Jackthetripper zei:
Sorry I brought it all up!
Maarre...als ik nog even vragen mag:
Ik heb op de "To do-list"

van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS!
![:hearteyes:]()
)..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?
Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?
Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.
Suggesties?
Wat je wil gebruiken is wel erg veel...
Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.
In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.
Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.