#1
vanavond ga ik met paar vrienden naar een Hardtek feestje
en ik twijfel of dat ik mijn motorola's ga nemen
dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne
maar ik vraag me af
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
kan je ook agressief worde van dat soort ?
wil echt niet terug met ambulance naar huis
want ben nog maar 16 jaar :P tusse manne van 20 +
dank voor reacties
en ik twijfel of dat ik mijn motorola's ga nemen
dit zou min eerste keer zijn ,, neem ik er 2 in 1 keer binne
maar ik vraag me af
waneer zal ik weer op de wereld zijn ?
kan je ook agressief worde van dat soort ?
wil echt niet terug met ambulance naar huis
want ben nog maar 16 jaar :P tusse manne van 20 +
dank voor reacties
Waarom gelijk zo veel, dan ben van af het begin van de avond al een met dr ogen rollende zombie, leuk hoor.