes: :stoned:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
br1ins1 zei:
ik deed ook zon 15 per dag(elke dag) en heb ook die stemmen en shit lees mn verhaal bij tripreprts hij heet levensverhaal
Klik om te vergroten...
Zo'n achterlijk verhaal van zo'n achterlijke imbeciel ga ik niet eens lezen. :wave:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hey, :)

Ben nu al een tijdje gestopt met drugs aleen blowen kon ik niet mee stoppen :stoned:
gebruik nu aleen 1 keer te maand een weekend en op deze manier gaat alles goed :grin:

IK ga me meer bezig houden met lsd en zulk soort tripmiddelen

thanks voor reactie's :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je zulke klachten snel hebt zou ik eerst goed nadenken voor je lsd en andere psychedelische middelen gaat gebruiken. Natuurlijk een heel ander middel en kan er niks mee te maken hebben. Maar ik bekijk het dan beetje vanuit mezelf, mijn mening. Vooral pillen MAXIMAAL 1x per maand doen en ook van sos kan je aardig para worden. Die zou k zelf ff weglaten in zulke hoeveelheden. Maarja verder moet je doen wat je niet laten kan...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja wil lsd gewoon graag probeeren :grin: Want vorige keer had ik niet de gedachte van ja ik trip hard was nog te soft voor lsd had toen maar halve zegel

Wacht denk een tijdje tot ik helemaal lekker in mijn vel zit en ik een goede seting weet voor waar en met wie ik het moet doen. :stoned:
een sitter lijkt me ook verstandig

maarja kan nog wel een tijdje duuren voor ik uperhaut aan lsd kan komen :(
denk maar een iligaale paken ( Goa ) :hearteyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
pas op en lees jezelf goed in.. maar dat is vandie standaard info die je maar blijft zeggen :tearsofjoy: maar vaak blijkt dat je het niet genoeg kan blijven zeggen :openmouth: :P
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#11
samsidesalad zei:
shizofrenie is veel meer dan stemmetjes horen en paranoia zijn... tis veel gecompliceerder dus deze term is in dit geval denkin niet juist om te gebruiken
Klik om te vergroten...

Maar paranoia kan wel lijden tot schizofrenie!
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
steelpad zei:
Je zelfvertrouwen staat nu zo laag, dat je last krijgt van waan gedachten.
Stop een tijdje met alle drugs, eet gezond, slaap genoeg, verzet je gedachten, doe dingen ...
Dan zal na een tijdje alles wel weer in orde zijn!
Klik om te vergroten...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een half jaar helemaal niets lijkt me een goed plan.

Dan er eens goed over nadenken of en hoe je in je verdere leven nog drugs wil gebruiken.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ligt inderdaad aan drugs en weinig slaap en de wiet die de effecten van xtc terughaalt
ik neem 1 maal per 3 maand een bommetje en dan nog duurd het altijd een tijdje voordat het gevoel volledig verdwenen is...
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
15 pillen jezus dat vind ik echt ziek.
Ik vind voor mezelf 4 al te veel.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey,

Ik gebruik nu sinds een paar jaar al elk weekend wel drugs
vaak doordeweekd blow ik elke dag 5 joint-jes en ik het weekend wel 10 per dag.

nu ben ik de laaste maanden elke week wel uitgegaan naar groote hardcore feesten enzow
dan gebruik ik wel wat meer meestal rond de 15 pillen en 1/ 2 gram sos

nu ben ik vorig weeknd naar 2 feesten geweest op een dag en dus ook 3 dagen waker geweest
heb nu last van stemmen en een soort raar gevoel dat er iemand naar me kijkt

kan dit te maken hebben met het druggebruik of komt dit door het weinig slaapen (4uurtjes per dag )

:confused: word hier een beetje gek van want heb nu al paar keer gehad op me werk dat ik vanuit het niets met een heel erhaalt terug ga lullen tegen mijn colega's terwijl zij niks zeiden maar ik dacht dat hij het over iets had .

hebben meer mensen hier last van...? :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou als ik jou was, voorlopig maar ff van de drugs afblijven

anders ben je straks permanent paranoia
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
ik zou als ik jou was, voorlopig maar ff van de drugs afblijven

anders ben je straks permanent paranoia
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaa dat komt zeker door de drugs,, ik heb er alleen last van onder de pep,, gister heb ik ook lekker gehalucineerd/getript in mn kamer,, khad net een uber dikke joint gerookt, en ik zag buiten allemaal doorzichtige mensen lopen achter autos langs enzo,, en je ziet af en toe iets vliegen, maar t gekste was nog wel dat ik naar bosjes keek(het was midden in de nacht en dus donker) maar door die bosjes heen zag je nog een stukje straat en voorde rest alleen licht,, maar ik zag dat helemaal veranderen en het ging licht geven en t kwam naar voren en toen ging het meer licht geven en alles er omheen werd zwart,, ineens een hele andere wereld ofzo,, maargoed, deze nacht is dus voorlopig echt te laatste nacht wakker, nu nog nergens last van gehad, maar heb ook nog niet geblowd en heb vorge nacht gelukkig wel geslapen,, 9uurtjes maar, maargoed de rest haal ik nog wel in,, tis tenslotte vakantie,, verder ga ik niet offtopic want het gaat nu meer over speed dan over xtc, alhoewel het allebij amfetamine soorten zijn,, maakt niet uit:wink: ik ga lekker verder met reacties plaatsen en verhalen lezen!!! kheb tog de hele nacht nog :tearsofjoy:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."