Oftewel, beter zoeken.
underworld zei:mag ik mee opscheppen? heb er hier ook 3 liggen van 180 mg, en ik heb er 3 euro per stuk voor betaaldwave zei:even opscheppen:Irie zei:130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.![]()
Begin jij na 3 pillen uit te scheiden?knolselderij zei:ik heb liever pillen met te veel mdma dat ik na 3 kan uitscheiden dan dat ik dr 8 gooi ofzoww, tis maar wat slechter voor je is
ExceptionalInsight zei:Begin jij na 3 pillen uit te scheiden?knolselderij zei:ik heb liever pillen met te veel mdma dat ik na 3 kan uitscheiden dan dat ik dr 8 gooi ofzoww, tis maar wat slechter voor je is
knolselderij zei:ik heb liever pillen met te veel mdma dat ik na 3 kan uitscheiden dan dat ik dr 8 gooi ofzoww, tis maar wat slechter voor je is
Heerlijk die Belgen, soms zo lekker naief!

Eensch.Oom Klaas zei:Tsjah, als ze bagger zijn gewend a 40 mg per pil, dan zouden 5 zoals in het artikel 200mg zijn. Neem je 5 keer 160, 800 mg en daar kan je best hard op gaan; retehard.
Ervaring heeft wel hernieuwd respect voor ecstasy afgedwongen, ook wel eens goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."