#1
In het begin van MDMA gebruik, beviel dat zeer goed. Misschien dat ik het 'te vaak' heb gebruikt en een keer een iets te grote hoeveelheid MDMA gehad.. En dat laatstenwas geen pretje!! sindsdien heeft mijn lichaam daar een grotere afkeer tegen. Metname de dagen naar het gebruik van MDMA, zit ik niet lekker in mijn vel. Mijn lichaam (en geest) is dan uitgeput.
Met pilletjes nooit problemen gehad, dus mijn lichaam begint bijwijze al te springen als ik er aan denk![:tearsofjoy:]()
Met pilletjes nooit problemen gehad, dus mijn lichaam begint bijwijze al te springen als ik er aan denk
