#1
omdat pmk geen asymmetrisch (chiraal) koolstof atoom heeftWacky zei:Waarom zou dat bij PMK niet zo kunnen zijn ?
omdat pmk geen asymmetrisch (chiraal) koolstof atoom heeftWacky zei:Waarom zou dat bij PMK niet zo kunnen zijn ?
Veranderde PMK is geen PMK, echt een spook verhaal over PMK met de zogenaamde remmers...Wacky zei:Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft.
monkah zei:Lijkt me sterk dat ze je MDMA base willen verkopen. Mischien wel gewoon afval
Veranderde PMK is geen PMK, echt een spook verhaal over PMK met de zogenaamde remmers...Wacky zei:Mij is verteld dat door de veranderde PMK, de mdma niet meer uitkristaliseerd en dus een er dus alleen een of andere smurrie blijft.
Provenzano zei:Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.
Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen![]()
321123 zei:Provenzano zei:Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.
Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen![]()
![]()
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer![]()
Provenzano zei:321123 zei:Provenzano zei:Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.
Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen![]()
![]()
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer![]()
Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.
Oom Klaas zei:mccp bestaat niet.
Extisi zei:Oom Klaas zei:mccp bestaat niet.
Oh nee? Wat is dat dan?
tomz0r zei:MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.
Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."