Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDie dikke teleurstelling...

Die dikke teleurstelling...

76 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die dikke teleurstelling...

Dat voel ik als ik merk dat ik er niet aan kan komen...
Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten.

Inmiddels is het al 5 maanden terug dat we dat gedaan hebben. Het kriebelt dus enorm! We hadden allebei het weekend van 22 augustus vrij gepland van werk...geen verjaardagen, telefoonstekkers eruit, bel uit....en genieten. Maar...ons "mannetje" is op vakantie..tot 1 september. Shit!! Hij is de enige die wat heeft....verder kennen we niemand...Helemaal vergeten op tijd wat te halen!!!

Sinds ik dit weet ben ik mega chagerijnig...bekvechten met mn vriendin, ik lig 's nachts wakker peinzend hoe ik er aan kan komen. Ik voel me machteloos dat ik maar één persoon ken die wat heeft....en ik baal zo dat dat weekend niet doorgaat.

Kent iemand dit machteloze gevoel...is dat een vorm van verslaving?? Ik baal er enorm van. Ken mezelf niet terug zo! Vreemd dat ik me verslaafd voel terwijl ik niet zo vaak (eenmaal per 3 a 4 maanden) wat gebruik.
Wat doen jullie in zo'n geval?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
In ieder geval niet aan vreemden vragen of zij niks hebben :grin: .

Nooit geen last van, ken genoeg mensen. Misschien eens rondkijken in de uitgaansbuurt?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dnek niet dat je verslaafd bent, eerder gewoon zwaar zwaar zwaar teleurgesteld omdat je je erop verheugd had. Misschien moet je gewoon even rondvragen op feestjes e.d.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja...op zich zou ik dat moeten doen...probleem is dat ik echt een thuisgebruiker ben. Weet niet waar ik hier in de omgeving echt de juiste mensen kan vinden. Ik heb het alleen op Sensation White buitenshuis gebruikt....oh ja..en een x'tje Matrix. Maar daar kom ik eigenlijk nooit meer.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken het gevoel. Ik had het met Coke. Als ik een weekend niks kon regelen was eigenlijk mijn weekend verpest. ik geloof dat ik wel redelijk verslaafd was in die tijd....

Gelukkig is die tijd voor mij voorbij..... dealer hield ermee op.
Was ff balen maar uiteindelijk wel goed voor me geweest.

Mjah...het enige advies wat ik je kan geven is groter inkopen.
Aangezien je het toch maar 1 keer in de 3 maanden gebruikt :)

Dan hoef je ook niet elke keer in spanning te gaan zitten wachten.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gast, je woont in Tilburg... dé drugshoofdstad van nederland...

:rock:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC =nog altijd MDMA + Amfetamine(Speed).
Als je dat nog niet wist..Anders zou 't geen
XTC heten MAAR MDMA Pillen!:wink:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, bij XTC zit er altijd amfetamine doorheen.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stoneboot zei:
Ja, bij XTC zit er altijd amfetamine doorheen.
Klik om te vergroten...

Blij dat je 't met me eens bent stoneboot:)
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe, ik moest je statement even upbacken :grin:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stoneboot zei:
Hehe, ik moest je statement even upbacken :grin:
Klik om te vergroten...
:wink:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verkeerde pillen hebben dus speed.. WTF. Waar krijg je anders dat strakke van..
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stoneboot zei:
Verkeerde pillen hebben dus speed.. WTF. Waar krijg je anders dat strakke van..
Klik om te vergroten...
Ja, mja als je denkt dat er alleen mdma in XTC zit
dan spoor je niet want dan weet je geen ene fuck over XTC.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stoneboot zei:
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ook beter leren ze dan TENMINSTE de waarheid te
vertellen voordat ze iemand af beginnen te kraken.
Mja, ik neem aan dat die Miss J nu met haar mond
vol tanden staat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bscw zei:
Stoneboot zei:
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ook beter leren ze dan TENMINSTE de waarheid te
vertellen voordat ze iemand af beginnen te kraken.
Mja, ik neem aan dat die Miss J nu met haar mond
vol tanden staat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze staat met haar mond vol pure MDMA pillen natuurlijk, want ze heeft geen verkeerde pillen natuurlijk.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stoneboot zei:
Bscw zei:
Stoneboot zei:
Kan ik zo pissig om worden. ''En waar heb je dat dan geleerd?'' :angry: Jezus, dat dan tot daaraantoe, maar dan vervolgens iets zeggen waar gewoon geen fuck van klopt. WRAAH><. Okee, nu is het genoeg geweest.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ook beter leren ze dan TENMINSTE de waarheid te
vertellen voordat ze iemand af beginnen te kraken.
Mja, ik neem aan dat die Miss J nu met haar mond
vol tanden staat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ze staat met haar mond vol pure MDMA pillen natuurlijk, want ze heeft geen verkeerde pillen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Hahahaha, ja idd.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jackthetripper zei:
Sorry I brought it all up! :wink:

Maarre...als ik nog even vragen mag:

Ik heb op de "To do-list" :mrgreen: van komend weekend: Pillen (2 verschillende), als het goed is wat ghb en een half tot 3/4 grammetje mdma.
Ik ben gewend om een pil te pakken en dan een kwartier later wat ghb (WERELDS! :hearteyes: )..maar waar kan ik die mdma er tussen frotten?

Als ik eerst MDMA pak..krijg ik dan later in de nacht (dag??) dan nog die lekkere rush van een pil en ghb?

Enne..hoe lang werkt mdma...langer dan een standaard pilletje? Heb namelijk nog nooit mdma in deze vorm gebruikt.

Suggesties?
Klik om te vergroten...

Wat je wil gebruiken is wel erg veel...
Vanaf 210 mg MDMA genomen in een tijdsbestek van 12 uur ontstaat er onherstelbare schade aan je hersenen.
Je hebt het 3 maanden niet gebruikt. Neem gewoon 80 mg en doseer bij met 40 mg per keer.
Ben je niet zo wappie en kan je ook nog normaal met je vriendin praten, het love-gevoel wordt toch niet groter als je meer neemt.

In goede pillen zit ook gewoon mdma, ook in poedervorm, met bind-, kleur-, en soms smaakstoffen erbij. Alleen duurt het bij een pil wat langer voordat het werkt omdat het langer duurt voordat de harde pil uit elkaar valt.
In MDMA-poeder zit over het algemeen minder rotzooi dan in pillen, verder is het precies hetzelfde.
Sommigen zeggen verschil te merken tussen poeder en pilvorm maar volgens mij hebben die gewoon geen goede pillen.

Verder goed idee om er GHB bij te nemen. GHB versterkt het empatische effect van MDMA en er zijn niet veel extra risico's aan verbonden.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verslaving is in mijn ogen meer niet kunnen afwijzen. Als ik uitkijk naar een avondje flink blowen en het gaat niet door baal ik ook, maar ik heb geen moeite met inslapen etc. Teleurstellingen zijn altijd kut, denk niet dat dit met verslaving temaken heeft, aangezien je al 5 maanden zonder zit zal het zeker meevallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."