Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDie dikke teleurstelling...

Die dikke teleurstelling...

76 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bscw zei:
Stoneboot zei:
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ook beter leren ze dan TENMINSTE de waarheid te
vertellen voordat ze iemand af beginnen te kraken.
Mja, ik neem aan dat die Miss J nu met haar mond
vol tanden staat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze staat met haar mond vol pure MDMA pillen natuurlijk, want ze heeft geen verkeerde pillen natuurlijk.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoneboot zei:
Bscw zei:
Stoneboot zei:
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ook beter leren ze dan TENMINSTE de waarheid te
vertellen voordat ze iemand af beginnen te kraken.
Mja, ik neem aan dat die Miss J nu met haar mond
vol tanden staat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze staat met haar mond vol pure MDMA pillen natuurlijk, want ze heeft geen verkeerde pillen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Hahahaha, ja idd.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jackthetripper zei:
Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?
Klik om te vergroten...

Wat je wil gebruiken is wel erg veel...
Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.

In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.

Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verslaving is in mijn ogen meer niet kunnen afwijzen. Als ik uitkijk naar een avondje flink blowen en het gaat niet door baal ik ook, maar ik heb geen moeite met inslapen etc. Teleurstellingen zijn altijd kut, denk niet dat dit met verslaving temaken heeft, aangezien je al 5 maanden zonder zit zal het zeker meevallen.
M
Mr-XLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bscw zei:
gNuxx zei:
Bscw zei:
XTC =nog altijd MDMA + Amfetamine(Speed).
Je hebt bijna nooit XTC waar alleen MDMA in zit,
maar ook wel wat amfetamine. Dus daarom zeg ik
Xtc = Mdma + Amp. En dat is mijn mening(en
eigenlijk ook feit). Respecteer dat.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Feit is dat MDMA ergens in de jaren 70 omgedoopt is tot 'XTC' simpel weg omdat het beter zou verkopen. Dus gewoon een marketings trucje. Want zeg nou zelf 'Ecstasy' klinkt toch beter als de wetenschappelijke afkorting MDMA. Dus wat jij allemaal zegt klopt gewoon niet. En over het strak staan, dat word gewoon veroorzaakt door de MDMA. MDMA behoort ook tot de amfetaminefamilie. En ja daar ga je nou eenmaal strak van staan. Tuurlijk zijn er pillen in omloop met speed erin. Maar het is verkeerd om dit XTC te noemen simpelweg omdat dit gewoon niet waar is. Dat jij het wel zo wil zien respecteer zeer zeker. Maar door te roepen dat het een feit is leg je een beetje je wil op aan andere mensen. Dus daarom reageer ik ff.

@ Jackthetripper, have fun dude. Gaat een top weekendje voor jou worden. Is het al gelukt met die GHB? En wat is nou precies het fijne van die combinatie? Heb zelf nog geen ervaring met GHB. Heb er wel veel over gelezen. Dus heb wel ergens een idee wat het zou doen natuurlijk. En om ff helemaal ontopic te komen, ik vind ook niet dat je verslaafd bent. Zoals anderen ook al aangeven was je gewoon ontzettend teleurgesteld. En dat is begrijpelijk. Hopen dat je nog wat GHB kan vinden en dan kan julie weekend helemaal niet meer stuk. Cheers mate! :grin:

Ik ben nog aan het bijkomen van een heerlijke avond met me vrienden gister. Voor het eerst dat de kater ontzettend mee valt. Mede dankzij dit forum heb ik er eens goed aandacht aan besteed en me goed voorbereid. En ik wil het ook zeker niet meer zonder die sportdrankjes stellen. Voorheen zoop ik alleen water maar daar kreeg ik zo'n drooge keel van met als gevolg dat ik de volgende dag niet kan eten. Maar nu had ik daar amper last van en heb vandaag de hele dag al weer flink kunnen eten. En voel me nu lichamelijk goed. Nu de komende dagen nog even afwachten op geestelijk vlak.

Daarom ook maar eens besloten om lid te worden hier. Lees hier al een tijdje mee. Vind het echt ontzettend interessant onderwerp. En ontzettend leerzaam. En ik hoop dat ik ook nog lang van dat magische goedje mag genieten. :hearteyes:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Jackthetripper zei:
Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?
Klik om te vergroten...

Wat je wil gebruiken is wel erg veel...
Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.

In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.

Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mdma zit er dan gemiddeld in een pil? Misschien laat ik die mdma gewoon zitten en hou ik het bij (veel) pillen en ghb.

Meestal gebruiken we 7 pillen in 30 uur. Ik weet dat het veel is....maar ja...ik denk dat je het beter één keer in de 3 a 4 maanden goed kunt doen dan elk weekend gebruiken. Maar ja..dat is mijn opinie.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jackthetripper zei:
tomz0r zei:
Jackthetripper zei:
Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?
Klik om te vergroten...

Wat je wil gebruiken is wel erg veel...
Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.

In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.

Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.
Klik om te vergroten...

Hoeveel mdma zit er dan gemiddeld in een pil? Misschien laat ik die mdma gewoon zitten en hou ik het bij (veel) pillen en ghb.

