#1
heb een keer 2 bommetjes van 100 mg MDMA achterlkaar in me mik moeten gooien omdat ik er achter kwam dat mijn 2e bommetje een lek had, net nadat ik die 1e op had.
ik dacht dat het wel mee zou vallen...
heb me mond compleet onder het bloed gekauwd wat op dat moment niet erg was want dan merk je het niet echt maar de volgende week krijg ik mijn eten niet echt naar binnen.
kon ook niet fatsoenlijk meer kijken , mijn beeld bleef schokken omdat me ogen op hol sloegen en maar bleven trillen.
geef mij maar gewoon pillen van rond de 100-130.. vind ik wat fijner![:tongueout:]()
ik dacht dat het wel mee zou vallen...
heb me mond compleet onder het bloed gekauwd wat op dat moment niet erg was want dan merk je het niet echt maar de volgende week krijg ik mijn eten niet echt naar binnen.
kon ook niet fatsoenlijk meer kijken , mijn beeld bleef schokken omdat me ogen op hol sloegen en maar bleven trillen.
geef mij maar gewoon pillen van rond de 100-130.. vind ik wat fijner
Misschien wordt ze dan weer de wilde vamp waarvan ik in een aangename shock geraakte.