#1
iets meer dan een jaar...en te vaak dus ga ik stoppen vanaf september na Q-base ![:)]()
kiekert zei:Je begon toch een junkie te worden, getuige je posts, dus oke.riflexz zei:tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Maar leg eens uit wat er plaats heeft gevonden?


?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."