#1
xtc = toch mdma..
maarja, pillen. simpelweg omdat ik niet aan kristallen kan komen zo snel![:tongueout:]()
maarja, pillen. simpelweg omdat ik niet aan kristallen kan komen zo snel
geox zei:MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P
Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..Lauu zei:geox zei:MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P
Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
als jij het zegt![]()
![]()
geox zei:Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..Lauu zei:geox zei:MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P
Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
als jij het zegt![]()
![]()
pretender zei:geox zei:Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..Lauu zei:als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven
met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt
en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken
hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?

Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..Lauu zei:als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven
met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt
en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken
hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
geox zei:Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..Lauu zei:als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven
met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt
en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken
hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
Eindelijk iemand die me begrijptpretender zei:zal idd weinig verschil zijn als het aantal mg van pil en dosering cristal hetzelfde is..
adicaoi..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."