Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar/wat

Waar/wat

74 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb het meerdere keren in een groot park gebruikt naast een rivier.
Veel lichtjes om naar te kijken. Kampvuur erbij. (mag niet, vaak politie geweest en de brandweer ook meerdere malen, maar als je met een grote groep bent durven ze geen boete te geven.) Je kan overal heen lopen (erg belangrijk!), lekker muziek keihard aanzetten. Veel bomen die ook erg vet zijn met XTC vind ik.
Maar bij iemand thuis kan het ook heel vet zijn.
Allemaal spelletjes doen die je toch nooit afmaakt omdat je teveel energie hebt.
Af en toe eens een flinke wandeling buiten maken en gek doen en dan weer lekker naar binnen.
t
tomz0rLid
Extisi zei:
Trouwens, jongetjes van 14 jaar blowen in deze stad. Dat is even erg als Xtc nemen als je 17 bent o.i.d.
Een vriendin van mij is 17, word over 2 maanden 18, en toch blowd ze :)
Klik om te vergroten...

Zozo, ik kan je nu geen ongelijk geven :rolleyes:

Gaan je ouders nooit een avondje weg? Thuis gebruiken met vrienden is het chillst naar mijn mening. Zeker achteraf.
E
ExtisiLid
Mijn ouders zijn nooit weg nee...plus ik heb broers, die meestal wel thuis zijn ...

Een park is wel goed, alleen als het minder koud is. ^^
t
tomz0rLid
Extisi zei:
Mijn ouders zijn nooit weg nee...plus ik heb broers, die meestal wel thuis zijn ...

Een park is wel goed, alleen als het minder koud is. ^^
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Misschien kan je zeggen dat je bij iemand gaat logeren die wel uit mag, en dan gewoon uit gaan. Want wat jij doet is super zonde.
E
ExtisiLid
Ja, misschien wel ja. :xtc:
a
acidboyLid
Drugs worden overschat.

Mijn tip is om het gewoon lekker te laten tot je oud genoeg bent om zelf naar een feest te gaan, zoals de tip van velen hier.

En zo niet.. ja, dan ga je dus óf gewoon om 10 uur 'naar bed', als je pil inslaat.. en blijf je de halve nacht muziek luisteren in bed en je verbazen over hoe zacht je dekens wel niet zijn enzo. Op zich niet eens zo verkeerd.

Of je gaat liegen tegen je ouders over inderdaad, bij iemand logeren of wat dan ook.

Ik persoonlijk vind de huiselijke setting met xtc toch altijd wel prettig, gewoon bij iemand thuis, af en toe eens rondje lopen buiten, peuken roken, praten, muziek luisteren. Maargoed, dat is allemaal al weer een tijd geleden en dat wil ik graag zou houden, ben er wel klaar mee, die harddrugs.
t
tomz0rLid
acidboy zei:
Drugs worden overschat.

Mijn tip is om het gewoon lekker te laten tot je oud genoeg bent om zelf naar een feest te gaan, zoals de tip van velen hier.

En zo niet.. ja, dan ga je dus óf gewoon om 10 uur 'naar bed', als je pil inslaat.. en blijf je de halve nacht muziek luisteren in bed en je verbazen over hoe zacht je dekens wel niet zijn enzo. Op zich niet eens zo verkeerd.

Of je gaat liegen tegen je ouders over inderdaad, bij iemand logeren of wat dan ook.

Ik persoonlijk vind de huiselijke setting met xtc toch altijd wel prettig, gewoon bij iemand thuis, af en toe eens rondje lopen buiten, peuken roken, praten, muziek luisteren. Maargoed, dat is allemaal al weer een tijd geleden en dat wil ik graag zou houden, ben er wel klaar mee, die harddrugs.
Klik om te vergroten...

