Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA olie

MDMA olie

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Waarom zou dat bij PMK niet zo kunnen zijn ?
Klik om te vergroten...
omdat pmk geen asymmetrisch (chiraal) koolstof atoom heeft
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?

Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
mdma olie? Is dat niet gewoon de basevorm(zeg ik het goed? :P ) van mdma? Voordat er kristallen van gemaakt worden heb je puur en alleen de mdma en dit is vloeibaar. Of dit geschikt is om te gebruiken weet ik eigenlijk niet. Als je het niet met eigen ogen gezien hebt, ga er dan maar vanuit dat het een bullshit verhaal is.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft. Ook is me verteld dat die erg slecht voor de gezondheid op lange termijn zou zijn. (kankerverwekkend) En of het uberhaupt werkzaam is weet ik ook niet.

Wat er allemaal waar is weet ik niet, maar het is dus mogelijk dat ze je het overblijfsel van een mislukte productie willen verkopen.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me sterk dat ze je MDMA base willen verkopen. Mischien wel gewoon afval :openmouth:

Wacky zei:
Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft.
Klik om te vergroten...
Veranderde PMK is geen PMK, echt een spook verhaal over PMK met de zogenaamde remmers...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
monkah zei:
Lijkt me sterk dat ze je MDMA base willen verkopen. Mischien wel gewoon afval :openmouth:

Wacky zei:
Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft.
Klik om te vergroten...
Veranderde PMK is geen PMK, echt een spook verhaal over PMK met de zogenaamde remmers...
Klik om te vergroten...

Of het een spookverhaal is weet ik niet, daarom breng ik het niet als feit maar als "mij is verteld" maar het is schijnbaar wel mogelijk dat een stof anders kan zijn. Zo heb je bijvoorbeeld ook S en R ketamine. Ik ben geen chemicus, ik weet niet wat het verschil is, maar het molecuul is dus blijkbaar anders en het is allebei ketamine. En dit is wel bij meer stoffen zo. Waarom zou dat bij PMK niet zo kunnen zijn ?
En gezien de rest wat ik postte mij ook zo verteld is, en er hier nu iemand komt die "vloeibare mdma" aan geboden krijgt vond ik dat wel een verdachte combinatie :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Over dat S en R. Ook mdma heeft dat zover ik weet, heb ik paar keer gelezen iig. Alleen bij mdma is de verhouding tussen S en R gelijk. Misschien dat dat wel de reden is dat ik van de ene pil al bij 140mg als een gek hallucineer en bij de ander van 2 nog niet terwijl die 130mg waren. Misschien dat daar de verhouding S en R minder gelijk was ofzo?

Maar om terug te komen op de vloeibare mdma. Of het nou S of R is, dat heeft verder niet echt wat te maken met het feit dat het vloeibaar is. S en R ketamine zijn ook allebei kristallen. Het enige verschil dat ik zou kunnen bedenken tussen S en R mdma is dat de een maar spacey is en de andere meer oppepend ofzo. Maarja, kan het ook totaal mis hebben natuurlijk :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
sassafras olie is het waarschijnlijk?
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.

Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.

Van wat ik heb gehoord is dat PMK in China niet meer verkocht wordt aan particulieren met toetsemming van de FIOD maar dat er een andere stof wordt verkocht die wel in parfum etc. omgezet kan worden maar niet in MDMA.
Kleine hoeveelheden PMK kunnen nog wel uit het Oostblok gehaald worden.
Het verhaal wat ik heb gehoord kwam echt van iemand die er verstand van heeft en ik denk dus ook dat dit verhaal klopt.
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
Klik om te vergroten...


:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
321123 zei:
Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
Klik om te vergroten...


:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)
Klik om te vergroten...

Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Provenzano zei:
321123 zei:
Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
Klik om te vergroten...


:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)
Klik om te vergroten...

Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof je te veel hebt genomen.
Als je het hebt laten testen met die uitslag zitten er geen andere werkzame stoffen in. Die zouden ook moeten worden aangetoond.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#14
Olie bedoel je waarschijnlijk MDMA base mee. 100% MDMA is vloeibaar, een witachtige olie. Die wordt in vast vorm gemaakt door zouten. En dan hou je dus max die 84% over (door het toevoegen van zout dus). MDMA olie is niet geschikt voor consumptie :)

Wat betreft de S en R isomeren, dat bestaat inderdaad, maar illegale labs zijn niet in staat dat te scheiden.

@ TOmzor: Je hebt gelijk.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja over die olie heb ik ook wat gehoord het schijnt dat die niet meer kan worden gemaakt ofzoiets en dat ze daarom maar mccp gebruiken dit is maar wat ik heb gehoord
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
mccp bestaat niet.
N
NG046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Olie bestaat zeker, wel verkregen via safrol nu ipv PMK ....
en het is idd mCPP niet mccp :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
mccp bestaat niet.
Klik om te vergroten...

Oh nee? Wat is dat dan?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extisi zei:
Oom Klaas zei:
mccp bestaat niet.
Klik om te vergroten...

Oh nee? Wat is dat dan?
Klik om te vergroten...

4 letters
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.

Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.
Klik om te vergroten...

Ten eerste waarom zou mdma olie ( de vrije base dus) niet werkzaam zijn, alleen omdat het niet oplost in water ? Zo ver ik weet is mdma olie wel een bijtende stof, het is dus niet bepaald gezond, maar ik weet niet of je het weet maar je maagzuur bestaat uit HCl, als je de vrije base van mdma dus slikt en het komt in je maag zal het meteen met het HCl uit je maag reageren en wordt het dus wateroplosbaar en precies dezelfde stof als het mdma-HCl zout wat je normaalgesproken kunt kopen.

Als tweede bestaat mdma normaalgesproken uit 2 isomeren, het R en het S isomeer, er zit namelijk een chiraal C atoom in het molecuul. Ook is mdma zeker niet de afkorting van de systematische naam, 3,4 methylenedioxymethamphetamine is geenzins een officiele chemische benaming. Volgens wikipedia is dit : "(±)-1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)- N-methylpropan-2-amine" de iupac naam. Zo ver ik weet staat de + en de - voor de 2 verschillende isomeren. Ook is het bulshit dat de stofnaam veranderd als er optische isomeren zijn, alleen de R en S of de L en D komen erbij.

Meer info over de werking van de isomeren afzonderlijk staat in Pihkal

Over PMK kan ik niks zeggen want ik heb geen idee wat het precies is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."