Meestal gebruiken we 7 pillen in 30 uur. Ik weet dat het veel is....maar ja...ik denk dat je het beter één keer in de 3 a 4 maanden goed kunt doen dan elk weekend gebruiken. Maar ja..dat is mijn opinie.
Klik om te vergroten...

In een pil zit gemiddeld 70 á 80 mg.
Je hebt pillen met 30 mg maar ook pillen met 140 mg MDMA.
Begin met een hele en neem elke 6 uur een halve bij.
Het liefst gewoon na 6 uur slapen en 3 maanden wachten.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mmz..ja ik snap dat dat het beste is voor je...maar dat trekken wij echt niet. Wij pakken ongeveer om de 2 uur wat bij...en dan geen halve. Ik weet dat het slecht is...de kater is dan ook flink. Maar na een week ben ik weer fit...en kan dan weer 3 a 4 maanden zonder. Ik ben docent, heb mn koppie dus vaak en veel nodig, en dat gaat prima. Het is zelfs zo dat mijn prestaties sinds mijn start met xtc alleen maar beter zijn geworden. Ik ben dus ook heel strict. Een weekend goed doorhakken..en dan 3 a 4 maanden niks. En geloof me...na zon weekend heb je zeker 2 maanden geen zin. Het gevoel na die 3 a 4 maanden is dan ook wel weer heel erg lekker.
Wat er in de toekomst ligt voor ons "gebruikers" tsja...dat weet nog niemand.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik geef toe, nu ik dit allemaal gelezen heb
geef ik Miss J gelijk oke het was een foutje,
sorry.

:wave:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die dikke teleurstelling...

Dat voel ik als ik merk dat ik er niet aan kan komen...
Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten.

Inmiddels is het al 5 maanden terug dat we dat gedaan hebben. Het kriebelt dus enorm! We hadden allebei het weekend van 22 augustus vrij gepland van werk...geen verjaardagen, telefoonstekkers eruit, bel uit....en genieten. Maar...ons "mannetje" is op vakantie..tot 1 september. Shit!! Hij is de enige die wat heeft....verder kennen we niemand...Helemaal vergeten op tijd wat te halen!!!

Sinds ik dit weet ben ik mega chagerijnig...bekvechten met mn vriendin, ik lig 's nachts wakker peinzend hoe ik er aan kan komen. Ik voel me machteloos dat ik maar één persoon ken die wat heeft....en ik baal zo dat dat weekend niet doorgaat.

Kent iemand dit machteloze gevoel...is dat een vorm van verslaving?? Ik baal er enorm van. Ken mezelf niet terug zo! Vreemd dat ik me verslaafd voel terwijl ik niet zo vaak (eenmaal per 3 a 4 maanden) wat gebruik.
Wat doen jullie in zo'n geval?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
In ieder geval niet aan vreemden vragen of zij niks hebben :grin: .

Nooit geen last van, ken genoeg mensen. Misschien eens rondkijken in de uitgaansbuurt?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
dnek niet dat je verslaafd bent, eerder gewoon zwaar zwaar zwaar teleurgesteld omdat je je erop verheugd had. Misschien moet je gewoon even rondvragen op feestjes e.d.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja...op zich zou ik dat moeten doen...probleem is dat ik echt een thuisgebruiker ben. Weet niet waar ik hier in de omgeving echt de juiste mensen kan vinden. Ik heb het alleen op Sensation White buitenshuis gebruikt....oh ja..en een x'tje Matrix. Maar daar kom ik eigenlijk nooit meer.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ken het gevoel. Ik had het met Coke. Als ik een weekend niks kon regelen was eigenlijk mijn weekend verpest. ik geloof dat ik wel redelijk verslaafd was in die tijd....

Gelukkig is die tijd voor mij voorbij..... dealer hield ermee op.
Was ff balen maar uiteindelijk wel goed voor me geweest.

Mjah...het enige advies wat ik je kan geven is groter inkopen.
Aangezien je het toch maar 1 keer in de 3 maanden gebruikt :)

Dan hoef je ook niet elke keer in spanning te gaan zitten wachten.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gast, je woont in Tilburg... dé drugshoofdstad van nederland...

:rock:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bscw zei:
MDMA is dus XTC zonder speed erin
Klik om te vergroten...

En waar heb je dat geleerd? :grin: :grin: :grin:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miss J zei:
Bscw zei:
MDMA is dus XTC zonder speed erin
Klik om te vergroten...

En waar heb je dat geleerd? :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Watdan?:P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bscw zei:
Miss J zei:
Bscw zei:
MDMA is dus XTC zonder speed erin
Klik om te vergroten...

En waar heb je dat geleerd? :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Watdan?:P
Klik om te vergroten...

Omdat de werkzame stof in XTC MDMA is... en om dat in pilvorm te maken zit er bindmiddel bij. Als je 'verkeerde' pillen hebt zit er speed doorheen.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet wel zeker dat het geen verslaving is :wink: ik heb er 4 jaar over gedaan tot ik merkten dat ik verslaafd was en ik gebruikte meer als gemiddeld... maja denk maar je vriendin is belangrijker dan de xtc :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."