Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWendy overleden (topic"Schokken in hoofd")

Wendy overleden (topic"Schokken in hoofd")

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel sterkte, ik hoop dat je heel veel mooie herinneringen hebt om aan vast te houden, en dat die je kracht geven...

ik geloof in leven na de dood, en ik duim voor je...
S
SemphzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wens jullie veel stertke, alles komt goed :wave:
b
blondje1992Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pff that's heavy!

weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen..

gecondoleert en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

groetjes blondje
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jasper, Ik heb het hele verhaal net gelezen, en ben er best kapot van. Ik weet niet precies wat te zeggen maar wens jouw en je kinderen ongelovelijk veel sterkte toe.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
:(

Sprakeloos...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gecondoleerd :(
ik heb het topic gelezen,dit nieuws heeft mij echt geraakt.
aan wat is ze precies overleden? en wat is de oorzaak?
mischien wil je hier niet over praten,begrijp ik heeel goed
je hebt heel wat te verwerken

heel veel sterkte
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben hier echt even goed stil van... Ik heb nota bene eerder nog via pb een aantal uitgebreide mailtjes met haar uitgewisseld. De redenen van haar overmatig drugsgebruik kwamen toen ook veel meer aan het licht voor mij. Deze vrouw had dus al aardig wat meegemaakt in haar leven en nu is haar dit overkomen... Ook was mijn eerste reactie op haar topic eigenlijk de aanleiding voor het bezoek aan haar huisarts. Ik vind het afschuwelijk dat dit dan toch zo af moest lopen. :cry:

Dit heeft me echt enorm geraakt en ik wens Jasper, de kinderen en alle andere nabestaanden heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!! :(
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat verschrikkelijk :( Ik zit dit met tranen in mn ogen te lezen en ken haar niet eens!!!
Wat moet het voor jullie verschrikkelijk moeilijk zijn!

Echt enorm veel sterkte voor jullie allemaal. jullie zullen het vast nodig hebben.

Gecondoleerd.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Jasper,
Je weet zelf dat je haar met de beste bedoelingen ter wereld hebt gestimuleerd naar de dokter te gaan, daar mag je je niets over verwijten, eerder het tegendeel! Zo'n plotselinge onverdiende dood, zo jong nog en met kleine kinderen, is natuurlijk afschuwelijk. Maar waarschijnlijk is haar hierdoor een lijdensweg bespaard gebleven. Ik wens je heel veel sterkte toe met dit overweldigende verlies, héél veel!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pfff ik zit hier echt even verbijsterd naar m'n beeldscherm te staren. Hoe kan het zó ontzettend snel zijn gegaan..?!? Dit is echt heel oneerlijk. Beste Jasper, familie en vrienden, nabestaanden van Wendy, allemaal heel erg veel sterkte toegewenst. Voor de komende tijd zullen jullie heel veel steun aan elkaar nodig hebben, ik hoop dat jullie dit in elkaar kunnen vinden en dat jullie mettertijd vrede kunnen vinden in het besef dat Wendy niet meer lijdt. Wendy, rust in vrede, je hebt het absoluut niet verdiend - maar hopelijk ben je nu op een betere plaats. Daar zul je vast ooit je geliefden weer kunnen omarmen. Gecondoleerd!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
woooow wtf..

Gecondoleerd en heel veel sterkte!
d
donzineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier schrik ik ff van, ik zat net het topic Schokken in hoofd te lezen, en dan zie ik dit topic eronder staan. :cry:
Gecondoleerd, en veel sterkte toegewenst.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Verschrikkelijk Jasper!

Gecondoleerd.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Innige deelneming en veel sterkte toegewenst..
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zat de laatste paar dagen regelmatig aan de situatie van wendy te denken en nu lees ik dit. Zeer triest :( Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat jullie dit goed kunnen verwerken met zijn allen.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Onvoorstelbaar, zo gigantisch snel. Van een verdoofd gevoel in het achterhoofd tot dit?!
Ik vind 't verschrikkelijk dat jullie dit moeten mee maken, en wens jullie ook alle goeds van de wereld toe op dit moment! Het zet me ernstig aan het denken over het leven zelf, en hoe snel het afgelopen kan zijn. Nogmaals honderd keer sterkte, ik hoop dat jullie gezamenlijk kunnen verwerken!

- Viva
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt voor jullie lieve en warme berichten, dat doet me goed.

Gisteren was de crematie, het was er echt zo'n sombere dag voor, regen...wind...het was enorm druk, er waren ruim 500 mensen, het was een prachtig afscheid, iedereen kwam in het wit, zo mooi om te zien. De kinderen hebben ook mooie dingen gezegd, ik was zo trots op ze dat ze voor 500 man met zijn tweetjes wat gingen zeggen. Ik geloof dat toen niemand het meer droog hield. Alles is gefilmfd dus als ze wat ouder zijn bekijken ze het misschien op een andere manier dan nu. Ze zijn wel verdrietig mar kinderen kunnen zo makkelijk relativeren..."mama heeft nu tenminste geen pijn meer en dan is ze ook bij haar oma en bij Kim (haar zus)"....

Iemand vroeg op dit topic hoe het zo snel heeft kunnen gebeuren en wat nu de precieze doodsoorzaak was...de tumor ebben ze toen niet weg kunnen halen, eenklein stukje maar, en omdat het zo'n agressieve tumor was groeide die met de dag harder en harder waardoor snel veel functies uit vielen, savonds raakte ze dus in coma en zo vielen al aar functies uit. Voor ons onbegrijpelijk en snel,maar de artsen zeiden dat dat "vrij normaal" was met deze tumor...

Doordat ze dus toen hersendood was hebben we besloten de beademing uit te zetten en toen is ze dus vanzelf overleden.
Mensen, ik wil jullie zeggen, geniet van het leven, zo zie je dat het zo maar afgelopen kan zijn, Wendy was een feestbeest en een superlief wijf, voor mij, de kinderen, iedereen. Aan de andere kant heeft ze in het verleden dingen meegemaakt waardoor ze vaak haar toevlucht zocht in de drugs, dat wil niet zeggen dat et haar tot een slechte moeder maakte, integendeel, ik ken nemand die zo toegewijd was aan haar kinderen dan zij. Maar goed, geniet allemaal, wees lief voor elkaa en et enige wat ik nog kan zeggen is dat als je er iets is ga liever 1000 x voor niks naar de dokter als 1 x veel te laat. Wij moeten nu verder, en vanaf vandaag lijkt het alsof de wereld stilstaat maar alles gaat gewoon door, de kinderen moeten gewoon naar school, ikmoet weer aan het werk....pfffffff....ik hoop dat de tijd snel gaat want ze zeggen tijd heelt alle wonden....In ieder geval eeft het ons heel erg goed gedaan dat er wildvreemde mensen zijn die zulke lieve woorden berichten, dank jullie wel voor dat! Jasper
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterkte
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook ik heb alles stilletjes meegelezen..Dit is echt bizar..

Ik wens Jou, de Kinderen en iedereen die haar lief had veel sterkte bij het verwerken van dit verlies
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#20
gecondoleert !

ontzettend veel sterkte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."