Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsexperimenteren met pillen

experimenteren met pillen

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moguh,
Ik heb vandaag 8 blauwe mitsu's in handen gekregen zodat ik v/h weekend weer 's een partijtje hard kan gaan. En ik wil het graag anders aanpakken dan de standaard spaceavond, hoewel die nooit echt standaard is maargoed je weet wat ik bedoel.

Slikken jullie je pillen altijd of probeer je ook wel 's wat anders (geen snuiven!). Ik heb btw nog nooit het lef gehad om 1 hele mitsu erin te gooien maar het gevoel lijkt me wel onweerstaanbaar aangezien ik 'm nooit meer 'hard' voel inslaan. Er zijn vast wel mensen die daar ervaring mee hebben, of is het echt te gevaarlijk? Als ik lees dat sommige 700 mg kristal erin mikken lijkt me dit kinderspel :openmouth:.

Ik probeer al de hele week leuke ideeen op te doen voor zaterdag, zo hadden we bedacht dat het wel een keer leuk zou zijn om ver met de trein te reizen, maar dat bleek toch niet zo slim omdat er na 1 uur vlgns mij geen treinen meer rijden haha, zit je dan in de kou uit te spacen op het station :openmouth: . Ik las ook dat je je pilletje kan laten oplossen in drinken, geprobeerd, niet bevallen! Dus dat doe ik nooit meer.

Ik hoop echt op creatieve ideeen mensen :wave: :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Plug m, dat schijnt goed te werken ^^
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja wat ik dan als enigste kan bedenken...pluggen, als het gaat om de manier waarop.

En leuk om te doen tijdens je "rit"? Zelf vind ik het fijn om een stuk te gaan lopen als het donker is. Gewoon lekker kletsen onderweg. Een irritant spelletje spelen...mens erger je niet ofzo. Heb je niemand die nuchter wil blijven en je een "wereldreis" door Nederland geeft? Dat deden wij nog al eens, iedereen wat geld in de tank en gaaaaaan. Helemaal super. Veel plezier zaterdag, op afstand doe ik met je mee. :wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De manier waarop je neemt lijkt pluggen mij ook het enige dat overblijft. Zeker niet in je drinken doen, behalve als je een kunstgebit wilt binnen een paar jaar :tongueout:

Het is normaal dat je met dezelfde dosis na een tijdje minder voelt. Je kan gerust wat meer nemen dan, zolang je er niet in overdrijft natuurlijk.

Voor dingen die je op xtc kan doen: viewtopic.php?f=3&t=5189 heel veel ideeën :grin:
Nog veel plezier zaterdag :)
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#5
douchen =]

anders met wat vrienden zo vaag worden en tv kijken...
vind ik zelf egt geweldig, beetje zappen en op de meeste zenders waar je nooit kijkt blijf je opeens kijken haha xD
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Teveel vind ik nou ook niet het goede woord. De een vind 2 al veel. De ander 10. Ik vind 10 persoonlijk ook belachelijk. Maar op 2á3 pillen hallucineer ik al. Vanaf 300mg en helemaal met wat wiet hallucineer ik echt als een gek, aan de lopende band. En 300mg vind ik zelf nou niet TEveel. Als je er 8 neemt vind ik dat wel weer teveel en zal je ook echt hele rare dingen zien kan ik je verzekeren.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ivoos zei:
De manier waarop je neemt lijkt pluggen mij ook het enige dat overblijft. Zeker niet in je drinken doen, behalve als je een kunstgebit wilt binnen een paar jaar :tongueout:

Het is normaal dat je met dezelfde dosis na een tijdje minder voelt. Je kan gerust wat meer nemen dan, zolang je er niet in overdrijft natuurlijk.

Nog veel plezier zaterdag :)
Klik om te vergroten...

