#1
Ergste is dat je hem kwijt bent dan toch? je mag wel gewoon naar binnen.
Maarja whooptiedoo, mooi feest op alcohol dan maar
:P
Maarja whooptiedoo, mooi feest op alcohol dan maar
amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieketomz0r zei:Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
Lezen gozer!Intoxication zei:amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieketomz0r zei:Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
fack loser
Intoxication zei:amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieketomz0r zei:Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
fack loser
tomz0r zei:Intoxication zei:amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieketomz0r zei:Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
fack loser
Wat?
Jij stond zeker achteraan de rij toen de hersenen uitgedeeld werden.
Intoxication zei:amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieketomz0r zei:Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
fack loser

LekkerDing zei:Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
timmaniac zei:LekkerDing zei:Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
als je je niet zenuwachtig gedraagd niet, aangezien de honden die ze op feesten hebben over het algemeen niet getrained zijn om drugs te ruiken, maar om zenuwachtig gedrag te spotten (de meeste mensen met drugs bij zich worden namelijk erg zenuwachtig als er zo'n trouwe viervoeter en een oom agent langskomen).
MarisssNL zei:aluminiumfolie wikkelen en dan in een 'secret place' proppen, zo deed ik het "vroeger" ook.
kaboutertje zei:hihihi de laatste tip is echt de beste!!![]()
Nee ik maak me eigenlijk daar niet zo druk om!!!
Sowieso neem ik nooit veel mee,, dus da zullen ze denk ik niet ruiken hahahaha![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."