Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC nemen op feestj

XTC nemen op feestj

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ps dont worry .. Je leeftijd maakt niet veel uit zelf ben K ook nog jong !
Ik was 14 met mee eerste x !
Gelijk een goede duss ..:grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leeftijd maakt niet heel veel uit voor hoe de drugs werkt en of het gevaarlijk is. (mogelijk wel een beetje doordat je je op jongere leeftijd nog meer ontwikkeld en je jezelf meer schade aan kan doen door de ontwikkeling af te remmen)

Leeftijd maakt wel veel uit voor het verantwoordelijk omgaan met drugs. Kijk deze mooie sarcastische post hier is vaak van toepassing op 16 jarigen.
Hahahhaha.
Als ik jou was zou ik met 3 beginnen. Dan kan je nog stoerder tegen je vrienden doen en zeggen dat je er wel 3 tegelijk naar binnen hebt gekegeld.
Klik om te vergroten...
Als je wat ouder bent hoef je niet meer stoer te doen en gebruik je beter je verstand.
Ook zul je met de jaren steeds meer gaan inzien en accepteren dat je niet zoveel beter of sterker bent dan al die anderen, en dat jij dus ook gewoon erg goed moet oppassen voor een verslaving. Als je 16 bent denken de meesten nog dat verslaafden zwakke idioten zijn en dat dat jou niet kan gebeuren.

Verder aan topic starter nog een keer de vragen te beantwoorden:
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
-na een uurtje of 4-5 is de rust over, na een uurtje of 20 komt de eetlust terug en kun je weer slapen.
kan je ook agressief worde van dat soort ?
-nee, daar xtc niet de drug voor, en zowieso om agressief te worden, ook bij andere drugs zoals alcohol of coke, moet het wel een beetje in jezelf zitten. Passieve relaxte mensen worden ook daarvan niet agressief.
wil echt niet terug met ambulance naar huis
-neem er dan 1 zodat je niet zover van de wereld ben dat je niet meer weet wat je doet. Drink voldoende, en geef jezelf rust als je voelt wanneer dat nodig is. (Je wil nog wel dansen, maar je baad in het zweet, en als je gezeten hebt en je gaat staan, dan word het zwart voor je ogen. Dan is rust en water dus nodig :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."