Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaarlijke xtc met te hoge concentraties MDMA op markt

Gevaarlijke xtc met te hoge concentraties MDMA op markt

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb een keer 2 bommetjes van 100 mg MDMA achterlkaar in me mik moeten gooien omdat ik er achter kwam dat mijn 2e bommetje een lek had, net nadat ik die 1e op had.
ik dacht dat het wel mee zou vallen...
heb me mond compleet onder het bloed gekauwd wat op dat moment niet erg was want dan merk je het niet echt maar de volgende week krijg ik mijn eten niet echt naar binnen. :rolleyes:
kon ook niet fatsoenlijk meer kijken , mijn beeld bleef schokken omdat me ogen op hol sloegen en maar bleven trillen.

geef mij maar gewoon pillen van rond de 100-130.. vind ik wat fijner :tongueout:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Een pil met 180,
dat is wel echt een zieke pil dan :beer:
Klik om te vergroten...

Ja het was redelijk belachelijk. Ik heb er nog 2 :)
Maar die 180 mag ook wel, ze waren wel 10 euro per stuk.

Had hem trouwens ook niet in een keer gedaan, maar 2 x een halve over een lange avond dus het was te doen.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#3
Debris zei:
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
Klik om te vergroten...

pff jonge jij zit ver.. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Debris zei:
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
Klik om te vergroten...

Een gram, dan ben ik er vrijwel zeker van dat je of veel minder pakte dan je dacht of het was zeer heftig versneden.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dzN zei:
Zeker onervaren gebruikers lopen het risico de beste avond van hun leven te krijgen.
Klik om te vergroten...
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
dzN zei:
Zeker onervaren gebruikers lopen het risico de beste avond van hun leven te krijgen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

hahaha :grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Debris zei:
Ik dacht eerst altijd dat pillen rond de 200mg zaten.
I was wrong :grin:.

Vandaar dat ik altijd ging flashen als ik een gram pakte en iemand op 10 pillen bleef nog redelijk normaal.
Klik om te vergroten...

Een gram, dan ben ik er vrijwel zeker van dat je of veel minder pakte dan je dacht of het was zeer heftig versneden.
Klik om te vergroten...

dacht ook al zo iets :)

anders wel heftige tolerantie
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil ze aan een vriendin van me voeren die beweert dat ze immuun voor XTC is :xtc: Misschien wordt ze dan weer de wilde vamp waarvan ik in een aangename shock geraakte.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
wave zei:
Irie zei:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Klik om te vergroten...
even opscheppen:
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.
Klik om te vergroten...
mag ik mee opscheppen? heb er hier ook 3 liggen van 180 mg, en ik heb er 3 euro per stuk voor betaald :grin:
G
Genieter297Lid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
wave zei:
Irie zei:
130!!! dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik nog eens zo'n lekkere dingen ben tegengekomen ...
Klik om te vergroten...
even opscheppen:
wow. ik had dit weekend nog 1 met 180.
Klik om te vergroten...
mag ik mee opscheppen? heb er hier ook 3 liggen van 180 mg, en ik heb er 3 euro per stuk voor betaald :grin:
Klik om te vergroten...


pppff... te gemeen... echt te gemeen...
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bah wat een gebagger :(
Had ik maar ook zulke mooie knallerts
Ik moet fokking veel moeite doen en dan heb ik voor 7,50 een 60 mgtje :(

Waarom is de wereld zo oneerlijk verdeeld :( :(
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMA<3 zei:
Haha gewoon beter zoeken:wink:
Klik om te vergroten...
Hiervoor heb ik al moeten zoeken, want 3/4 wat ik krijg is gewoon troep.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha gewoon beter zoeken:wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb liever pillen met te veel mdma dat ik na 3 kan uitscheiden dan dat ik dr 8 gooi ofzoww, tis maar wat slechter voor je is
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gevaarlijke xtc met te hoge concentraties MDMA op markt

Opnieuw zijn gevaarlijk hoge concentraties van het product MDMA teruggevonden in xtc-pillen, waardoor gebruikers een te hoge dosis kunnen innemen en hun gezondheid ernstig in gevaar kunnen brengen. Recent werd ook voor het eerst de schadelijke stof Mephedrone aangetroffen in België, waarschuwt de federale overheidsdienst Volksgezondheid.

Twee tot drie keer zo zwaar
De pillen werden aangetroffen in de provincie Antwerpen en waren blauw, driehoekig en gemerkt met het logo van het automerk Mitsubishi. Ze bevatten meer dan 130 milligram MDMA (MDMA-base) per pil, waardoor een pil twee tot drie keer zo zwaar is als een gebruikelijke xtc-pil. Zeker onervaren gebruikers lopen het risico op een te grote dosis.

Gevaar
Ook op lange termijn kan een hogere dosis MDMA gevaarlijk zijn en hersenschade veroorzaken. De FOD Volksgezondheid waarschuwt verder voor een gevaarlijk verhoogde lichaamstemperatuur tot meer dan veertig graden, hartritmestoornissen, sterke bloeddrukstijgingen, stuiptrekkingen en verwardheid. Aangezien onder meer de kleur en het logo van xtc-pillen dikwijls veranderen, kunnen gebruikers nooit zeker weten hoeveel werkzame stof de pillen bevatten en wat de effecten precies zullen zijn.

Mephedrone
Daarenboven werd volgens de FOD Volksgezondheid zeer recent in België voor het eerst de stimulerende stof Mephedrone in een wit poeder aangetroffen. De stof heeft een oppeppend effect en kan emoties beïnvloeden. Ook hier zijn de negatieve en gevaarlijke effecten bloeddrukstijgingen, verhoogd hartritme en een verminderd inschattingsvermogen. (belga/sam)

bron: http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid ... arkt.dhtml
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
chill dat er toch nog fatsoenlijke pillen zijn,
buite degene die mephedrone bevatte.
is mephedrone niet een stof die toch wel wat gelijkt op de effecten van mdma ? ik dacht van wel.
en omdat er een tekort aan grondstoffen is voor de aanmaak van mdma, stoppen ze er
nu mephedrone in. Ik vind het allesins al beter als die andere rotzooi. bv mcpp
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pff, ik dacht dat ze pillen van een gram hadden geperst. 130mg te hoog? Prima pilletje hoor.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat is het probleem? :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
130mg per pil is 3 keer zo veel?! Dat ze bij Het Laatste Nieuws es een betere dealer zoeken :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."