Je haalt me de woorden uit de mond.
b
brainwashedLid
Smoesjes gebruiken dat je bij vrienden slaapt hehe:)
Ik zal het wel lekker op een vertrouwde omgeving doen en mensen
Dus doe maar niet buiten indevrieskou ofso,
d
dingoLid
Waar? feesten waar er goeie muziek is (de muziek is voor mij héél belangrijk)
Wat zeg ik tegen mijn moeder? gewoon eerlijk zijn, ik zeg het ook altijd en hierdoor vind ik het persoonlijker veel leuker en veiliger want ik heb dan geen zorgen (aangezien ze het toch weet) en als er dan iets fout gaat kunnen m'n vrienden me gelijk naar de EHBO brengen want ik hoef toch niets te verbergen voor mijn moeder :grin:
c
caatjeLid
Extisi zei:
Ja, nu ben ik binnen.
Klik om te vergroten...

Huh? Hoe bedoel je? Dat je nu gebruikt hebt en binnen zit, of deel je gewoon mee dat je binnen zit?
A
Angramar TemenosLid
Ja, omdat drinken zo veel minder schadelijk voor je is dan af en toe MDMA...

Ik zou er eerst maar voor zorgen dat je weet waar je het over hebt. Niet dat ik MDMA verdedig... Geef mij maar een lekkere zegel of paddenstoeltje...
d
dingoLid
Angramar Temenos zei:
Ja, omdat drinken zo veel minder schadelijk voor je is dan af en toe MDMA...

Ik zou er eerst maar voor zorgen dat je weet waar je het over hebt. Niet dat ik MDMA verdedig... Geef mij maar een lekkere zegel of paddenstoeltje...
Klik om te vergroten...

tegen wie of wat heb je het nu?
E
ExtisiLid
Ja, dat snapte ik ook niet.
l
lysergine25Lid
Extisi,

ik ben ook een oude lul, net zoals Caatje bijna aan het vergaan.

In mijn tijd was er geen trance techno of Dance Valley.
Wij zaten ook thuis, onze ouders snapten er maar weinig van.
Uit respect voor je ouders ga ik je niet aanmoedigen om de harddrugs te nemen.

Een paar tips als je het toch niet kan laten:

Laat je shit altijd eerst testen .... koop dus nooit 1 pil maar 10 ofzo.
Neem het dan maar overdag tot je 18+ bent en blijf op je kamer met een vriendin als je ouders naar de Ikea zijn en daarna naar de parenclub gaan.
Als je 18 bent zijn je rechten en plichten flink verschoven praat is met je ouders over hun bezorgdheid( die natuurlijk uit pure liefde wordt voortgedreven)en leg hun uit dat zo'n vip behandeling uiteindelijk averechts werkt.
Wees dan ook wel zo stoer en flink om eerlijk te zijn over je XTC craving .....
Want als je het nu niet openbaar maakt hebben zij gelijk ... en zullen ze je tot je 21 ste overdreven gaan observeren.

Roken je ouders peuken of zuipen ze drank dan kun je ze daar op afrekenen ( ik vrees dat je ouders CDA achtige cleanheid bereiken).

Succes Bonie
E
ExtisiLid
Bedankt voor je reactie :)
Z
Zazuu.Lid
als je niet kan wachten tot je van je ouders naar een feest mag ofzo, wacht dan tenminste tot het lekker weer wordt.

Kan me best voorstellen dat als je het stiekem doet of als het niet helemaal goed geregeld is dat je in paniek raakt of toch heel de tijd loopt te denken van, O jee! als me ouders er maar niet achter komen, want dan kun je het beter niet doen denk ik.

Jaag het niet op.
E
ExtisiLid
:hearteyes: Oooh buiten wandelen is zo leuk.
c
caatjeLid
Extisi zei:
:hearteyes: Oooh buiten wandelen is zo leuk.
Klik om te vergroten...

Ja zeker totdat de kou je lijf in sluipt...ik begin heel spontaan de hond dol te maken voor een wandeling en eenmaal aan de wandel...ben ik binnen 5 minuten weer binnen.
E
ExtisiLid
Ja, nu ben ik binnen.
t
tomz0rLid
Extisi zei:
Ja, nu ben ik binnen.
Klik om te vergroten...

Wist je dat je echt enorm fout bezig bent?
Grote kans dat je dit niet eens leuk gaat vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."