Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe krijg ik xtc langs drugshonden ed?

Hoe krijg ik xtc langs drugshonden ed?

54 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#1
timmaniac zei:
LekkerDing zei:
Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
Klik om te vergroten...

als je je niet zenuwachtig gedraagd niet, aangezien de honden die ze op feesten hebben over het algemeen niet getrained zijn om drugs te ruiken, maar om zenuwachtig gedrag te spotten (de meeste mensen met drugs bij zich worden namelijk erg zenuwachtig als er zo'n trouwe viervoeter en een oom agent langskomen).
Klik om te vergroten...

Gelukkig wordt ik niet zo snel zenuwachtig..
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je niet vermijden dat honden je zenuwachtigheid spotten door ze gewoon niet aan te kijken (oogcontact maken)?
Had ik ergens gehoord geloof ik.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Honden ruiken je angst :)

Ik zou mn eigen ook niet te druk maken. Zelf ook vaak genoeg langs hondjes gelopen met X in mn boxer, maar gewoon erlangs lopen en feesten :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarisssNL zei:
aluminiumfolie wikkelen en dan in een 'secret place' proppen, zo deed ik het "vroeger" ook.
Klik om te vergroten...

dus ga ik er vanuit dat jij een meisje bent, en mag jij er vanuit gaan dat ik geen prop allumiliumfolie in mijn reet of in mijn pisbuis ga frotten...

nee je moet een waterstuiver mee nemen, halve liter water er in, met een paar mespuntjes speed of een half pilletje of zo, spuit iedereen en alles onder en die honden flippen bij alles...

dus, of iedereen heeft superveel harddrugs bij en heeft het geen zin meer om te foullieren, of die honden worden gek en zijn onbruikbaar...
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hihihi de laatste tip is echt de beste!! :grin:

Nee ik maak me eigenlijk daar niet zo druk om!!!
Sowieso neem ik nooit veel mee,, dus da zullen ze denk ik niet ruiken hahahaha :rolleyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
kaboutertje zei:
hihihi de laatste tip is echt de beste!! :grin:

Nee ik maak me eigenlijk daar niet zo druk om!!!
Sowieso neem ik nooit veel mee,, dus da zullen ze denk ik niet ruiken hahahaha :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hahaha :P

gewoon zelfverzekerd rondlope en niet zo zenuwachtig doen
en in luchtdicht zakje doen he
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serieus? Daar ga je vast heel Gronings door klinken.. :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik dingen persé ergens naar binnen wil werken waar ik weet dat gecontroleerd wordt pak ik het meestal in in alluminiumfolie, daarna een half (klein) gripzakje eromheen (de andere helft wegsnijden), het halve kapotte zakje dichtbranden, en het paketje onder m'n tong in m'n mond stoppen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Die beesten worden volgensmij nieteens zozeer op XTC getraind. En anders, in alu-folie , in gripzakje ( kleinste formaat) en dan onder je zak hangen ofzo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moet ook niet langs drugshonden gaan, maar er overheen of er onderdoor.

Duh
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je wilt dat de drugshond je angst niet ruikt, het beste is er even voor gaan staan, goed in zn ogen kijken en dan een keiharde trap tegen zijn aars :) just show them who's the boss
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
geekos zei:
als je wilt dat de drugshond je angst niet ruikt, het beste is er even voor gaan staan, goed in zn ogen kijken en dan een keiharde trap tegen zijn aars :) just show them who's the boss
Klik om te vergroten...

En dan pak je je AK47 en schiet je die agent ook nog overhoop. HA!
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:tearsofjoy:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
leppeh zei:
geekos zei:
als je wilt dat de drugshond je angst niet ruikt, het beste is er even voor gaan staan, goed in zn ogen kijken en dan een keiharde trap tegen zijn aars :) just show them who's the boss
Klik om te vergroten...

En dan pak je je AK47 en schiet je die agent ook nog overhoop. HA!
Klik om te vergroten...


Als laatst werk je al je drugs zo spoedig mogelijk je lichaam in en je verklaart de rechter dat je zwaar onder invloed was ! :P :beer:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#15
JulianTan zei:
Op Trance Energy stond ik echt 3 of 5 meter weg van twee honden en er is niks gebeurt. Toen had ik een zakje van ongeveer 300 mg MDMA onder mijn ballen gestopt...
Klik om te vergroten...

Op Emporium 2 weken terug had ik ook wat mee.
Maar die politieagenten roken volgens mij niks daar in nijmegen, volgens mij niet getraind. Ze keken wat vrolijk om zich heen en praatte wat door hun walky talkies maar daar bleef het ook bij.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gek ik schrok me kapot van die foto. :(

Maar ik heb altijd geleerd dat het reukorgaan van mensen gewoon wel slecht is en daar niks aan te trainen valt?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
sjelepopi zei:
JulianTan zei:
Op Trance Energy stond ik echt 3 of 5 meter weg van twee honden en er is niks gebeurt. Toen had ik een zakje van ongeveer 300 mg MDMA onder mijn ballen gestopt...
Klik om te vergroten...

Op Emporium 2 weken terug had ik ook wat mee.
Maar die politieagenten roken volgens mij niks daar in nijmegen, volgens mij niet getraind. Ze keken wat vrolijk om zich heen en praatte wat door hun walky talkies maar daar bleef het ook bij.
Klik om te vergroten...

jezus kunnen de politie agenten nu ook al drugs ruiken :openmouth: :rolleyes:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
even zonder dollen:

mensen hebben helemaal niet zo'n slecht reukorgaan en kunnen net zo goed worden opgeleid tot 'drugs-hond' als dat honden dat kunnen. Dat wij relatief zo 'slecht' zijn in ruiken komt omdat er in ons dagelijks leven bijna geen nadruk op ligt. En in je hersenen geldt het volgende principe ''use it or lose it'.
Zijn denkik alleen niet zoveel mensen die vrijwillig (moet ook nog eens van kinds af aan dan) zo'n opleiding gaan volgen. :tearsofjoy:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga me morgen onmiddelijk aanmelden.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#20
In principe is alles om redelijk te kunnen ruiken wel aanwezig bij je geboorte, maar omdat je het nooit gebruikt worden de processen in je hersenen 'weggeconcurreerd' door andere dingen. Net zoals dat blinde mensen de gebieden in hun hersenen die verantwoordelijk zijn voor het verwerken van beelden voor andere dingen gebruiken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."