Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang gebruik je al XTC?

Hoe lang gebruik je al XTC?

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
iets meer dan een jaar...en te vaak dus ga ik stoppen vanaf september na Q-base :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
kiekert zei:
riflexz zei:
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
Klik om te vergroten...
Je begon toch een junkie te worden, getuige je posts, dus oke.

Maar leg eens uit wat er plaats heeft gevonden?
Klik om te vergroten...

Serieus? Ja kan wel zijn, ben er nu van af. Wil wel nog eens met gelegenheden gewoon enkel & alleen xtc gebruiken

In me maat z'n auto lagen er 600 xtc pillen..... :( ben dus medeplichtig, en was ook onder invloed toen
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#3
begin 2006 alweer
tog alweer n tijdje heurrr
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ongeveer van november 2007, ben daarvoor een jaar gestopt, na paar keer xtc. Nu, praktisch elke week..
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 jaar denk ik vroeger elke week maar nu nog maar heel af en toe
P
PasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geef hier aan hoelang je al XTC gebruikt
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijna 2 jaar.
Vanaf December 2006.

:smoke:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanaf oud en nieuw dit jaar. :)
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maart 2007
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
koninginnedag dit jaar, was serieus de leukste dag van dit jaar :hearteyes: doe het nu wel elke week, maar achwat 't is zomer. ben niet van plan 's winters elk weekend te gaan gebruiken :wave:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eerste pilletje was op de allereerste editie van Mysteryland in 1993.

Time flies when you're having fun :grin:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#12
geeft deze poll dus een klein beetje aan dat de lol er na 12 maanden ongeveer wel af begint te raken? ik heb het gevoel wel degelijk een beetje, nou is het dan ook niet ''normaal'' ( 3 maanden rust )gebruik maar toch.... wou dat ik weer terugkon naar zomer 2007...
iemand die mijn mening deelt :grin: :wave: ?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
tis definitief gedaan nu, paar weken geleden zware problemen gehad met gerecht, ben wel verplicht om te stoppen de komende maanden... is misschien wel beter zo
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Halfjaartje gebruikt.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 jaar, maar heus niet elke week.
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sinds juni 2003 . Zo'n 8 keer per jaar .
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begon in 1996 en slik nu sinds een jaar twee/drie praktisch geen xtc meer. De pilvorm hoef ik sowieso niet meer, maar een lekker stuk kristal kan op z'n tijd nog best vermakelijk zijn!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Begin 2006 heb ik mijn eerste pil genomen. De eerste maand bijna elke week wel pillen gedaan, daarna 1x per 2 maand gemiddeld. De laatste maand weer bijna elke week omdat het vakantie is.. Ben zelf ook niet zo voor pillen, maar voor kristal
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanaf begin 2007, en dan niet elke week,,maar hou er gerust 2 maanden tussen per keer.
soms wat meer, soms wat minder.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb in een periode van een half jaar 9 maal xtc/mdma gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."