#1
timmaniac zei:LekkerDing zei:Wij willen op Mysteryland ook graag wat gebruiken, dus dat wordt vlak voor de ingang een snoepje, maar dan halverwege het feest ook graag weer elk 1tje.
Ik hoor dat extra snoep in een condoom in 'de doos' wordt opgeborgen.
Enneh, daar komen die honden niet achter?
als je je niet zenuwachtig gedraagd niet, aangezien de honden die ze op feesten hebben over het algemeen niet getrained zijn om drugs te ruiken, maar om zenuwachtig gedrag te spotten (de meeste mensen met drugs bij zich worden namelijk erg zenuwachtig als er zo'n trouwe viervoeter en een oom agent langskomen).
Gelukkig wordt ik niet zo snel zenuwachtig..
