Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC nemen op feestj

XTC nemen op feestj

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leeftijd maakt niet heel veel uit voor hoe de drugs werkt en of het gevaarlijk is. (mogelijk wel een beetje doordat je je op jongere leeftijd nog meer ontwikkeld en je jezelf meer schade aan kan doen door de ontwikkeling af te remmen)

Leeftijd maakt wel veel uit voor het verantwoordelijk omgaan met drugs. Kijk deze mooie sarcastische post hier is vaak van toepassing op 16 jarigen.
Hahahhaha.
Als ik jou was zou ik met 3 beginnen. Dan kan je nog stoerder tegen je vrienden doen en zeggen dat je er wel 3 tegelijk naar binnen hebt gekegeld.
Klik om te vergroten...
Als je wat ouder bent hoef je niet meer stoer te doen en gebruik je beter je verstand.
Ook zul je met de jaren steeds meer gaan inzien en accepteren dat je niet zoveel beter of sterker bent dan al die anderen, en dat jij dus ook gewoon erg goed moet oppassen voor een verslaving. Als je 16 bent denken de meesten nog dat verslaafden zwakke idioten zijn en dat dat jou niet kan gebeuren.

Verder aan topic starter nog een keer de vragen te beantwoorden:
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
-na een uurtje of 4-5 is de rust over, na een uurtje of 20 komt de eetlust terug en kun je weer slapen.
kan je ook agressief worde van dat soort ?
-nee, daar xtc niet de drug voor, en zowieso om agressief te worden, ook bij andere drugs zoals alcohol of coke, moet het wel een beetje in jezelf zitten. Passieve relaxte mensen worden ook daarvan niet agressief.
wil echt niet terug met ambulance naar huis
-neem er dan 1 zodat je niet zover van de wereld ben dat je niet meer weet wat je doet. Drink voldoende, en geef jezelf rust als je voelt wanneer dat nodig is. (Je wil nog wel dansen, maar je baad in het zweet, en als je gezeten hebt en je gaat staan, dan word het zwart voor je ogen. Dan is rust en water dus nodig :wink: )
P
Psycheledic_ceetnLid
01-01-2024, 00:00
#2
vanavond ga ik met paar vrienden naar een Hardtek feestje
en ik twijfel of dat ik mijn motorola's ga nemen
dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne
maar ik vraag me af
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
kan je ook agressief worde van dat soort ? :confused:

wil echt niet terug met ambulance naar huis
want ben nog maar 16 jaar :P tusse manne van 20 +

dank voor reacties
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
neem ik er 2 in 1 keer binne
Klik om te vergroten...

Waarom zou je dit in godsnaam doen?? Geloof me, als het een beetje goede pillen zijn, en het is je eerste keer heb echt wel genoeg aan 1tje hoor :rolleyes: Waarom gelijk zo veel, dan ben van af het begin van de avond al een met dr ogen rollende zombie, leuk hoor.

Doe t rustig aan.
P
Psycheledic_ceetnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
neem ik er 2 in 1 keer binne
Klik om te vergroten...

Waarom zou je dit in godsnaam doen?? Geloof me, als het een beetje goede pillen zijn, en het is je eerste keer heb echt wel genoeg aan 1tje hoor :rolleyes: Waarom gelijk zo veel, dan ben van af het begin van de avond al een met dr ogen rollende zombie, leuk hoor.

Doe t rustig aan.
Klik om te vergroten...

hmmm ,, ok
maar toch ,, is er kans in dat ik aggrie word enzo ? waneer zal ik weer nuchter zijn achter 1
ongeveer ?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar is geen kans op, maar heel waarschijnlijk is 2 tegelijk veel te heftig en zul je het niet leuk vinden..ongeveer 4-5 uur na inname ben je weer nuchter, maar dat verschilt per persoon, kan dus langer of korter duren.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verstandig om te gebruiken jonge. Het lijkt idd alsof je je goed hebt ingelezen enzo. Ik zou gelijk met 3 beginnen anders!
P
Psycheledic_ceetnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ken dus totaal niets van dat soort :)
ik rook al 2 jaar iedere dag ganja
heb nog nooit iets anders geprobeerd dus :confused:
hoe waren julie in het begin ?
mijn eerste join was ook een 5ve derin ><
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe waren julie in het begin ?
Klik om te vergroten...