Ok ik hoor 't al, pluggen is nix voor mij. Dus een hele blauwe mitsu in een keer is wel leuk? Het leek me nogal spannend, maar ik neem niet graag grote risico's als het om m'n eigen lichaam gaat. Trouwens ff iets tussendoor, klopt het dat er in blauwe mitsu's ook wel eens andere stoffen als lsd worden gevonden? Niet dat ik dat heel erg vind hoor maar de hallucinaties zijn altijd zo heftig vind ik :confused: maar wel vet :hearteyes:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
pbwebmaster zei:
Ivoos zei:
De manier waarop je neemt lijkt pluggen mij ook het enige dat overblijft. Zeker niet in je drinken doen, behalve als je een kunstgebit wilt binnen een paar jaar :tongueout:

Het is normaal dat je met dezelfde dosis na een tijdje minder voelt. Je kan gerust wat meer nemen dan, zolang je er niet in overdrijft natuurlijk.

Nog veel plezier zaterdag :)
Klik om te vergroten...

Ok ik hoor 't al, pluggen is nix voor mij. Dus een hele blauwe mitsu in een keer is wel leuk? Het leek me nogal spannend, maar ik neem niet graag grote risico's als het om m'n eigen lichaam gaat. Trouwens ff iets tussendoor, klopt het dat er in blauwe mitsu's ook wel eens andere stoffen als lsd worden gevonden? Niet dat ik dat heel erg vind hoor maar de hallucinaties zijn altijd zo heftig vind ik :confused: maar wel vet :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Neen.. LSD zal zowiezo niet in je pil zitten.. Als je teveel MDMA ( XTC ) tot je neemt kunnen hallucinaties wel is onstaan..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
verpulver 2 blauwe mitsu's en doe ze in een vloeitje, gooi dit naar binnen en je trip slaat in binnen 10 min :wink:

peace
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
verpulver 2 blauwe mitsu's en doe ze in een vloeitje, gooi dit naar binnen en je trip slaat in binnen 10 min :wink:

peace
Klik om te vergroten...
kijk dat zijn ideeen :grin: leuk plan, maar 1 mitsu verpulveren en naar binnengooien zal toch ook wel mooie effecten geven :sunglasses: of is 2 echt leuk? Ik krijg altijd van die spastische trekjes van mitsu's en ik fiets ook heel raar :tearsofjoy: raar om te zeggen maar ik fiets echt letterlijk als een mongool.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook wel eens een verpulverde pil naar binnen gegooit, en die sloeg na 20 min al dik in! :grin:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#12
beet vroeger mijn pillen gewoon kapot en die sloegen veel rapper in (de smaak die het gaf laat ik aan jullie over :grin: )

als je keihard zou willen gaan => 1gr mdma kristallen op een goeie 3u tijd innemen dan heb je pas hallucinaties :openmouth: ,heb het 1 keer gedaan maar het is echt heftig en slopend voor je lichaam.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stamp ze allemaal kapot en steek ze in een laagje zakdoek. Of een vloeite of 3-4.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik wil nog wel kunnen praten in een trip
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#15
pbwebmaster zei:
ik wil nog wel kunnen praten in een trip
Klik om te vergroten...

Hahaha, precies ...jongens ooit al het "Less is more" principe geprobeert ?

Heb zelf ook al halve grammen naar binnen gesmeten maar achteraf bekeken is gewoon lekker rustig met halfjes (caps van 80 bij mij) het beste resultaat... Lekker gevoel en er nog helemaal bij zijn, beseffen welke DJ bezig is en hoe goed deze aant draaien is + geen erge spacekop ..kan dan gewoon nuchter gedragen tov meisjes of security.
Niet te vergeten het sparen van de o zo kostbare Serotonine :wink:

Als het voor thuis is kan je idd wel goed van de kaart gaan, vindt dan altijd een combo met véél weed leuk .. dan weet je soms echt niet meer waar je bent :mrgreen:
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
en herinner je ook wat meer van het feestje :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk dat die zaterdag al geweest is hoor :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
Denk dat die zaterdag al geweest is hoor :P
Klik om te vergroten...


Maakt toch niet uit? Er komt vast nog wel een andere zaterdag. :wave:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja die komt er zeker :grin:, we hadden eigelijk afgesproken tot oud en nieuw te wachten, maarja, het kan altijd anders lopen je weet toch :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
kijk wij hebben 4 treinstations, ik zou naar de andere kant van de stad gaan en dan gewoon terug lopen en zien wat je tegenkomt
zo tegen de schemering vertrekken zou ik doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."