Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies nodig

Advies nodig

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat valt niet te zeggen, verschilt gigantisch per persoon, ook per pil en ook nog eens je lichamelijke staat. Kortom begin rustig, zorg dat je optimaal voorbereid bent (Zie sticky topic) en neem niet te vaak.
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik ben al een half jaartje gestopt met die pillen te stekken , Maar ik zou het graag nog eens doen
Vroeger gebruikte ik een half jaar elke week 3 - 4 pillen

Enig idee hoeveel ik er zou moete nemen zodat ik me niet slecht hoef te voelen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook een tijdlang gestopt. Toen ik weer eens lekker wilde gaan ben ik begonnen met 1 en later op de avond nog 1. Het is net als fietsen...je verleert t nooit. :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
gast neem gewoon wat en kijk maar waar het schip strand
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker antwoord dan. ^

Ik zou het bij 1 of 2 houden. Niet meer.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Lekker antwoord dan. ^

Ik zou het bij 1 of 2 houden. Niet meer.
Klik om te vergroten...
dat krijg je als je zo'n topic opent.

hoe moeten wij nou weten hoeveel hij moet nemen om lekker te gaan.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
Lekker antwoord dan. ^

Ik zou het bij 1 of 2 houden. Niet meer.
Klik om te vergroten...

Nee jij geeft lekkere antwoorden... JIJ zou het bij 1 of 2 houden dus moet hij/zij dat ook maar doen? :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dat is in ieder geval niet 3/4 pillen perweek.
:)
K
KayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vriend van me ging ook weer na 7 maanden stop. Begon rustig met een halfje en uiteindelijk anderhalve pil gehad. Gewoon rustig aandoen inderdaad dan merk je t wel.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou er gewoon 1 ingooien en kijken hoe de rest van de avond loopt..
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zenzie zei:
Enig idee hoeveel ik er zou moete nemen zodat ik me niet slecht hoef te voelen?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de topic starter bedoelt: hoeveel/vaak moet ik nemen om me niet zo down te voelen door de weeks.

Als dat het geval is: neem 3 a 4 keer per jaar xtc zodat je serotonine deposit kan herstellen en elke keer ga je dan ook superlekker uiteraard. ipv elke week.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
hetzelfde als voor speed geldt; the less is more
ik vind dat dat ook zeker voor xtc geldt!
eigenlijk met alle drugs
als je een sterk pirkie heb zou ik met een halvie beginnen en na een half uur nog een halvie dat vind ik altijd wel lekker (met de blauwe).
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aangezien je 15 bent. (gelezen in een ander topic)
Vind ik dat je er gewoon 15 moet nemen.
Je hebt al de nodige ervaring. Goed van je!
Neem er 15. Niet meer niet minder.
Je bent ook al flink aan de Snatz! Goed man!
Neem van alles 15...
15 gram speed ... etc etc.
Als je denkt dat dit sarcastisch bedoelt is heb je het fout!
Dit is gewoon een serieus advies van mij naar jou!
Niet luisteren naar al die andere mensen.
Neem van alles 15!
En als je 16 wordt moet je verdubbelen. Dus dan neem je 30. etc etc.
Nog veel plezier.
Goed bezig! :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha :tearsofjoy: ^^
ik word 23 januari 17 hoeveel moet ik er dan nemen?
advies gevraagd...
e
enTHEOgeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
pbwebmaster zei:
haha :tearsofjoy: ^^
ik word 23 januari 17 hoeveel moet ik er dan nemen?
advies gevraagd...
Klik om te vergroten...

23 plus 17 is toch 40... domme vraag!
:wave:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flaffie zei:
Aangezien je 15 bent. (gelezen in een ander topic)
Vind ik dat je er gewoon 15 moet nemen.
Je hebt al de nodige ervaring. Goed van je!
Neem er 15. Niet meer niet minder.
Je bent ook al flink aan de Snatz! Goed man!
Neem van alles 15...
15 gram speed ... etc etc.
Als je denkt dat dit sarcastisch bedoelt is heb je het fout!
Dit is gewoon een serieus advies van mij naar jou!
Niet luisteren naar al die andere mensen.
Neem van alles 15!
En als je 16 wordt moet je verdubbelen. Dus dan neem je 30. etc etc.
Nog veel plezier.
Goed bezig! :grin:
Klik om te vergroten...

geweldig :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Extisi zei:
Ja, dat is in ieder geval niet 3/4 pillen perweek.
:)
Klik om te vergroten...


En waar staat dat advies dan?
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
enTHEOgeen zei:
pbwebmaster zei:
haha :tearsofjoy: ^^
ik word 23 januari 17 hoeveel moet ik er dan nemen?
advies gevraagd...
Klik om te vergroten...

23 plus 17 is toch 40... domme vraag!
:wave:
Klik om te vergroten...
ik neem voor de zekerheid wel 50, anders voel ik er weer niets van natuurlijk :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."