#1
CHIASME zei:Drientje zei:In alle XTC pillen zit amfetamine.onelifeliveit zei:He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!
Is dit sarcastisch?![]()
Laten we daar maar wel van uit gaan, iemand met meer dan 3000 posts zou zo'n uitspraak namelijk vast niet menen... (het is namelijk bullshit)
@ SsteffanN
Meth merk je wel.. tenminste als het voldoende is.
Ik heb geen idee hoeveel meth er in die pil zit, het kan ook gewoon te weinig zijn om hard van te gaan trippen. Als het wel genoeg is merk je het namelijk hoe dan ook wel..