#1
Ok bedankt voor je bijdrage. Je hebt de vraag van de ts nu heel goed beatwoord. Bravo (y)
Slotje.
Slotje.
ExceptionalInsight zei:Er is geen verslavingshandboek waarin symptomen staan die je moet vertonen om als verslaafd bestempeld te worden. Je bent verslaafd als je het nodig hebt om gelukkig te zijn vind ik.

TrippyShit zei:Idd, niet elke drug geeft een zelfde soort verslaving. Er zijn mensen, zoals de bovenstaande link bevestigd, die dagelijks xtc gebruiken. Maar een xtc verslaving is meer elk weekend xtc nemen of een feestje niet leuk vinden zonder of het feest uitkiezen omdat die het beste bij je xtcavondje past.
Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:Idd, niet elke drug geeft een zelfde soort verslaving. Er zijn mensen, zoals de bovenstaande link bevestigd, die dagelijks xtc gebruiken. Maar een xtc verslaving is meer elk weekend xtc nemen of een feestje niet leuk vinden zonder of het feest uitkiezen omdat die het beste bij je xtcavondje past.
Nou, ik kies zelf meestal wel het soort feestje waar je wel drugs kan gebruiken en de sfeer daarvoor geschikt is.. Een "veel zuipen" type feestje waar bijna niemand wat gebruikt zal je me niet gauw zien, als ik daarheen wil ga ik wel gewoon naar de kroeg, dan hoef ik niet naar een feestje.. Ben ik nu drugsverslaafd? Ik kan makkelijk maanden zonder XTC, laatste keer dat ik XTC deed was ergens in februari..
Dit getal komt in de buurt van het aantal mensen dat zich wegens XTC problemen aanmeldt bij de verslavingszorg. In 2001 ging dat 225 mensen, in 2004 om 291.
Wat een achterlijke debielen dan. Is AT een collega van je?nicolai zei:ik ken mensen die wel degelijk xtc nemen/namen op het werk. je hebt er alleen geen moer aan omdat je geen serotine meer in je botte kop heb zitten.
nou dat duurt nu al een jaar of ander half/2 toch wel.Soma zei:Het is idd wel een triest verhaal.. Hoe lang is je vriend hier al mee bezig? Echt lang kan hij hier toch niet mee doorgaan?
Angramar Temenos zei:Ik slik het hoogstens eens in de 2 maanden, meestal langere tijd ertussen.. Ik zeg alleen dat, ALS het niet je serotonine verkutte, ALS je elke keer hetzelfde love-gevoel kreeg, ALS het geen hersenschade opleverde, ALS ALS ALLLLSSS...
Weer er maar blij om. Kutjunkdisorder zei:meth is beter ben al 3 dagen full aan het beuken

wat doe jij hier op een drugsforum moraalridderkiekert zei:Weer er maar blij om. Kutjunkdisorder zei:meth is beter ben al 3 dagen full aan het beuken![]()
disorder zei:wat doe jij hier op een drugsforum moraalridderkiekert zei:Weer er maar blij om. Kutjunkdisorder zei:meth is beter ben al 3 dagen full aan het beuken![]()
disorder zei:wat doe jij hier op een drugsforum moraalridderkiekert zei:Weer er maar blij om. Kutjunkdisorder zei:meth is beter ben al 3 dagen full aan het beuken![]()
PuppiiiEyes zei:disorder zei:wat doe jij hier op een drugsforum moraalridderkiekert zei:Weer er maar blij om. Kutjunk![]()
Tripping is not a crime, u eigen verneuken wel...
M.a.w. weet wa ge neemt en beperkt u gebruik.
*Amerikaanse%20Propaganda%20Plaatje*
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."