Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaarlijke xtc met te hoge concentraties MDMA op markt

Gevaarlijke xtc met te hoge concentraties MDMA op markt

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou nou, laat die pilletjes maar mooi in ons belgenlandje ... hier zijn er ook gegadigden te vinden hoor!!! :wave:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Waar was dat adresje?? :hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik op een feestje vertelde dat ik daarover gelezen had was de eerste vraag: "En hoe noemen die?" :grin:.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#3
Debris zei:
"En hoe noemen die?" :grin:.
Klik om te vergroten...

'Het gras is altijd groener bij de buren...' :grin:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
"Twee tot drie keer zo zwaar
De pillen werden aangetroffen in de provincie Antwerpen en waren blauw, driehoekig en gemerkt met het logo van het automerk Mitsubishi. Ze bevatten meer dan 130 milligram MDMA (MDMA-base) per pil, waardoor een pil twee tot drie keer zo zwaar is als een gebruikelijke xtc-pil. Zeker onervaren gebruikers lopen het risico op een te grote dosis."

Aah die goede oude tijd. Blauwe mitsus.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Irie zei:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Klik om te vergroten...
even opscheppen:
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
wave zei:
Irie zei:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Klik om te vergroten...
even opscheppen:
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.
Klik om te vergroten...

Een pil met 180,
dat is wel echt een zieke pil dan :beer:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb een keer 2 bommetjes van 100 mg MDMA achterlkaar in me mik moeten gooien omdat ik er achter kwam dat mijn 2e bommetje een lek had, net nadat ik die 1e op had.
ik dacht dat het wel mee zou vallen...
heb me mond compleet onder het bloed gekauwd wat op dat moment niet erg was want dan merk je het niet echt maar de volgende week krijg ik mijn eten niet echt naar binnen. :rolleyes:
kon ook niet fatsoenlijk meer kijken , mijn beeld bleef schokken omdat me ogen op hol sloegen en maar bleven trillen.

geef mij maar gewoon pillen van rond de 100-130.. vind ik wat fijner :tongueout:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Een pil met 180,
dat is wel echt een zieke pil dan :beer:
Klik om te vergroten...

Ja het was redelijk belachelijk. Ik heb er nog 2 :)
Maar die 180 mag ook wel, ze waren wel 10 euro per stuk.

Had hem trouwens ook niet in een keer gedaan, maar 2 x een halve over een lange avond dus het was te doen.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Debris zei:
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
Klik om te vergroten...

pff jonge jij zit ver.. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Debris zei:
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
Klik om te vergroten...

Een gram, dan ben ik er vrijwel zeker van dat je of veel minder pakte dan je dacht of het was zeer heftig versneden.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dzN zei:
Zeker onervaren gebruikers lopen het risico de beste avond van hun leven te krijgen.
Klik om te vergroten...
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
dzN zei:
Zeker onervaren gebruikers lopen het risico de beste avond van hun leven te krijgen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

hahaha :grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Debris zei:
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
Klik om te vergroten...

Een gram, dan ben ik er vrijwel zeker van dat je of veel minder pakte dan je dacht of het was zeer heftig versneden.
Klik om te vergroten...

dacht ook al zo iets :)

anders wel heftige tolerantie
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil ze aan een vriendin van me voeren die beweert dat ze immuun voor XTC is :xtc: Misschien wordt ze dan weer de wilde vamp waarvan ik in een aangename shock geraakte.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
wave zei:
Irie zei:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Klik om te vergroten...
even opscheppen:
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.
Klik om te vergroten...
mag ik mee opscheppen? heb er hier ook 3 liggen van 180 mg, en ik heb er 3 euro per stuk voor betaald :grin:
G
Genieter297Lid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
wave zei:
Irie zei:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Klik om te vergroten...
even opscheppen:
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.
Klik om te vergroten...
mag ik mee opscheppen? heb er hier ook 3 liggen van 180 mg, en ik heb er 3 euro per stuk voor betaald :grin:
Klik om te vergroten...


pppff... te gemeen... echt te gemeen...
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bah wat een gebagger :(
Had ik maar ook zulke mooie knallerts
Ik moet fokking veel moeite doen en dan heb ik voor 7,50 een 60 mgtje :(

Waarom is de wereld zo oneerlijk verdeeld :( :(
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMA<3 zei:
Haha gewoon beter zoeken:wink:
Klik om te vergroten...
Hiervoor heb ik al moeten zoeken, want 3/4 wat ik krijg is gewoon troep.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha gewoon beter zoeken:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."