Jong, maar goed geinformeerd. Ik las altijd veel voordat ik iets nieuws probeerde.

En dat zou iedereen moeten doen.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oi,

Begin rustig met 1 pil, wanneer je na een uur en half niets voelt steek je gewoon de andere bij.
Als je je eerste keer goeie pillen hebt, heb je genoeg met 1 pil hoor.

Men eerste keer was ik niet agressief, maar zeer liefdevol. Je word er zeer gevoelig van, zeg maar pussy.

have fun :)
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Agressief worden bij je 1e keer XTC lijkt me eigenlijk onmogelijk. Waarschijnlijk ga je juist iedereen knuffelen en heb je heel veel liefde voor alles. :grin:
P
Psycheledic_ceetnLid
01-01-2024, 00:00
#11
dzN zei:
Oi,

Begin rustig met 1 pil, wanneer je na een uur en half niets voelt steek je gewoon de andere bij.
Als je je eerste keer goeie pillen hebt, heb je genoeg met 1 pil hoor.

Men eerste keer was ik niet agressief, maar zeer liefdevol. Je word er zeer gevoelig van, zeg maar pussy.

have fun :)
Klik om te vergroten...

hah :grin: kk nice danku voor de meest informeele antwoord :)
P
Psycheledic_ceetnLid
01-01-2024, 00:00
#12
BigBadWeirdo zei:
Agressief worden bij je 1e keer XTC lijkt me eigenlijk onmogelijk. Waarschijnlijk ga je juist iedereen knuffelen en heb je heel veel liefde voor alles. :grin:
Klik om te vergroten...

heb ik gehoort van me vriend :tongueout:
maar het rare is ik heb nog dat nog nooit genomen XTC
maar als ik toch al 3 goeie jointje gerookt heb ben ik al erg emotioneel aan het worde
en zeker bij hash
omhelz ik mijn vriende en begin ik te ' zagen ' van we zijn beste mate enzo :P
bij mij is het wel extreem vorm dan x)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laat ze testen want je hebt ook kans dat er pep in zit en daar kan je wel aggresief van worden :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
:')
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Agressief van pille wordt bijna niemand. dat is eerder van speed of te veel coke dat mensen agressief gaan lope doen. als het je eerst keer is zou ik zeggen neem je pilletje wacht tot het minder wordt en neem dan je 2de. dat voel je vanzelf aan op die moment. zou toch minstens 3uur er tussen laten.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee je kan er niet agressief van worden. je wordt niet agressief van een middeltje. als je van nature een agressief persoon bent en je kunt het niet controleren dan is die mogelijkheid er ja.

en ik zou met een halve beginnen.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent 16 en je hebt geen idee wat je gaat doen blijkt wel uit je vragen, en je wilt het meteen op een feest gaan doen...sorry dat ik het zeg maar je bent echt dom bezig

Je bent een typisch voorbeeld van de weinige mensen waarbij het fout kan gaan met XTC.
Onvoorbereid, onwetend en slecht geïnformeerd en nog eens te jong ook..
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacht nog maar wat jaartjes....
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou men eerste keer was nog erger.. Ik was er niet op voorbereid dat ik het ging doen en kreeg het aangeboden, maar was toch al nieuwsgierig hoe het zou voelen, dacht eigenlijk dat er niet veel aan ging zijn..

Ja dan nam ik 1 en was echt verrast van het effect ... en dan ben ik pas beginnen opzoeken..:)

en ik was ook maar 16 :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycheledic_ceetn zei:
dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne
Klik om te vergroten...

Hahahhaha. :grin:
Als ik jou was zou ik met 3 beginnen. Dan kan je nog stoerder tegen je vrienden doen en zeggen dat je er wel 3 tegelijk naar binnen hebt gekegeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."