Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar/wat

Waar/wat

74 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat snapte ik ook niet.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Extisi,

ik ben ook een oude lul, net zoals Caatje bijna aan het vergaan.

In mijn tijd was er geen trance techno of Dance Valley.
Wij zaten ook thuis, onze ouders snapten er maar weinig van.
Uit respect voor je ouders ga ik je niet aanmoedigen om de harddrugs te nemen.

Een paar tips als je het toch niet kan laten:

Laat je shit altijd eerst testen .... koop dus nooit 1 pil maar 10 ofzo.
Neem het dan maar overdag tot je 18+ bent en blijf op je kamer met een vriendin als je ouders naar de Ikea zijn en daarna naar de parenclub gaan.
Als je 18 bent zijn je rechten en plichten flink verschoven praat is met je ouders over hun bezorgdheid( die natuurlijk uit pure liefde wordt voortgedreven)en leg hun uit dat zo'n vip behandeling uiteindelijk averechts werkt.
Wees dan ook wel zo stoer en flink om eerlijk te zijn over je XTC craving .....
Want als je het nu niet openbaar maakt hebben zij gelijk ... en zullen ze je tot je 21 ste overdreven gaan observeren.

Roken je ouders peuken of zuipen ze drank dan kun je ze daar op afrekenen ( ik vrees dat je ouders CDA achtige cleanheid bereiken).

Succes Bonie
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
als je niet kan wachten tot je van je ouders naar een feest mag ofzo, wacht dan tenminste tot het lekker weer wordt.

Kan me best voorstellen dat als je het stiekem doet of als het niet helemaal goed geregeld is dat je in paniek raakt of toch heel de tijd loopt te denken van, O jee! als me ouders er maar niet achter komen, want dan kun je het beter niet doen denk ik.

Jaag het niet op.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
:hearteyes: Oooh buiten wandelen is zo leuk.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
:hearteyes: Oooh buiten wandelen is zo leuk.
Klik om te vergroten...

Ja zeker totdat de kou je lijf in sluipt...ik begin heel spontaan de hond dol te maken voor een wandeling en eenmaal aan de wandel...ben ik binnen 5 minuten weer binnen.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, nu ben ik binnen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extisi zei:
Ja, nu ben ik binnen.
Klik om te vergroten...

Wist je dat je echt enorm fout bezig bent?
Grote kans dat je dit niet eens leuk gaat vinden.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stop Slikking, Start Smoking. :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Extisi zei:
Ja, nu ben ik binnen.
Klik om te vergroten...

Wist je dat je echt enorm fout bezig bent?
Grote kans dat je dit niet eens leuk gaat vinden.
Klik om te vergroten...

Ja, praat het arme meisje vooral een bad trip aan, heeft ze echt behoefte aan..
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij heeft ze nergens verteld dat ze een tripmiddel op heeft dus waarom zou ze in godsnaam dan een bad trip kunnen krijgen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flaffie zei:
Volgens mij heeft ze nergens verteld dat ze een tripmiddel op heeft dus waarom zou ze in godsnaam dan een bad trip kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat At er vanuit is gegaan dat ze nu xtc op heeft. Dit is inderdaad niet geheel duidelijk dus waarom zou je hem/haar een slecht gevoel nu gaan aanpraten voor t geval dat..?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dit topic verdiend een slotje :sunglasses: wordt een beetje kansloos dit
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Extisi,

ik ben ook een oude lul, net zoals Caatje bijna aan het vergaan.

In mijn tijd was er geen trance techno of Dance Valley.
Wij zaten ook thuis, onze ouders snapten er maar weinig van.
Uit respect voor je ouders ga ik je niet aanmoedigen om de harddrugs te nemen.

Een paar tips als je het toch niet kan laten:

Laat je shit altijd eerst testen .... koop dus nooit 1 pil maar 10 ofzo.
Neem het dan maar overdag tot je 18+ bent en blijf op je kamer met een vriendin als je ouders naar de Ikea zijn en daarna naar de parenclub gaan.
Als je 18 bent zijn je rechten en plichten flink verschoven praat is met je ouders over hun bezorgdheid( die natuurlijk uit pure liefde wordt voortgedreven)en leg hun uit dat zo'n vip behandeling uiteindelijk averechts werkt.
Wees dan ook wel zo stoer en flink om eerlijk te zijn over je XTC craving .....
Want als je het nu niet openbaar maakt hebben zij gelijk ... en zullen ze je tot je 21 ste overdreven gaan observeren.

Roken je ouders peuken of zuipen ze drank dan kun je ze daar op afrekenen ( ik vrees dat je ouders CDA achtige cleanheid bereiken).

Succes Bonie
Klik om te vergroten...

Luister naar Lysergine!
K
KayLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg een beetje de indruk dat jij het allemaal bijster interessant vind allemaal. En ik begrijp je gevoel, ik ken het, ik had dat ook. Maar ik heb wel op safe gespeeld door eerst met mensen (face to face) te praten die veel ervaring hadden. Vervolgens heb ik het in een ontspannen sfeer genomen met vrienden die ik vertrouwde. Mijn moeder en haar vriend waren op de hoogte van mijn gebruiken die dag. Ik voelde me dus compleet ontspannen. Verschil was wel dat ik 20 was, al een tijd op mezelf woonde en misschien ietsje meer levenservaring had. Nou zeg ik niet dat jij geen levenservaring hebt, maar het is wel een verschil als je weet hoe het is om je eigen shit te regelen en al wat zelfstandiger bent. Wat je doet moet je zelf weten en volgens mij zit je stiekem niet eens op commentaar te wachten, maar wil je gewoon troubled youth achtig xtc gebruiken. Fine with me, maar zorg dat je weet wat je neemt en met mate. Mijn advies: wacht even tot je wat ouder bent en jij alleen verantwoordelijk bent voor jou, niet ook je ouders. Begrijp je?

Veel plezier!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wachten is tijdverspilling. Trouwens, dit hele topic is naar de kl*te.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja daarom zei ik al, lekker thuis...
Maatje erbij, dan is de herrie ook niet zo vreemd voor je ouders, of uit logeren...
En braaf zijn hé :tongueout:
:wave:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Extisi zei:
Wachten is tijdverspilling
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd of je hersenen dat standpunt met je delen , helemaal over een aantal jaar :(
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Och asjeblieft.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeg maar zo, hoe meer hoe beter...gewoon je gevoel volgen jongen :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."