Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe krijg ik xtc langs drugshonden ed?

Hoe krijg ik xtc langs drugshonden ed?

54 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ergste is dat je hem kwijt bent dan toch? je mag wel gewoon naar binnen.
Maarja whooptiedoo, mooi feest op alcohol dan maar :openmouth: :P
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd gewoon 1 in de rij en 1 op t feesie
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
Klik om te vergroten...
amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieke
fack loser
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
tomz0r zei:
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
Klik om te vergroten...
amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieke
fack loser
Klik om te vergroten...
Lezen gozer!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxication zei:
tomz0r zei:
Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
Klik om te vergroten...
amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieke
fack loser
Klik om te vergroten...

Wat?
Jij stond zeker achteraan de rij toen de hersenen uitgedeeld werden.
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Intoxication zei:
tomz0r zei:
Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
Klik om te vergroten...
amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieke
fack loser
Klik om te vergroten...

Wat?
Jij stond zeker achteraan de rij toen de hersenen uitgedeeld werden.
Klik om te vergroten...

Hahah geweldig :tearsofjoy:
M
MarisssNLLid
01-01-2024, 00:00
#7
aluminiumfolie wikkelen en dan in een 'secret place' proppen, zo deed ik het "vroeger" ook.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#8
Intoxication zei:
tomz0r zei:
Bij Sensation stonden vorig jaar echt drugshonden. Vriendin van me is gepakt toen zo'n hond voor haar kwam zitten.
Zou oppassen. Lees altijd dat er daar veel mensen opgepakt worden.
Een pil voor eigen gebruik wordt volgens mij gedoogd, dus je kan er 1 in de rij slikken en 1 meenemen.
Klik om te vergroten...
amai gij zijt ne slimme da rieke ze vooral ni da u handen naar den dope rieke
fack loser
Klik om te vergroten...

hahahahaha dit maakt mn avond zo goed :grin:
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha en t mooie is, in belgië is dat ook gewoon normaal enzo...

:rockband:
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Op Trance Energy stond ik echt 3 of 5 meter weg van twee honden en er is niks gebeurt. Toen had ik een zakje van ongeveer 300 mg MDMA onder mijn ballen gestopt...
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
LekkerDing zei:
Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
Klik om te vergroten...

als je je niet zenuwachtig gedraagd niet, aangezien de honden die ze op feesten hebben over het algemeen niet getrained zijn om drugs te ruiken, maar om zenuwachtig gedrag te spotten (de meeste mensen met drugs bij zich worden namelijk erg zenuwachtig als er zo'n trouwe viervoeter en een oom agent langskomen).
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#13
timmaniac zei:
LekkerDing zei:
Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
Klik om te vergroten...

als je je niet zenuwachtig gedraagd niet, aangezien de honden die ze op feesten hebben over het algemeen niet getrained zijn om drugs te ruiken, maar om zenuwachtig gedrag te spotten (de meeste mensen met drugs bij zich worden namelijk erg zenuwachtig als er zo'n trouwe viervoeter en een oom agent langskomen).
Klik om te vergroten...

Gelukkig wordt ik niet zo snel zenuwachtig..
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan je niet vermijden dat honden je zenuwachtigheid spotten door ze gewoon niet aan te kijken (oogcontact maken)?
Had ik ergens gehoord geloof ik.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Honden ruiken je angst :)

Ik zou mn eigen ook niet te druk maken. Zelf ook vaak genoeg langs hondjes gelopen met X in mn boxer, maar gewoon erlangs lopen en feesten :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
MarisssNL zei:
aluminiumfolie wikkelen en dan in een 'secret place' proppen, zo deed ik het "vroeger" ook.
Klik om te vergroten...

dus ga ik er vanuit dat jij een meisje bent, en mag jij er vanuit gaan dat ik geen prop allumiliumfolie in mijn reet of in mijn pisbuis ga frotten...

nee je moet een waterstuiver mee nemen, halve liter water er in, met een paar mespuntjes speed of een half pilletje of zo, spuit iedereen en alles onder en die honden flippen bij alles...

dus, of iedereen heeft superveel harddrugs bij en heeft het geen zin meer om te foullieren, of die honden worden gek en zijn onbruikbaar...
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
hihihi de laatste tip is echt de beste!! :grin:

Nee ik maak me eigenlijk daar niet zo druk om!!!
Sowieso neem ik nooit veel mee,, dus da zullen ze denk ik niet ruiken hahahaha :rolleyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kaboutertje zei:
hihihi de laatste tip is echt de beste!! :grin:

Nee ik maak me eigenlijk daar niet zo druk om!!!
Sowieso neem ik nooit veel mee,, dus da zullen ze denk ik niet ruiken hahahaha :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hahaha :P

gewoon zelfverzekerd rondlope en niet zo zenuwachtig doen
en in luchtdicht zakje doen he
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#19
Serieus? Daar ga je vast heel Gronings door klinken.. :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik dingen persé ergens naar binnen wil werken waar ik weet dat gecontroleerd wordt pak ik het meestal in in alluminiumfolie, daarna een half (klein) gripzakje eromheen (de andere helft wegsnijden), het halve kapotte zakje dichtbranden, en het paketje onder m'n tong in m'n mond stoppen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."