Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA of XTC ?

MDMA of XTC ?

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
Bietje80Lid
01-01-2024, 00:00
#1
In het begin van MDMA gebruik, beviel dat zeer goed. Misschien dat ik het 'te vaak' heb gebruikt en een keer een iets te grote hoeveelheid MDMA gehad.. En dat laatstenwas geen pretje!! sindsdien heeft mijn lichaam daar een grotere afkeer tegen. Metname de dagen naar het gebruik van MDMA, zit ik niet lekker in mijn vel. Mijn lichaam (en geest) is dan uitgeput.
Met pilletjes nooit problemen gehad, dus mijn lichaam begint bijwijze al te springen als ik er aan denk :tearsofjoy:
B
Bietje80Lid
01-01-2024, 00:00
#2
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z1OocSNyACc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z1OocSNyACc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xtc pillen duidelijk, Van Kristallen word ik alleen maar lam en spacey. Ik vind kristallen eerlijk gezegt maar klote, Ik heb ze tot nu toe 1 keer fijn gevonden en dat was tijdens een paddo trip.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#4
xtc = toch mdma..

maarja, pillen. simpelweg omdat ik niet aan kristallen kan komen zo snel :tongueout:
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat heeft jou voorkeur en waarom?

edit: Ik bedoel dus xtc-pillen of mdma-kristallen, ik dacht dat dat wel duidelijk was.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
kristallen...

lekkere inslag(bommetje)....
gecontroleerd gebruik...
zelden een kater van...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja klopt maar kristallen geven, vind ik, toch echt een ietwat ander effect.

Zelf ben ik tijdens uitgaan meer van de pillen omdat die toch net een iets actiever gevoel geven.
(kan natuurlijk ook aan de sfeer en omgeving liggen)

Thuis lekker chillend met wat vrienden heb ik liever de kristallen.
(helemaal waus, perfect voelend de geniaalste gesprekken hebben)
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#8
ga volledig akkoord met Trippyshit.Vind een pil veel leuker in een discotheek omdat het veel heftiger is (ok het is door de brol die ze bij de mdma doen in de pil maar sterven moet je toch :grin: )mdma is veel chiller en neem ik gewoon als ik thuis ben in de zetel.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: MDMA of MDMA ?

Aap zei:
MDMA of MDMA?

Wat heeft jou voorkeur en waarom?
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vind het altijd raar dat mensen zeggen ja het is allebei hetzelfde en dus ook allebei hetzelfde effect enzo.. Mijn pillen zijn getest op 130mg mdma ALLEEN mdma kristallen op 76% ofzo was het. Toch geven de kristallen echt een wat ander effect dan xtc. De kenner moet dit toch zowiezo wel herkennen..
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P

Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
geox zei:
MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P

Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
Klik om te vergroten...

als jij het zegt :confused: :wink:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
geox zei:
MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P

Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
Klik om te vergroten...

als jij het zegt :confused: :wink:
Klik om te vergroten...
Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
geox zei:
Lauu zei:
geox zei:
MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P

Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
Klik om te vergroten...

als jij het zegt :confused: :wink:
Klik om te vergroten...
Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..
Klik om te vergroten...

als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt

en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken

hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb liever mdma kristallen, het is beter te doseren en er zit geen rommel in :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#16
pretender zei:
geox zei:
Lauu zei:
als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt

en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken

hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
Klik om te vergroten...
Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

zal idd weinig verschil zijn als het aantal mg van pil en dosering cristal hetzelfde is..

adicaoi.. :beer:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt

en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken

hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
Klik om te vergroten...
Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#18
geox zei:
Lauu zei:
als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt

en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken

hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
Klik om te vergroten...
Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..
Klik om te vergroten...
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
pretender zei:
zal idd weinig verschil zijn als het aantal mg van pil en dosering cristal hetzelfde is..

adicaoi.. :beer:
Klik om te vergroten...
Eindelijk iemand die me begrijpt :sunglasses:
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik bedoel dus xtc-pillen of mdma-kristallen, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik heb eigenlijk wel het idee dat veel meer mensen pillen slikken ipv kristallen nemen, en ik vroeg me af waarom? Smaak? Kosten?
Ik vind zelf dat je met MDMA beter kunt doseren omdat je meestal zelf wel weet hoeveel je kunt hebben. Bij ( nieuwe ) pillen moet je meestal maar afwachten hoe je erop reageert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."