Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDie dikke teleurstelling...

Die dikke teleurstelling...

76 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hollywood zei:
door Jackthetripper op 12 aug 2008 23:54
Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten.
Klik om te vergroten...

Hehehe....ff uit nieuwsgierigheid. Wat bedoel je met een schaaltje met pillen ?
5/10/15 stuks ? dat wordt me dan een kater van jewelste volgens mij. Of heb ik dat verkeerd ?
Klik om te vergroten...

Haha...ja ALS ik het doe doe ik het goed....
Meestal is het 30 uur lang feest....ongeveer 8 pillen per persoon in 30 uur....dus das een schaaltje van 16 ja. Ik weet het ik weet het....tis niet goed. Wel lekker. Maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen. Tussendoor wat GHB ....heerlijk.
Ja..die kater is kut..maar we gaan er altijd goed voorbereid in. Koelkast goed vol met eten voor vooraf, vitamines, vla (dat is het enige wat ik binnenkrijg als ik wappie ben) en chocolade en fruit voor "the days after".
Moet zeggen dat ik me de eerste dag erna meestal goed voel...de 3 dagen daarna voel ik me vooral geestelijk goed kut...maar ja..That's the price...

Nu heb ik alleen een leeg schaaltje. Damn.

Maarre...Partyflockers...daar kun je zoiets toch ook niet vragen. Ach....ik heb nog een week.... :rolleyes:

Het is gewoon zuur dat het waarschijnlijk om de hoek te krijgen is.....maar je kunt d'r niet bij :angry: ...snappie....
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
8 pillen? En van goeie kwaliteit neem ik aan? Behoorlijk heavy :openmouth:
Ben zelf na 3 good ones al helemaal weg :sunglasses:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mdma + opvulling voor de pil.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja zeg, ik zou je best wel een nummer willen geven in overijsel maar dat mag niet volgens forumregeltjes hé :grin:.


Maar joch, het klinkt niet als een verslaving hoor. Een verslaving gaat echt meer om de high zelf, je bent gewoon vet teleurgesteld dat je het niet met je vriendin kan doen. Het lijkt mij een verdomd fijne ervaring hoor!
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Ja zeg, ik zou je best wel een nummer willen geven in overijsel maar dat mag niet volgens forumregeltjes hé :grin:.


Maar joch, het klinkt niet als een verslaving hoor. Een verslaving gaat echt meer om de high zelf, je bent gewoon vet teleurgesteld dat je het niet met je vriendin kan doen. Het lijkt mij een verdomd fijne ervaring hoor!
Klik om te vergroten...

He...verdikkie...ja jammer dat er die forumregels zijn he! :(
Het is een verdomd fijne ervaring....als je het met z'n 2-en doet in je huiskamer...ja das geweldig.
Je bent 30 uur lang met elkaar aan het lullen, dansen, vrijen, gek doen, muziek luisteren...30 uur lang quality-time. Hoe vaak krijg je die kans om met je vriendin 30 uur lang aan één stuk door eengeweldige tijd te hebben? Tsja...en af en toe wat ghb tussendoor en dan weet je helemaal niet meer hoe je het hebt. :hearteyes:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo! Lucky me...de pillen zijn binnen. Toch nog gelukt...en het was echt bij mij om de hoek. :rock:

Heb zelfs een zakje mdma gekregen...heb ik nooit eerder zo gebruikt in deze vorm.... :confused: Tips??

Helaas nog geen GHB...wel Original 69..maar dat is toch geen ghb.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jackthetripper zei:
Zo! Lucky me...de pillen zijn binnen. Toch nog gelukt...en het was echt bij mij om de hoek. :rock:

Heb zelfs een zakje mdma gekregen...heb ik nooit eerder zo gebruikt in deze vorm.... :confused: Tips??

Helaas nog geen GHB...wel Original 69..maar dat is toch geen ghb.
Klik om te vergroten...

Hoeveel MDMA gekregen,
in ieder geval kleine hoeveelheden nemen,
of in een glas water of je kan 't ook gewoon
likken MDMA is dus XTC zonder speed erin,
ikzelf vind dat relaxter.

