#1
Re: Waarom wél verslaafd aan speed/coke, niet aan xtc?
Jezelf verneuken is geen misdaad en niet elke methgebruiker verneukt zichzelf he
Jezelf verneuken is geen misdaad en niet elke methgebruiker verneukt zichzelf he



Soma zei:Jezelf verneuken is geen misdaad en niet elke methgebruiker verneukt zichzelf he![]()
frizzr zei:Dit is wat ik mij heel lang afvraag.
En dit is ook waarom ik zo blij ben dat ik begonnen ben met xtc en niet met speed/coke.
Want in een ander topic las ik ook al, dat sommigen xtc veel ongezonder vinden dan speed/coke. Nou heb ik nog nooit coke gebruikt maar wel 2 x speed. Is er iemand die veel verstand heeft van chemicals?
Ik ken een meisje die zegt dat ze een jaar lang verslaafd is geweest aan xtc, ze gebruikte ook elke dag. En wat jullie mischien ook wel gelezen hebben, van die man die 40.000 pillen over 20 jaar heeft geslikt. Ik kan dat gewoon niet begrijpen, niet omdat ik het gewoon dom vind. Maar omdat het voor mij on-mo-ge-lijk is om zoveel te gebruiken. Je wordt er zo verkankerd van,
kennen jullie deze symptonen:
-hele enge spiertrekjes in oa de nek
-zo weinig speeksel dat je bijna stikt en uitdroogd zelfs als je elk kwartier wat water drinkt?
-uitbarstingen waar nuchtere mensen bang van worden
-vermagering
-serieuze wallen onder ogen na gebruik
en dit zijn er maar een paar. Mischien ligt het wel gewoon aan mij hoor dat ik zo veel last heb van die negatieve bijwerkingen. Maar kom op,, elke dag pillen slikken? Ga je dan niet heel erg snel dood.
Maar speed daarintegen, dat gebruiken wel heel veel mensen elke dag. Daar raken mensen wél verslaafd aan. Waarom??
Ik bedoel, na een tijdje voel je daar toch ook geen drol meer van. Dan is toch ook alle adrenaline of dopamine (of wat voor stofje het ook mag zijn) op?
Ik persoonlijk zou ook zeggen dat xtc schadelijker is dan speed. En die uitspraak bazeer ik puur op het feit dat ik van mdma vééle malen meer naar de kanker ga dan van speed. Of ik moet gewoon slechte speed hebben gehad, kijk dat kan natuurlijk ook.
Ervaren gebruikers: is de rush van speed heftiger dan die van xtc?
Kijk ik wil heus nog wel een keertje speed gebruiken, maar al die verhalen op dit forum schrikken me echt af.
Want kijk naar het xtc forum en dan naar het speed forum
wat zie ik dan?
Dat de mensen op het speed forum vaak helemaal ten einde raad zijn, hetzelfde geld voor coke. Waarom dan wel met speed/coke en niet met xtc? Is het dan toch gewoon omdat xtc je zo naar de tyfus helpt, of omdat het gewoon niet meer werkt als je serotine op is.
Als dat stofje wat speed losmaakt op is dan zou je daar toch ook niks meer van moeten voelen?
Mischien vinden jullie dit een beetje een vreemd bericht, maar ik vat het gewoon niet helemaal.
natuurlijk zou hij dat dan niet...want als het niet je serotine verkutte en als het geen hersenschade opleverde en als hij al die dingen niet deed......dan zou het dus niet schadelijk zijn en zou je er dus nog meer van kunnen nemen dan van water.tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Ik slik het hoogstens eens in de 2 maanden, meestal langere tijd ertussen.. Ik zeg alleen dat, ALS het niet je serotonine verkutte, ALS je elke keer hetzelfde love-gevoel kreeg, ALS het geen hersenschade opleverde, ALS ALS ALLLLSSS...
Dan zou het een enorm verslavende drug zijn en zou je het in het rijtje met heroine, meth en crack plaatsen als never.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."