:stoned:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tussen een half en één grammetje denk ik. Gratis d'r bij gekregen omdat hij baalde dat hij me geen GHB kon leveren. Ik ken die gozer van "school-days". Vertrouw hem wel.
Wat is verstandig om te doen? Dat aan het begin pakken en dan later op pillen overgaan?
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey tof man....nu ga vast wel een leuk weekend tegemoet :) :rock:

Over dat mdma poeder....je kan capsules kopen en die vullen met het poeder.
Ik heb 1 keer ook zo capsule kunnen bemachtigen en vind het fijner als pillen.

Doseren wordt een beetje lastig tenzij je een weegschaaltje hebt...

Wat ik zou doen is 1-2 pilletjes nemen en die mdma roes verlengen met het poeder.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hollywood zei:
Hey tof man....nu ga vast wel een leuk weekend tegemoet :) :rock:

Over dat mdma poeder....je kan capsules kopen en die vullen met het poeder.
Ik heb 1 keer ook zo capsule kunnen bemachtigen en vind het fijner als pillen.

Doseren wordt een beetje lastig tenzij je een weegschaaltje hebt...

Wat ik zou doen is 1-2 pilletjes nemen en die mdma roes verlengen met het poeder.
Klik om te vergroten...

Oke..thanks voor de tips.

Ja dat weekend wordt zeker top! :stoned: :rock:
Nu alleen nog aan GHB zien te komen....kan nog tricky worden.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bscw zei:
MDMA is dus XTC zonder speed erin
Klik om te vergroten...

En waar heb je dat geleerd? :grin: :grin: :grin:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miss J zei:
Bscw zei:
MDMA is dus XTC zonder speed erin
Klik om te vergroten...

En waar heb je dat geleerd? :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Watdan?:P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bscw zei:
Miss J zei:
Bscw zei:
MDMA is dus XTC zonder speed erin
Klik om te vergroten...

En waar heb je dat geleerd? :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Watdan?:P
Klik om te vergroten...

Omdat de werkzame stof in XTC MDMA is... en om dat in pilvorm te maken zit er bindmiddel bij. Als je 'verkeerde' pillen hebt zit er speed doorheen.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik weet wel zeker dat het geen verslaving is :wink: ik heb er 4 jaar over gedaan tot ik merkten dat ik verslaafd was en ik gebruikte meer als gemiddeld... maja denk maar je vriendin is belangrijker dan de xtc :wave:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
br1ins1 zei:
ik weet wel zeker dat het geen verslaving is :wink: ik heb er 4 jaar over gedaan tot ik merkten dat ik verslaafd was en ik gebruikte meer als gemiddeld... maja denk maar je vriendin is belangrijker dan de xtc :wave:
Klik om te vergroten...

Daar heb je zeker gelijk in. Maar ja..zie het maar als een vakantie voor ons. We zijn (door verhuizingen enz.) niet op vakantie geweest, dus hadden we afgesproken...dan maar een goed feessie...dus daar kijk je dan best wel naar uit. En...het was haar idee....gelukkig lust zij d'r ook wel pap van! :mrgreen:

Ben dus al ver gevorderd...heb 2 soorten pillen gekocht en een zakkie mdma d'r bij.
Nu die GHB nog.

Grappig zo'n boodschappenlijstje! :stoned:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel plezier! :wink:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Omdat de werkzame stof in XTC MDMA is... en om dat in pilvorm te maken zit er bindmiddel bij. Als je 'verkeerde' pillen hebt zit er speed doorheen.[/quote]

haha, ja sorry er zit ook bindmiddel in,
is dat interresant om te weten?
Okeoke, ik neem terug wat ik zei
als je er zo moeilijk over doet.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#18
XTC =nog altijd MDMA + Amfetamine(Speed).
Als je dat nog niet wist..Anders zou 't geen
XTC heten MAAR MDMA Pillen!:wink:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, bij XTC zit er altijd amfetamine doorheen.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stoneboot zei:
Ja, bij XTC zit er altijd amfetamine doorheen.
Klik om te vergroten...

Blij dat je 't met me eens bent stoneboot:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."